E30 318iS (head ja) vead?

Erinevad BMW mudelid
Suletud
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

E30 318iS (head ja) vead?

Postitus Postitas Tom »

Plaanis suvel siis selline pill soetada (hammas M3 peale ei hakka :cry: ) aga enne tahaks teada, mis vead tal põhiliselt esinevad. Ja kas mootori jupid on jube kallid?
Häid omadusi võte muidugi ka mainida :lol:
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Küsi minu kaimu (Aare) käest, usun, et tema oskab suht palju öelda selle pilli kohta...
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Juppide hinnas midagi eksootilist nüüd küll pole. Vaata lihtsalt et mootor ilusti vaikselt käib, ei tudise ega lagise.

Sellel autol ongi mootor kõige õrnem koht. Kohe peale ostmist on soovitatav veenduda nukkvõlli keti ja pingutite seisukorras.

Kuna nendele autodele antakse analoogiselt M3-ga valu üksjagu, siis peaks ta ikka talutavas korras olema.

Nad on üldjuhul komplekteeritud 4.10 väikeses korpuses LSD-ga, selle korrasolekus (ja olemasolus) soovitaks enne veenduda, tervet difrit tavaliselt saada pole.

Muidu on mootor alumine ots nagu M40-l (keskmised jupihinnad).

Kasutatakse sama vedrustust mis 325-- (51 mm amordid), et tava-316 hinnast on need vähe kallimad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Juba olemas selline TEEMA.
Suletud