Loetud, loetudtruumu kirjutas:Loe parem paarkümmend Priidu postitust läbi ja näed ise mis mehega tegu
 Süüdistamisest asi kaugel, pigem tutvuks heameelega materjalidega/kogemustega mida on erinevate turbomootorite omanikud erinevate õlidega omanud. Hakkab pilt vaikselt segi minema, sest üks autoriteet räägib, et kui turbo, siis 10w60 on ainuõige ja samas teine väidab, et 0w-30 või 40 kah väga OK. Mõlemad siis inimesed, kes pikemat aega turbomasinatega rallit sõitnud. Ja lõppude lõpuks UM ise väidab, et 0w-30 on parim variant.
 Süüdistamisest asi kaugel, pigem tutvuks heameelega materjalidega/kogemustega mida on erinevate turbomootorite omanikud erinevate õlidega omanud. Hakkab pilt vaikselt segi minema, sest üks autoriteet räägib, et kui turbo, siis 10w60 on ainuõige ja samas teine väidab, et 0w-30 või 40 kah väga OK. Mõlemad siis inimesed, kes pikemat aega turbomasinatega rallit sõitnud. Ja lõppude lõpuks UM ise väidab, et 0w-30 on parim variant.  
 Kuna Priit tundub valdavat saksa keelt olekski tänulik, kui ta saksa foorumitest mõned kommentaarid viitsiks siia vahendada, mis siis ikkagi reaalselt juhtub kui sõita nö kergemate õlidega ja turboga, kas on suurem tõenäosus, et turbo küpseb sisse kuna temperatuurid on kõrgemad, kas määrimisomadused üldiselt lähevad halvemaks kuna õli temp on suhteliselt kõrgem kui vabalthingaval jne. Endal on siiski kahtlus, et meie tingimustes kus pool aastat on külm ja ülejäänud pool aastat vähem külmem ei ole sellise õli kasutamine mille alumise otsa indeks algab 10w-ga külmkäivitustel väga mõistlik variant.
 
				

 Surfasin natuke Castroli lehel ja uurisin erinevatele bmw mudelitele õli soovitusi (Tools->Which oil should I use) . Tegin veidi ennatlikke järeldusi 10w-60 osas sest kõik uuemad M mudelid söövad seda ja ka vanematest nt 635 csi
 Surfasin natuke Castroli lehel ja uurisin erinevatele bmw mudelitele õli soovitusi (Tools->Which oil should I use) . Tegin veidi ennatlikke järeldusi 10w-60 osas sest kõik uuemad M mudelid söövad seda ja ka vanematest nt 635 csi 







