kaitsmed
kaitsmed
On 90 aasta 524 TD. Salongiventikas jäi järsult vaikseks. Kus asub selle kaitse ja kust üldse saaks kaitsmete asendiskeemi??
üldiselt peaks manualis kirjas olema, kui seda ei ole siis kaitsmete kaane peal on kahh miskit, kuigi ainult saksakeelne. parem moodus on kaitsmed ükshaaval läbi tsekata ja konstateerida fakti, milline neist katki on. üldiselt peaks aga pemmidel nii olema et ühe kaisme all on mitu voolutarbijat s.t et peale ventika vaitjäämist kustub veel miski ära.
kaitsmed ise peaks asuma mootorikatte all;)
kaitsmed ise peaks asuma mootorikatte all;)
Kontrollisingi kõik kaitsmed üle. Põhiosa oli juhi ees kapoti all, mingi osa kõrvalistuja ees ja kolma osa oli salongis tagaistme all, aku kõrval. kummalisel kombel olid kõik kaicmed terved ja vent ikka tööl ei hakanud. Täna hommikul hakkas tööle, justkui oleks vahepeal puhkusel käinud. Pisut küll kragiseb, aga töötab siiski:P
[quote][i]Algselt postitas furioso[/i]
Kontrollisingi kõik kaitsmed üle. Põhiosa oli juhi ees kapoti all, mingi osa kõrvalistuja ees ja kolma osa oli salongis tagaistme all, aku kõrval. kummalisel kombel olid kõik kaicmed terved ja vent ikka tööl ei hakanud. Täna hommikul hakkas tööle, justkui oleks vahepeal puhkusel käinud. Pisut küll kragiseb, aga töötab siiski:P [/quote]
Tere
NB! Kapoti all asuvate kaitsmetega mudelitel
ei ole hea panna tinatatud klemmidega pulk-kaitsmeid-
eriti kehtib see E23/24/28 ja vanema E30
kohta-need oksüdeeruvad kergesti ning hakkavad
põhjustama jama. Tasuks panna vaskklemmidega
pulkkaitsmed-üksikuna müügil nt Forsis Mooni
tänaval. Venti osas võib vabalt olla sama
probleem-pulga otsad on kõdu täis-natuke peenikest
liivapaberit ja edasi...nädala pärast korrata
või vaskkaitsmed osta
Kontrollisingi kõik kaitsmed üle. Põhiosa oli juhi ees kapoti all, mingi osa kõrvalistuja ees ja kolma osa oli salongis tagaistme all, aku kõrval. kummalisel kombel olid kõik kaicmed terved ja vent ikka tööl ei hakanud. Täna hommikul hakkas tööle, justkui oleks vahepeal puhkusel käinud. Pisut küll kragiseb, aga töötab siiski:P [/quote]
Tere
NB! Kapoti all asuvate kaitsmetega mudelitel
ei ole hea panna tinatatud klemmidega pulk-kaitsmeid-
eriti kehtib see E23/24/28 ja vanema E30
kohta-need oksüdeeruvad kergesti ning hakkavad
põhjustama jama. Tasuks panna vaskklemmidega
pulkkaitsmed-üksikuna müügil nt Forsis Mooni
tänaval. Venti osas võib vabalt olla sama
probleem-pulga otsad on kõdu täis-natuke peenikest
liivapaberit ja edasi...nädala pärast korrata
või vaskkaitsmed osta
Salongi ventikal on kuskil külma õhu kanalis kiiruse takistid ja seal asub ka selline bimetall kaitse mis kipub ära väsima ja kontakt ei anna enam ühendust. Siis töötab ainult kõige kiirema kiirusega. 87a E30 on see vähemalt olemas ja ma usun et teistel ka? Ligi saab sellele juhi poolt pedaalide juurest.
THX FOR THE INFO 
mul juhtus täpselt selline asi, et jäi järsku vait ja töötab aint kõige kiirema kiirusega.
Kiskusin selle regulli nuppude ploki välja aga seal ei paistnud midagi puru olevat.
Tulemus oli aint see, et mingi metall jublakas "E34 Heissgerät" -mida enam kuhugi tagasi panna ei osanud- jäi üle

mul juhtus täpselt selline asi, et jäi järsku vait ja töötab aint kõige kiirema kiirusega.
Kiskusin selle regulli nuppude ploki välja aga seal ei paistnud midagi puru olevat.
Tulemus oli aint see, et mingi metall jublakas "E34 Heissgerät" -mida enam kuhugi tagasi panna ei osanud- jäi üle

-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kuna teema sobib, siis ei hakka uut tegema.Nimelt eelmine aasta hakkas jama pihta, et lõi pidevalt armatuuri näidikute ja soojapuhuri kaitsme läbi.Siis kasutasin 15A kaitset.Mingi aeg panin 25A kaitsme ja kõik korras.Kuid ainult paariks kuuks.Nüüd kui vahetand olen, siis lööb mõne sekundiga ka 25A kaitsme läbi.
Milles võib probleem olla.
Milles võib probleem olla.
Võtsin sealt pedaalide juurest selle katte maha. seal taga oli 2 asjandust. Üks see piniseja mis armatuuri teadete peale piniseb ja teine ilmselt see bimetall kaitse?
Oli selline mustast plastmassist ja penoplastist kestaga julla. sees oli mingi sinine vidin. Küljes olid tal 2juhet ja kummi toru. Kas see on see õige asi?
Väliselt tal midagi viga ei paistnud olevat aga ventikas ka tööle ei hakanud kui seda nac puhastasin.
Oli selline mustast plastmassist ja penoplastist kestaga julla. sees oli mingi sinine vidin. Küljes olid tal 2juhet ja kummi toru. Kas see on see õige asi?
Väliselt tal midagi viga ei paistnud olevat aga ventikas ka tööle ei hakanud kui seda nac puhastasin.
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
e34 mudelil on mitu varianti soojendust, nii, et enne, kui hakata mingeid soovitusi andma peaks välja selgitama soojenduse tüübi. P.S. e34 ei kasutata enam vana tüübi kaitsmeid, nii, et pole mõtet joosta kuhugi vasest kaitsmete järele. kui ikka täpsel ei ole asjaga kursis, pole mõtet inimest eksitada. kui ikka ise jagu ei saa, tuleks elektriku abi kasutada, vähemalt auto ei põle maha.