Postitatud: 18.05.2007 20:12 28
				
				ma tean et te ei taha sellest rääkida aga enamud inimesi ( ka sina ja mina )sõidavad väljaspool tipptundi ca 70- 80 ga 
			

 . OK nüüd saan jälle vastu pead, et oleks pidanud järgi andma
 . OK nüüd saan jälle vastu pead, et oleks pidanud järgi andma   
  ... mõtlesin, et no nii jälle hakkab vahele trügima... aga järgmisel hetkel lasi taksojuht korraks törtsu signaali (suuna oli sisse pannud) ja näitas viisakalt käemärgiga, et sooviks ümber reastuda... näitasin, et aga palun ja lasin takso enda ette. See siis positiivne taksojuhtide kohta
 ... mõtlesin, et no nii jälle hakkab vahele trügima... aga järgmisel hetkel lasi taksojuht korraks törtsu signaali (suuna oli sisse pannud) ja näitas viisakalt käemärgiga, et sooviks ümber reastuda... näitasin, et aga palun ja lasin takso enda ette. See siis positiivne taksojuhtide kohta   Kusjuures taga seisis naisterahvas Honda "jeebikuga" ja oli peaaegu hammastega mul juba tagumikus kinni, et mitte vahele lasta... ma siis kenasti pidasin teda ka seni kinni
  Kusjuures taga seisis naisterahvas Honda "jeebikuga" ja oli peaaegu hammastega mul juba tagumikus kinni, et mitte vahele lasta... ma siis kenasti pidasin teda ka seni kinni  
 aga see vist kõikidel markidel omavahel nii.
  aga see vist kõikidel markidel omavahel nii. 
 
Selle kohta ka, et kui hommikuti keeran endla tänavalt suuna Liivalaia poole (ei tea tänava täpset nime) siis tavaliselt on ennem seda staadionit (paremal ennem seda ministeeriumit) pikk järiekord kes tahaks ka välja sõita, aga keegi ei lase vahele. Ise olen sellest juba teadlik ja võtan eesliikujaga pikema vahe ja kui näen juba juhti kes on mind märganud siis vilgutan korra tuledega ja lasen veel kiirsut allapoole, et 2-3 autot ilusti läbi saaks. Sealjuures ei huvita mind mis marki autoga on tegu... kõik saavad vaheletzonn kirjutas:siukest olen veel täheldanud-sõidan nii et sisemised tuled põlevad ja välimised ei põle-kohe hea näha kui tuledega vilgutan et sõida vahele. mehed saavad aru AGA naised 5st 1 saab healjuhul aru
 ... aga naiste pärast olen pidanud mõned korrad seisma jääma... lihtsalt ei saada aru, et ma vahele luban. Reilist ma ei räägi... tema sai kiirelt asjale pihta (Mooni-Endla ristmik)
 ... aga naiste pärast olen pidanud mõned korrad seisma jääma... lihtsalt ei saada aru, et ma vahele luban. Reilist ma ei räägi... tema sai kiirelt asjale pihta (Mooni-Endla ristmik)   .
 .Kui poindile pihta ei saa, siis ei ole mõtet ilkuma hakata. Võtsin hoo uuesti üles, et teise rea liiklusega sama kiirusega kulgeda ja sujuvalt teise ritta reastuda (rõhutan selle juures, et suunatuli oli juba aegsalt sisse lülitatud.) Ei lasknud järgmine vahele, lasi eelmine, kuna nägi et tema järel olev autojuht absoluutselt ei pidurdanud, vahe oli vbla pool meetrit. Ma ei kiunugi tavaliselt kui keegi vahele ei lase, las siis tal olla hea päev, aga see oli juba nahhaalsus. Üldiselt ei ole minu eesmärk, juhtugu mis tahes esimesena üle ristmiku jõuda, kui näen et on vähe autosid, siis jään antud ristmikul rahulikult teise ritta ja jõuan foori tsükliga üle. Ristmikud, mille esimene rida mingi aja pärast ära lõppevad ongi mõeldud selleks, et ristmiku läbilaskevõimet suurendada.Indrek_M kirjutas:Otse muru peale? Point polnudki selles, et sealt ei tohiks otse sõita vaid pigem selles, et minu meelest polnud õigustatud muru peal ja puude vahel sõitmine ja kiunumine, et esimene ettejuhtuv autojuht kohe vahele ei lasknud - järgmine ju lasi. Mõne sekundi võib ju rahulikult oodata ka.AndresS kirjutas:Antud kohas jookseb 2 rida üle ristmiku. Ja need 2 rida jooksevad ikka mõnisada meetrit veel peale ristmikku. Kas te arvate, et see esimene rida on ainult Autobussikoondisse või bensukasse keerajatele? Ei ole! Sealt võib ka otse sõita.
Käisin eile Lätis üle tüki aja, Tallinna liiklus on ikka tõeline meelakkumine võrreldes sellega....nokkel kirjutas:Mõni aeg liigelnud Soomes...seal liiklus rahulikum ja organiseeritum.Nüüd siis Tartu vahel jälle. Tundub ikka , et eestlane on tige rallirahvas. No kasvõi üle sõidetakse sust, kui 65km/h mööda Turu tänavat liikled. Mingil audimehel oli nii kiire, et hakkas taga tulesid vilgutama ja signaalitama... No mis ma ikka siin heietan, ühesõnaga rallirahvas, te ei liikle ju üksi tänaval. Sellistele rallimeestele , kes tunnevad ennast kihutamise koha pealt puudutatuna : minge kiirendusvõistlustele, või rallit sõitma vms.
No mina võin öelda, et linnas ikka 80-ga ei sõida.kapa kirjutas:ma tean et te ei taha sellest rääkida aga enamud inimesi ( ka sina ja mina )sõidavad väljaspool tipptundi ca 70- 80 ga
Vot selliste tegelaste puhul pole ka ime, kui vahele ei lasta. Olen isegi näinud Toompuiesteel kus 1 vend mõtles, et vastassuund on tipptunnil hea tee, kust teistest mööduda, aga... ülejäänud liiklejad solidaarselt leidsid et sellise triki puhul vahele laskmine ei tule kõne allagi. Küll üritas ja üritas.Jaanus_P kirjutas:Kord endla tänaval suunaga paldiski mnt. pool, petra pesutänava juures arvas üks opeli mees, et tema ei pea nii pikalt rivis teistega ühes kulgema ja keeras vastassuunda ning hakkas vastassuunas autodest mööduma. Nähes, et vastu hakkavad autod tulema tõmbas ta jalakäijate ohutussaare taha varju ja hakkas vahele tagasi trügima.
Mis asi see 426 on? Mingi automark või - mudel?tzonn kirjutas:isegi lasen-kui teil vaja keerata ja 426 tulemas siis saab ikka pöörde tehtud
 :)
:)
Ma arvan et tema auto numberhanno kirjutas:No mina võin öelda, et linnas ikka 80-ga ei sõida.kapa kirjutas:ma tean et te ei taha sellest rääkida aga enamud inimesi ( ka sina ja mina )sõidavad väljaspool tipptundi ca 70- 80 ga
Kui sina seda teed, siis palju õnne.
Vot selliste tegelaste puhul pole ka ime, kui vahele ei lasta. Olen isegi näinud Toompuiesteel kus 1 vend mõtles, et vastassuund on tipptunnil hea tee, kust teistest mööduda, aga... ülejäänud liiklejad solidaarselt leidsid et sellise triki puhul vahele laskmine ei tule kõne allagi. Küll üritas ja üritas.Jaanus_P kirjutas:Kord endla tänaval suunaga paldiski mnt. pool, petra pesutänava juures arvas üks opeli mees, et tema ei pea nii pikalt rivis teistega ühes kulgema ja keeras vastassuunda ning hakkas vastassuunas autodest mööduma. Nähes, et vastu hakkavad autod tulema tõmbas ta jalakäijate ohutussaare taha varju ja hakkas vahele tagasi trügima.
Mis asi see 426 on? Mingi automark või - mudel?tzonn kirjutas:isegi lasen-kui teil vaja keerata ja 426 tulemas siis saab ikka pöörde tehtud:)
Täpselt õige soovitus. Käisin isegi reedel töökaaslastega karti sõitmas. 2 tunniga sai naha korralikult märjaks ja klaaritud ka see, kes meist ikkagi kõige kiirem on ning pärast tänavatel liigeldes polnud enam kuhugi kiiret ega soovi üle lubatu kihutada.nokkel kirjutas:Mõni aeg liigelnud Soomes...seal liiklus rahulikum ja organiseeritum.Nüüd siis Tartu vahel jälle. Tundub ikka , et eestlane on tige rallirahvas. No kasvõi üle sõidetakse sust, kui 65km/h mööda Turu tänavat liikled. Mingil audimehel oli nii kiire, et hakkas taga tulesid vilgutama ja signaalitama... No mis ma ikka siin heietan, ühesõnaga rallirahvas, te ei liikle ju üksi tänaval. Sellistele rallimeestele , kes tunnevad ennast kihutamise koha pealt puudutatuna : minge kiirendusvõistlustele, või rallit sõitma vms.

See tuleneb vist, ka sellest, et kaotada on palju, töökoht, trahvi%, maine jneAARE530 kirjutas:Natuke küll OT, kuid professionaalsed ralli- ja vorlemisõitjad on enamuses ühed korralikumad liiklejad

jutt jummala õige. tean isegi mõnda mitte kuulsat tehnikasportlast kes ikka normaalselt piitsa annavad.AARE530 kirjutas:
Natuke küll OT, kuid professionaalsed ralli- ja vorlemisõitjad on enamuses ühed korralikumad liiklejad
See tuleneb vist, ka sellest, et kaotada on palju, töökoht, trahvi%, maine jne
 
 
See on suht tavaline nähe siin banaanivabariigis- igasugu kiirusega seotud etendused kanalis, haapsus ja mujal tekitavad vist pealtaatajail pettekujutelma, et nende autode kapoti alla on läbi mingi maagilise aura tekkinud vähemalt 100 lisahobujõudutzonn kirjutas:ja paljud hakkavad kihutama peale millegi kiire nägemist-hea näide oli see viimane ralli katse tallinna kesklinnas. kui ära lõppes siis pealtvaatajate seas ikka oli üsna palju ketsi laskjaid ja kiirendajaid


 
   
  
 Minu seisukoht on selline, et see paarutamine paistab välja pehmelt öeldes NÕME... Mingid käkid hakkavad ilgelt ringi tossutama, pinin taga... Või siis need pseudoröögatused, millel kapoti all on mingi närused 4 pütta heal juhul 85kwga, kuid röögivad kui metsalised...
 Minu seisukoht on selline, et see paarutamine paistab välja pehmelt öeldes NÕME... Mingid käkid hakkavad ilgelt ringi tossutama, pinin taga... Või siis need pseudoröögatused, millel kapoti all on mingi närused 4 pütta heal juhul 85kwga, kuid röögivad kui metsalised...Üldiselt Kamazi mees pole rekkajuht vaid traktorist üldjuhul ja teiseks on nende üsna vanade ja väsinud Kamazidega pea võimatu sõita sedasi, et õlivingust tomu maha ei jääks. Need kamazi mehed tegelt põevad vist mingit kompleksi küll, sest nad üritavad igal võimalikult juhul kõigil jalus olla ja teele ette keeratakse julmalt.
 , siis v6iks see rusikakangelane taskuarvuti v6tta ja pyhvli ning enda ajurakud kokku arvutada.
, siis v6iks see rusikakangelane taskuarvuti v6tta ja pyhvli ning enda ajurakud kokku arvutada. 
  
 Tean täpselt mis tunne sul on... Aga rekkajuhte ei peeta nagu millekski, umbes et suured ja kogu aeg jalus ja ei tea mis veel... Ühesõnaga ainult nuhtlus enamuse meelest...M.P kirjutas:See jalus olemise teema nende poolt on mulle, kui suure masina juhile, igapäevane probleem ja seda mitte ühe korra mööda ringteed sõites vaid ikka päev läbi ja nii iga jummala päev.
Ja muidugi ei õigusta ma nende peksmist. Aga mõne võiks küll põlema panna.
Kui rekka mul terve Järvevana tee ulatuses ees uimerdab, siis ajab ikka s**a keema küll.AARE530 kirjutas:Tean täpselt mis tunne sul on... Aga rekkajuhte ei peeta nagu millekski, umbes et suured ja kogu aeg jalus ja ei tea mis veel... Ühesõnaga ainult nuhtlus enamuse meelest...M.P kirjutas:See jalus olemise teema nende poolt on mulle, kui suure masina juhile, igapäevane probleem ja seda mitte ühe korra mööda ringteed sõites vaid ikka päev läbi ja nii iga jummala päev.
Ja muidugi ei õigusta ma nende peksmist. Aga mõne võiks küll põlema panna.
Mina saan sellest väga hästi aru. Ja saan ka sellest lobi loopimisest aru, et parata pole midagi (kui siis paremad porikummid installida), põhirõhu paningi just sellele teises reas uimamisele. Kõrvalsõitev rekka loobib ka soppa ja haiseb, aga siiski märkimisväärselt vähem kui eessõitev rekka.AARE530 kirjutas:No vot, hakkab tulema- loobivad lobi üles ja varjavad vaatevälja- keegi peaks siis rekkad lendama panema ja imepisikeseks muutma... teises reas sõitmine, kui kiirus vastav pole, on tõesti vast omaette teema, aga no palun öelge ometi, mismoodi peaks rekkad siis sõitma, et midagi ei lendaks... ja miks ometi inimesed aru ei saa, et sama leib, mis tuleb näiteks ühel kontorirotil lauale päev läbi arvutit klõbistades, tuleb teisele ketast keerates...

 Sama käib kõigi uute lääne veoautode kohta
 Sama käib kõigi uute lääne veoautode kohta 