690. leht 717-st
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 04.02.2023 17:36 25
				Postitas kristj4n
				N57 mootor. Lekkiv klapikambrikaas. Hetkel OE koodiga pakub DR.Motor ja SWAG. Esimene minu jaoks juba nime poolest veits kahtlane. Kas kellelgi on SWAGiga kokkupuuteid just KKK osas?
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 04.02.2023 18:10 04
				Postitas unis
				Pane originaal.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 04.02.2023 19:18 19
				Postitas LEDBeam
				Kas kindlalt kaane viga? Tihend armastab ka lekkida ja neid katkiseid kaasi diagnoositakse päris palju valesti. Mul enda auto käis ka esinduses EGR-i tagasikutsumise kampaaniaga ja siis tehti ka kena video, et kaas p..s. Võtsin kaane maha, pistsin uue tihendi ja ei leki ta enam midagi. Vanematel, kui pihustid ujuvad, tuleb vahetada ka nukkvõlli raami alused tihendid. Selle juures võib muidugi selguda lisaks kettide vahetuse vajadus. 

 Või tuleks vänt fikseerida ja VL nukkvõllile rakis peale ja hinnata, kui palju on valesti.
 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 18.02.2023 23:12 28
				Postitas mirko2008
				Milline unikas katt osta mis reaalselt ka üvl näidud välja annaks? Vaja ainult üv jaoks ja aasta läbi ringi ei sõida.
M52b28 mootorile.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 19.02.2023 10:29 25
				Postitas BumBum
				Uuena võiks universaalsed katalüsaatorid kõik olla piisavalt head, kui mootor on korras!
Kaua nad kestavad, see on iseküsimus.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 21.02.2023 10:27 33
				Postitas AndresX
				hansu kirjutas: 13.12.2022 10:13 54
Salongifilter on kevadel vahetatud.
See rest mis filtrikohal on kattub lumega ja jäätub. Peab mingi võtme või kruvikaga augu puhtaks tegema siis on mõneks ajaks ok.
 
Pakun, et kõige rohkem mõjutab see rest, edasi liigne niiskus salongis. Mul f pargib kuuendat talve öösiti soojas, päeva-ajal katuse all. Lund saab pmst ainult sõites. Rest läheb umbe ehk korra aastas, kui sedagi. Klaasid tõmbab minimaalselt uduseks vaid miinuskraadiga, täiesti külma mootoriga, 5 min peale sõidu alustamist. Ilmselt keeratakse siis elektriküte kinni. Lükkan siis õhujoa 'auto' pealt klaasile aga võtan võimsuse maha ca 1/3 peale. Minutist piisab. Matid tekstiil, niiskusekogujat pole.
 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 25.02.2023 13:16 40
				Postitas Ramm
				kus tallinnas/harjumaal olete lasknud taastada oma roolilatte?
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 25.02.2023 13:38 13
				Postitas toivoku
				Ramm kirjutas: 25.02.2023 13:16 40
kus tallinnas/harjumaal olete lasknud taastada oma roolilatte?
 
topserv oü olen lasknud teha mõned.
 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 25.02.2023 14:41 11
				Postitas Erki23
				E61 LCI 2009a, salongivendiga mured. Kui panna esiklaasile puhkuma saab ventilaatori kiirust reguleerida. Nüüd kui tahta, et salongi ka sooja puhuks käib ventilaator ainult esimeses astmes ja kiiruse reguleerimisele ei reageeri. Salongivent vahetatud mõni kuu tagasi, reostaat jäi vana. 
Kas viga võib olla reostaadis?
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 26.02.2023 12:52 56
				Postitas Ramm
				toivoku kirjutas: 25.02.2023 13:38 13
Ramm kirjutas: 25.02.2023 13:16 40
kus tallinnas/harjumaal olete lasknud taastada oma roolilatte?
 
topserv oü olen lasknud teha mõned.
 
Oled rahule jäänud? Seal selline ujuv kvaliteet,võib tulla head ja võib peavalu olla.
 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 26.02.2023 13:44 41
				Postitas toivoku
				paraku olen seda kuulnud ka teistelt kes on topservi teenuseid kasutanud, samas eg väga polegi pöörduda ka kuskile, hydrol on ka teine koht mida olen kuulnud,et kasutatakse. Minu enda kogemus on pigem positiivne
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 02.03.2023 12:45 48
				Postitas vahtu
				Hydrolis lasin enda E61 roolilati taastada ning tulemusega rahul. 1.5 aastat sõitnud ning endiselt toimib. Hind oli ka mõistlik.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 05.03.2023 13:46 31
				Postitas TanelH.
				Millises hinnaklassis m54b30 automaatkastid liiguvad?
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 06.03.2023 12:55 30
				Postitas kurikristjan
				Kui sul on seda kasti vaja, siis mul on mootoriswapist üks M54B40 automaat üle. GM toode, mitte ZF. Klient tahtis automaati swappida, siis loobus projektist ja mootor läks teisele kundele, kast jäi üle. Mingi sümboolse kokkuleppega võiks loovutada.
Aga mul ka üks rumal küsimus - kas keegi lammutab, on lammutanud või omab doonorina E39 M5? Huvitaks vb mõned osad. 

 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 06.03.2023 14:37 00
				Postitas LEDBeam
				GM-i kast oli vaid neliveolisel, tagaveolisel oli ZF 5HP19. Selles mõttes on küsimus puudega, et täpsustamata on veoskeem.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 06.03.2023 15:16 51
				Postitas TanelH.
				Minu viga jah. Tagaveolise kasti kohta uurisin maad  

 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 06.03.2023 17:05 58
				Postitas kurikristjan
				Mul tuli GM M54B30 otsast, tagavedu (E39). 

 Imselt euroopavälise turu eripära.
 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 08.03.2023 11:32 33
				Postitas hansu
				Esindus tuvastas EGR-i vahetusel, et sisselaskekollektor lekib pöördklapide vahelt. Ja pakub kolle vahetust, kas seal mingeid tihendeid ei saa vahetada ja ongi ainuke võimalus kolle vahetada?
Autoks 535d 2013a
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 08.03.2023 17:15 00
				Postitas RazzKalbass
				kolle vahetus
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 08.03.2023 18:52 02
				Postitas MairoG
				Herr     unicoil pakub ju  siin  foorumis pöördklapide pimedaks tegemise  komplekti.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 08.03.2023 19:32 41
				Postitas LEDBeam
				Kui auto on piisavalt roim, võib muidugi retsima hakata.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 08.03.2023 19:59 55
				Postitas hansu
				Pimedaks kindlasti ei tee
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 08.03.2023 20:02 28
				Postitas MairoG
				Siis  pead   uue  kollektori  paigaldama,  mis  on kõige  õigem lahendus.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 08.03.2023 20:03 23
				Postitas VeikoA
				Keegi tegeleb autode puksiirveoga?
Ka Tallinnast väljaspool veidi (40-50km)
Või omab "konna" millega autot viia punktist A (mitte Harjumaa) punkti B (Harjumaa).
Auto omal jõul ei liigu, aga saab veeretada igatepidi.
Kirjutage privasse.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 15.03.2023 18:31 04
				Postitas jainis21
				X5 E39 135kw latirõhk starterit andes konkreetselt 0bar.
Etteanderõhk 3,9 bar. Kütusefilter vahetatud. Proovitud teist latirõhuandurit ning pumba solenoidi, ei muutunud midagi. Pihustid tagasivoolu ei lase kütust starterit andes. Ainus veakood tekib starterit andes, täpset sõnastust ei mäleta, aga kirjeldus, et liiga madal kütuserõhk käivituseks.
Mis on filtri peal asuva anduri ülesanne või mida ta teeb? Kas võib minu probleemi põhjustada?
Või kas peale kõrgsurvepumba võib veel midagi sellist teha?
Sõidu pealt hakkas auto kütusesüteemi riket loopima ja suri välja. Stardiga käivitades läks käima ja tühikäigul tiksus, sõitma hakates suri taas uuesti välja ja nii sai proovitud 4-5 korda.
Kummaline oli see, et kui välja suri auto, siis starterit andes näitas ka stabiilselt latirõhuks 0 bar, aga nagu stardiabi sai natukene lastud, nii latirõhk tõusis ning läks käima, latirõhk oli küll madal (ca 180-200bar), kuid käis.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 21.03.2023 00:41 13
				Postitas Hendri
				Kas latil pole mitte ühes otsas andur ja teises regulaator?
Vôi on ksp küljes eraldi regulaator, ei mäleta enam peast.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 21.03.2023 01:53 37
				Postitas LEDBeam
				Süüdet lülitades peavad pumbad töötama. Neid on 2 sellel.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 21.03.2023 11:42 30
				Postitas 6Tenz
				Hendri kirjutas: 21.03.2023 00:41 13
Kas latil pole mitte ühes otsas andur ja teises regulaator?
Vôi on ksp küljes eraldi regulaator, ei mäleta enam peast.
 
Vanematel on taga ainult andur ja ksp küljes regulaator. Veidi uuematel juba mõlemad lati küljes.
 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 23.03.2023 14:38 27
				Postitas WhoIsTheMaster
				eetriga saad pöörded niivõrd palju ülesse, et ksp suudab rohkem kütet peale anda, kui sul kusile vabajooksuga(lati rõhk 0) minema paneb.
Võimalik, et pumba taga olev regulaatori tihend tuksis või regulaator ise, teinekord võib pihusti ise ka lekkida, aga mitte alati tagasijooksu.
Võib ka olla, et ksp läks tuksi(klapid ei toimi).
Küttefltri peal olev andur loeb eelsurvet, see mis sul 3,9bari on.
			 
			
					
				Re: rubriik "rumal küsimus"
				Postitatud: 23.03.2023 17:09 20
				Postitas mixxu
				Tahaks enda E39 peal (M57D25) ära vahetada karterituulutuse.
Nii siin foorumis kui ka mujal olen lugenud, et soovitatakse vahetada uuema ehk vortex tüüpi tuulutuse vastu.
Kuna seda E39 peal tehasest polnud, siis milline täpsemalt sinna sobiks?
Kas E60 pealt ükskõik milline M57 oma sobib, või on seal mingeid erinevaid iteratsioone, millest mõni ei istuks minu mootori peale?
Näiteks varuosakoodiga 
11127799225 ?
Kas istub 1:1 või on vaja midagi muuta või on täiesti vale jupp?