Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
No kui see sõna "sulam" mu jutu sees häiris, siis ma enam täpselt ei mäleta mis sõnastust klaasimüüja kasutas (mul oli see auto 10 aastat tagasi) aga ma mäletan, et tema jutu põhjal oli põhimõte selles, et tooraine (ei hakka jälle tähte närima ) tehakse tugevam/kõvem vms automudeli tootmise ajal kuna siis on kogused suured. Hiljem nad peavad tootmise juures arvestama ka nende muude autodega, kelle klaas on "poolkera" ja sellepärast ei ole asi enam nii kõva et ka kumeramaid klaase samal ajal toota.
Võibolla ajas kämmalt ka aga fakt oli see, et see uus originaalklaas oli kahe aastaga sama hull kui tehaseoma 7 aastaga.
Kuuuurijas oli juttu Saint Gobain Eestist. See töötajate rahulolematus kõrvalejätta, siis seal räägiti autoklaasi tootmise protsessist, vajalikust seismisest jne.
Aftermarket- järelturu toodang. See on sama kui ise teed tööd, tüdined täpsusest ja vaatad, nii pedantne ei pea olema, lähed kergemat, kiiremat ja odavamat teed.
See ongi B osa, aftermarket. Täpsus ei pea olema +/- 0.05 vaid võib olla 0.5
Mida rohkem sensoreid esiklaasil, seda mõistlikum oleks võimalikult head tootjat kasutada, OEM kvaliteeti.
Kas see klaas nüüd tugevam on.... Odaval ja kallil on kindlasti tugevuse erinevus. Võib-olla on teedel libeduse vastu puistatav kivi teravamaks läinud aga saavad ka need OEM klaasid päris kergelt täkkeid.
OEM toodang ei tähenda automaatselt kvaliteeti, küll aga parandatakse seda garantii ajal.
Toyota C-HR. Tuuleklaas annab auto kerele 30% jäikusest, nii vähemalt olen kuulnud.
Tuuleklaasid pragunesid seestpoolt, kuna kumerus oli tootmisel vale. Garantiina läksid uued parandatud klaasid peale, kuid isegi nendega oli mõne auto puhul probleeme ja läks vahetusse.
See omakorda näitab, et tootmisel ja toorainel on tõenäoliselt erinevus. Kas kivi esiklaasi saades tekib suur pragu või lihtsalt täke.
Kui autol on vale pikkusega küünlajuhe, kas sellest võib olla tingitud mootori ebaühtlane töö?
Varemalt on keegi peale pannud odavamapoolsed küünlajuhtmed.
Süütepoolist jagajani 60cm juhet, ja küünaldesse minevate pikkused 60-60-80-80.
Vaadates NGK poolt pakutavaid juhtmeid siis seal süütepoolist jagajani 32cm ning ülejäänud 61-66-78-84.
Kui palju sellised vahed mõjutavad?
Kas e61 võib alla panna 245/45 r18 talverehvi ? Just kõrgust silmas pidades.
Tahaks natuke pehmust juurde või jääb liiga kõrge elektroonika jaoks?
Talv pole kaugel
Oled leidnud selles mõõdus piisava koormusindeksiga rehvid, et sellist ideed üldse kaalud?
Või miks teie arust on uksel kleebised sobivate rehvimõõtudega, mis mõõtu on muide standardis minimaalse koormusindeksiga rehvid EU turule toodetud?
ttsys kirjutas:Oled leidnud selles mõõdus piisava koormusindeksiga rehvid, et sellist ideed üldse kaalud?
Või miks teie arust on uksel kleebised sobivate rehvimõõtudega, mis mõõtu on muide standardis minimaalse koormusindeksiga rehvid EU turule toodetud?
Ega ta hea mõte pole tõesti. Jään ilmselt tehase 245/40 juurde
Küsimus ; auto on lukus ja põhjaalune kütusepump teeb "önn önn" nagu tahaks tööle minna ja ss jääb vait. Vahest töötab pikemalt. Kuid mitte yle 5sek.
Täiesti uus pump. Vana pumbaga tegi sama asja.
3.0d e38
ttsys kirjutas:Oled leidnud selles mõõdus piisava koormusindeksiga rehvid, et sellist ideed üldse kaalud?
Või miks teie arust on uksel kleebised sobivate rehvimõõtudega, mis mõõtu on muide standardis minimaalse koormusindeksiga rehvid EU turule toodetud?
Kui võtta 245/40 ja 245/45 siis on enamasti 45 kõrgusega rehvi koormusindeks suurem ju?
Vahetan e60 530d suurt termostaati ja no kuidagi ei lähe alumine suurem kiirkinnitus peale enam/lukku.
Kas seal mingi oma nipp?
Proovisin klambriga, ilma, jõuga ja no ei saa lukustarud. Paar milli jääb puudu.
Seal on see krdi. O-rõngas mille otsa ta suht raskelt läheb...Ma tegin natuke jahutusvedelikuga kokku,et libedamalt läheks...Ei tea kas sellepärast läks võrdlemisi hõlpsalt või mitte aga kuiva tihendi otsa on raske suruda seda.
on juhtunud nii,et on odav termostaat olnud või b osa voolik mis ei lähegi otsa, jääb paar milli puudu, siis tuleb termostaadilé natukene viili näidata
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kui keeruline on lisada enda 2004a. e60-sse 2006a. auto pealt kogu navi süsteem? Kas miskit peab ka kodeerima? Kas see hakkab ka läbi head upi kuvama mulle infot esiklaasile nagu varasemalt? Ja kas elektriliselt kokkuklapitavad peeglid saab ka lihtsalt tööle?
Ja kas roolid sobivad 1-1le?
Lisade külge pookimine on mulle täitsa võõras teema
Mootori jahutus vedeliku plast toru küljepealt pragu, kas sellel võib olla mingi põhjus, lihtsalt vanadus või lõi mingi kõva surve sisse ja andis järgi??
e46 330d
Mingid lifestyle editionid olid.Kuid bemm tuleb ikka tehasest sellisena nagu tahad. Varusustasemed on mersu ja range roveri teema.. Enamasti meil müügis olevad mingid editionid on autorahaks tüüpide täis plangud pannid.
Kuidas saada sobima rool, mis on tulnud võtmeta käivitusega autolt võtmega käivituvale autole. Aastad siis vastavalt 2006 ja 2004. Kas peab vahetama terve roolisamba või on mõistlik otsida kohe sobiv rool?