kuumalt üks pott puudub(lõpuks toimib)
kuumalt üks pott puudub(lõpuks toimib)
nimelt asi järgmine: tuled sõidust, auto ilusti toimib, jätad u 5-10min seisma, siis käivitades nagu üks või kaks pütti ei toimi...ainult löristab..
sõita u paar-kolm km või lasta pöörded kuni 5000p/min, on asi korras, pütt jälle taga.
küünlad suht uued, seega vaevalt et asi selles. oskab keegi midagi tarka kosta?
jutt käib 2,5 M20 mootorist.
sõita u paar-kolm km või lasta pöörded kuni 5000p/min, on asi korras, pütt jälle taga.
küünlad suht uued, seega vaevalt et asi selles. oskab keegi midagi tarka kosta?
jutt käib 2,5 M20 mootorist.
GS
[quote][i]Algselt postitas Veiko[/i]
aga kuidas ta käivitub külmast peast? kas siis ka löristab?? äkki on viga kütuse rõhuregulaatoris, mis seistes laseb kütuserõhu alla?? [/quote]külmas käivitub hästi, kuid pöörded kõiguvad veidi.
tegelt nad kõiguvad tibake ka sooja mootoriga:(
btw, kuda seda aru saada, et millest need küünlajuhtmed siis tehtud on? (keraamika)
aga kuidas ta käivitub külmast peast? kas siis ka löristab?? äkki on viga kütuse rõhuregulaatoris, mis seistes laseb kütuserõhu alla?? [/quote]külmas käivitub hästi, kuid pöörded kõiguvad veidi.
tegelt nad kõiguvad tibake ka sooja mootoriga:(
btw, kuda seda aru saada, et millest need küünlajuhtmed siis tehtud on? (keraamika)
GS
ma ei saanud ennem aru kui juhtme katki tegin
need on need grafiit juhtmed mis pikapääle ära kustuvad tegin juhtme katki sii oli sääl sees selline grafiidi puru ja tükid. Kõige lihtsam otsi kuskilt mõni kasutatud kuid korras küünlajuhe ja vaheta sellel mitte töötaval potil see ära kui läheb paremax siis osta kõik uued juhtmed. Kui sa talnas oled siis mine näiteks siimu juurde tal ikka neid vanu peaks vedelema 


Normaalselt saab diagnostikat teha vast ainult UMis. Lisaks elektroonikale on neil seal ka kapis posu juppe, mida vajadusel prooviks külge kruvitakse. Kogu see lugu võib minna aga siga kalliks.
Kui sul just esimene pott ei jama, on mul korras NGK juhtmete sett saadaval. Lisaks kontrolli veel rootorit (ega ta pragunenud pole) ja jagaja kaant (see võib vajada lihtsalt puhastamist)
Kui sul just esimene pott ei jama, on mul korras NGK juhtmete sett saadaval. Lisaks kontrolli veel rootorit (ega ta pragunenud pole) ja jagaja kaant (see võib vajada lihtsalt puhastamist)
[quote][i]Algselt postitas Erik_G[/i]
saad ju töötava mootoriga ise ka esialgse kontrolli teha. võta kruvikeeraja ja pane yks ots vastu pihustit teine vastu kõrva kuula kas tiksub kui ei siis peetis tiksumine peab tõusma vastavalt pööretele [/quote]
hmm, asi läheb vist liiga keeruliseks...
EDIT: küünlad on vahetatud ning korralikud.
saad ju töötava mootoriga ise ka esialgse kontrolli teha. võta kruvikeeraja ja pane yks ots vastu pihustit teine vastu kõrva kuula kas tiksub kui ei siis peetis tiksumine peab tõusma vastavalt pööretele [/quote]
hmm, asi läheb vist liiga keeruliseks...

EDIT: küünlad on vahetatud ning korralikud.
GS
Asi nüüd järgmine:
vahetatud rootor, jagaja kaan, küünlajuhtmed, küünlad, õhufilter, hammasrihm on ka õigesti peal, kui probleem on sama.
külmalt auto käivitad, kõik toimib, sõidad u 20min ja hakkab pihta, üks silinder kukub tagant ära.
esialgu küll aeg-ajalt veel toimib, kuid peale ütleme et 40min pärast käivitust on asi hull, ainult 5 silindrit järgi. krt töötab nagu traktor, ning bensiini kulu on ka müstiliselt suur.
milles võiks veel asi olla?
klapivahe, õhukulumõõtja?
HELP!!!:o
vahetatud rootor, jagaja kaan, küünlajuhtmed, küünlad, õhufilter, hammasrihm on ka õigesti peal, kui probleem on sama.
külmalt auto käivitad, kõik toimib, sõidad u 20min ja hakkab pihta, üks silinder kukub tagant ära.
esialgu küll aeg-ajalt veel toimib, kuid peale ütleme et 40min pärast käivitust on asi hull, ainult 5 silindrit järgi. krt töötab nagu traktor, ning bensiini kulu on ka müstiliselt suur.
milles võiks veel asi olla?
klapivahe, õhukulumõõtja?
HELP!!!:o
GS