Tervist!
Kuidas nüüd seda kõige paremini seletada, aga no ma hakkan nii:täna poe ees seistes vaatan, et põhja matt siduri ja piduri juurest märg, algul arvasin muidugi ,et vesi, sest enne seda oli just kõvasti sadanud, et jalgadega vett toonud. Sportlikust huvist katsusin ka käega ja selgus, et see ei olnud mingi vesi, vaid hoopis õline. Esialgu muidugi ehmatus päris suur, et kust kohast see kuramuse õli nüüd tuleb. Hakkasin siis käega jälgi ajama ja avastasin, et siduri pedaal sealt ülevalt poolt, kus on plastmassi all(autoks E30 318i 1986 a.) on õline. Võtsin siis selle suure plastmassi(see suur plastmassosa, mis on rooli all ning seal all on hunnik juhtmeid, mis lähevad armatuuri ning igale poole mujale) ära. Nägin siis, et seal siduripedaali ülaosas, kus on ka vedru, seal on ka üks kumm( mis iganes selle nimi ka ei ole) on katki ja sealt vahelt immitseb õli välja.
kuna poe parklas ei olnud ka midagi käepärasemat kui kleeplint, siis tõmbasin seda sinna ümber. Praeguseks sain vist enam-vähem pidama.
Eks nüüd tuleb see kumm ilmselt välja vahetada, kust sellist asja aga nüüd saada? Mida arvate aga teie, kallid kaasmaalased? Osa õli jooksis nüüd ju välja ka, kuidas seda sinn juurde panna ning palju seal ka õli peab olema?
Igatahes kõigile vastajatele ning lugejatele SUURED TÄNUD, kes seda viitsisid läbi lugeda ning suhteliselt segasest tekstist aru said.
Jama SIDURIPEDAALIGA. Palun abi?
Seda et sul on kohe kindlasti siduri peasilindri mantsetid läbi muidu sealt õli ei jookseks ja õli paned juurde nii et valad seda piduriõli anumasse, kuna sidur ju võtab ka piduri anumast õli (vähemalt minu bmw-del küll) mantsetid tuleks kindlalt uued osta ehk siis auto varuosade poest, aga see teine kumm mida kirjeldasid see kaitseb niiskuse eest ja hoiab tolmu eemal (et ei tekiks tolmu ja õli segunemisel seda paksu pastat, ma nüüd täpset nime sellel pastal ei mäletagi
) ja samas hoiab ära ka õli voolamise põrandale mida ikka väga vähesel määral tuleb läbi aastatega isegi kui silinder heas korras.

Küsin muidugi rumala küsimuse, kas neid siduri peasilindri mansette on ka keeruline vahetada ning kas nimetatud peasilinder asub selle kummi juures, mis siis kaitseb tolmu ja muu sodi eest nagu MairoG kirjutas?
Vabandan muidugi veelkord oma rumalust, kuid kui teavitaksite mind sellest saaksin ka mõnevõrra targemaks
Vabandan muidugi veelkord oma rumalust, kuid kui teavitaksite mind sellest saaksin ka mõnevõrra targemaks

Tervist!
Nii asi on nüüd korras. Küsisin ühe tuttava käest ka nõu ning asi tõepoolest nii nagu siin räägitud. Suurimaks plussiks oli ka see, et tal oli ka omast autost jäänud veel täiesti uus sidurisilindri kolb kõige sinna juurde kuuluvaga ning ka uus tolmukaitse kumm. Maksin kõige selle eest 50 eeku
.
Edasi lonkisin teenindusse, kus mulle see julla ära vahetati ning nüüd jätkub sõit jälle täie hooga
(Aga muidugi liikluseeskirjade poolt kehtestatud kiiruste ning reeglite järgi
)
Tänud vastajatele
Minu pärast teema lukku!
Nii asi on nüüd korras. Küsisin ühe tuttava käest ka nõu ning asi tõepoolest nii nagu siin räägitud. Suurimaks plussiks oli ka see, et tal oli ka omast autost jäänud veel täiesti uus sidurisilindri kolb kõige sinna juurde kuuluvaga ning ka uus tolmukaitse kumm. Maksin kõige selle eest 50 eeku

Edasi lonkisin teenindusse, kus mulle see julla ära vahetati ning nüüd jätkub sõit jälle täie hooga


Tänud vastajatele

Minu pärast teema lukku!