Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
HR.Reps kirjutas:Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?
Minul homme kell 11 bronnitud Aga nägin isegi enda taga sõitmas seda musta (ja Soome numbriga) viiest...eriti mõnusad olid xenonrõngad (vähemalt tundusid olevat xenonid)
Viimati muutis TiitR, 31.03.2010 12:09 01, muudetud 1 kord kokku.
HR.Reps kirjutas:Nägin ka täna Tartus ära selle. Ikka siga kena. Kas keegi siit tegi proovisõitu umbes 10 ajal läks esinduse juurest ära?
Minul homme kell 11 bronnitud Aga nägin isegi enda taga sõitmas seda musta (ja Soome numbriga) viiest...eriti mõnusad olid xenonrõngad (vähemalt tundusid olevat xenonid)
Nii. Käidud ja proovitud. Mis ma ikka oskan öelda, kui, et nägu oli kogu aeg selline ja see 3,5i teeb ikka mõnusat urinat kiirendades
Ja vanast e60-st polnud sealt küll enam midagi järel
P.S peale mind läks kohe Ain Mäeots proovisõidule...mul tuli kohe Jan Uuspõld ja minek tallinnast Tartusse meelde
Sai ka käidud Um'is ning nähtud mõlemat masinat. Must ei tundund algul välimuselt midagi erilist, kuid kui sisse läksin siis See tumesinine nägi küll ikka väga väga kuri välja. Reaalses elus ikka väga ilus. Kindlasti mängib varustus auto puhul rolli ja kõik lisad, aga jah ... oleks vaid see mill üle
TarMoH kirjutas:Sai ka käidud Um'is ning nähtud mõlemat masinat. Must ei tundund algul välimuselt midagi erilist, kuid kui sisse läksin siis See tumesinine nägi küll ikka väga väga kuri välja. Reaalses elus ikka väga ilus. Kindlasti mängib varustus auto puhul rolli ja kõik lisad, aga jah ... oleks vaid see mill üle
BMW puhul vähemalt niigipalju hea, et pole mingeid alamõõdulisi mootoreid ja bensukad kõik ika vähemalt 3 liitrit, mitte mingi 1.8 turbo vms. Ma ei usu et sellel 2 liitrisel turbodiislil mingi eriti pikk eluiga on. 20a see ikka ei kesta
Mirko sa Pärnu UMi sõidule? see nädal suht vist jõudsis alles Pärnu F10. Täna päeval Tlns tulles nägin kohe Endla ees 535i ära lives ikka uskumatult ilus näeb välja
Pärnu omasse jah, imelik, et isegi täna korraldatakse proovisõite. Ju siis on tahtjaid nii palju. Paar nädalat tagasi sai Riias nähtud ühte lumivalget 535-te, millele oli ette juba aretatud mingi spoila lisa moodi asi, mis rikkus auto välimuse ikka korraliklt ära.
Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
Mirko kirjutas:Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
Kusjuures (ei taha küll üht teist marki siia foorumisse toppida), kuid mul länkaril ka see elektriliselt regullitav õhkvedrustus ja toimib täitsa samalaadselt kui bemmi oma...kui comfort (2 astet), siis ikka mega pehme ja õõtsuv, kui aga sport (samuti 2 astet), siis paras trassil kulgeda
Mirko kirjutas:Nii sõitmas käidud, ega muus kui ülivõrdes autost vist rääkida ei saakski. Reaalselt on auto veel kõvasti kenam kui pildil ning muidugi selle prooviauto varustus oli muljetavaldav. Sõitsin temaga pea tunni Pärnus ringi, kui panna vedrustus comfordi peale, sõidad linna auklikel tänavatel nagu padjal, samas kui panna spordi peale muutub auto mõnusalt jäigaks ja mootor/kast erksamaks. Natuke võib olla häiris mootori reageerimine pedaalivajutusele, mis tundus pisut uimasevõitu. Aga see twinturbo R6 on muidu ikka väga erk. Super töö BMW poolt igatahes!
huvitav...kiidavad ju just, et üli kiire reageermine pidi olema, igasugusele shiftingule (roolilt, kangiga) ja kick downile alluks ka nagu ruttu m5board.com proovisõitu 535iga youtube channelilt vaadates...mine või ise proovima, ainus mille taha asi hetkel jääks on autos olevad kaks pedaali ja autom.kast
Kohe näha et inimesed vabalthingavate pealt vist, see reageerimisaeg tõenäoliselt väike turbo lag mis isegi peaks sel mootoril pea olematu olema... vb suur kere võimendab seda, igatahes ise 335i liigelnud ja see oli küll väga terav, vaevalt uus hullem on.
Ega see viivitus nii hull ka ei olnud, algul lihtsalt tundus, et võiks nagu vähe kiiremini reageerida, hiljem ei saanud enam arugi. Võib-olla jah seepärast, et harjunud vabalthingava bentsukaga. Käiguvahetus oli muidugi ülikiire ja sujuv. Endale "võtaks" selle 2.0 diisli, kilovatte ja väänet piisavalt, samas kütusekulu imeväike. Muidugi ei ütleks ära ka 5.0i-st.
Lihtsalt infoks, et F10 535i peal olev mootor on uus N55, mis on siis ühe turboga ja käitub pisut erinevalt kui N54 (E90-E92, E60 535i ainult US turule, F01 740i) mis oli umbes sarnaste näitajatega, kuid kahe turboga. Uuel ka tagasi toodud valvetronic, mida twinturbol ei kasutatud. Lisaks veel niipalju, et vana 225kw twinturbo oli juba tehasest alahinnatud andmetga, õiged numbrid oleks pidanud olema tehaseseades umbes 245kw ja 420Nm (samuti ka väiksem turbo lag), uue puhul on numbrid umbes õiged, samuti ka tuunimispotensiaal on pisut väiksem, kui ei soovi lag-i suuredada. Samas otse sissepritse on hea ja ökonoomne.
Pole ise uut proovinud, N54 oli küll piisavalt ergas, kuid pole imestada kui lag on pisut olemas uuel, samas ökonoomsus jälle tasemel.
N55 on twin scroll turboga. Pmst pooled silindrid puhuvad ühte ja pooled teist turbiini laba. Kompressori pool on ühine. Pikemalt kirjutab ja joonistab www.full-race.com. Usun see setup ei jää oluliselt twinturbole alla. Enne kui dyno võrdlusi näha pole tehase juttu ka muidugi ei usu
Ilmselt on nagu ka V8 biturbo puhul lühendatud oluliselt ülelaadimise torude pikkust, mis peaks tähendama paremat reageerimist gaasipedaalile. Sama heaks kui vabalt hingavat või sisselaske kollektoris oleva kompressoriga mootorit ikka nii ei saa.
2018 11,09s@203km/h 1/4mile 2019 300km/h@1mile BMW e39 540i
Slava_323 kirjutas:Tõesti uus viiene on mega ja veljevalik hea. Ainuke mind paneb häirma see, et kui kunagi auto all oli 15 tolli velg ja kuni 18. Nüüd aga tehasest 20 tolli. Mis edasi saab... 24 - 26 ??? Vanemad kered nii 15 tolli kui ka 18 tolli rattaga nägi ilus näiteks e34. F10 ei kujutagi ette kui panna 16-17
Sellel mustal proovikal, mis Tartus oli, sellel oli 17"
Sellel proovikal olid 17" veljed ainult seetõttu, et meie teedel mugavam sõita oleks ja et keegi proovisõitu tehas neid peesse ei keeraks. Tehasest tuli see 535i 19" velgedega. Need 19" veljed olid sel hetkel, kui prooviauto Pärnus oli, teise demoauto(523i) all.