BMW 525/1991 pöörded kaovad ära
BMW 525/1991 pöörded kaovad ära
kas kellelgi on kogemust järgneva probleemiga või teab, mis seda põhjustada võib:
BMW 525/1991: sooja mootoriga kaob jõud ära - st. gaasipedaali vajutades lähevad pöörded alla (isegi alla 500), ainult täiesti lõppu vajutades lähevad pöörded tagasi üles. Seda asja teeb nii kohapeal seistes (kõige sagedmamini just kohe peale käivitamist) aga vahel ka sõidupealt.
Olen selle probleemiga käinud erinevates autoremontides, kuid keegi ei ole suutnud viga tuvastada (vahetatud: lambdaandur
koos juhtmetega, õhuvoolik, lambdarelee).
Tänud ette vastajatele.
BMW 525/1991: sooja mootoriga kaob jõud ära - st. gaasipedaali vajutades lähevad pöörded alla (isegi alla 500), ainult täiesti lõppu vajutades lähevad pöörded tagasi üles. Seda asja teeb nii kohapeal seistes (kõige sagedmamini just kohe peale käivitamist) aga vahel ka sõidupealt.
Olen selle probleemiga käinud erinevates autoremontides, kuid keegi ei ole suutnud viga tuvastada (vahetatud: lambdaandur
koos juhtmetega, õhuvoolik, lambdarelee).
Tänud ette vastajatele.
Puhastage aga puhastage, minul vitsad kääs! Seal suht hellad vidinad, mis torkimist ei vaja.
Kas aga Laki 6 Tallinn oled käinud, mine tee seal E-test ja asi kompu. Need mehed sind naljalt sealt vigase autoga minema ei aja ja raha jääb kah taskusse (PS! Hinnad norm. Tallinna oludes!).
Olen ise sealt abi saanud ja lähen uue jamaga jälle sinna!
Aga õhulugejat saad testida ka kodus, keera pistik küljest ja viga peaks ära kaduma, kuna aju läheb avariitsüklisse. Moto muutub uimasemaks, kuid liigub siiski ja bensu kulu suureneb ca' 2-3 liitrit sajale kilomeetrile linna sõidul.
Kas aga Laki 6 Tallinn oled käinud, mine tee seal E-test ja asi kompu. Need mehed sind naljalt sealt vigase autoga minema ei aja ja raha jääb kah taskusse (PS! Hinnad norm. Tallinna oludes!).
Olen ise sealt abi saanud ja lähen uue jamaga jälle sinna!

Aga õhulugejat saad testida ka kodus, keera pistik küljest ja viga peaks ära kaduma, kuna aju läheb avariitsüklisse. Moto muutub uimasemaks, kuid liigub siiski ja bensu kulu suureneb ca' 2-3 liitrit sajale kilomeetrile linna sõidul.

nii, sai siis proovitud õhulugeja pistiku väljatõmbamist kui jamama hakkab - igaljuhul ei muutunud autokäitumises mittemidagi - korra tegi mingi jõnksu sisse mootoritöös ja siia sama moodi edasi, pöörded alla 500 ja gaasi vajutades ikka sama efekt (st. õrnalt vajutades tirib pöördeid veelgi alla, põhja vajutades viskab pöörded üles küll kuid paugub)... üldjuhul aitab uuesti käivitamine, siis hakkab jälle normaalselt tööle.
Sai proovitud ka veits pikemalt sõita ning on ka tunda, et võimsus ei ole enam endine.
Siis märkasin veel ka sellist asja, et gaasi vajutades paugub õrnalt koguaeg. Kas see on normaalne?
Sai proovitud ka veits pikemalt sõita ning on ka tunda, et võimsus ei ole enam endine.
Siis märkasin veel ka sellist asja, et gaasi vajutades paugub õrnalt koguaeg. Kas see on normaalne?
potekas, õhulugeja, benafilter, pump, lambda, tühikäigu regulaator, tembi andur, süütepoolid, küünlad või misiganes...
ühulugejat(kui Sul on M50 mootor) näppida ei soovita, võib tekitada augu eelarvesse
tegelikult saab lugejat mõõta nii:
kui võtad pistiku kummiluti lahti, siis eelviimane juhe(kellaosuti suunas lugedes) peab andma tühikäigul 0,8V "+"
2000 rpm 1,5-2,0V "+"
mõõta tuleb ossiga, et näeks pingetõusu graafikut(peab olema "sile" st. ilma karvadeta)
kui elektriga eriti kodus pole, ära parem mässa...
Heiki, Patrik ja Laki 6 on variant, kus saad parema tulemi
samas võid leida samasuguse auto ja lugeja ümber visata, see kõige lihtsam variant
ühulugejat(kui Sul on M50 mootor) näppida ei soovita, võib tekitada augu eelarvesse
tegelikult saab lugejat mõõta nii:
kui võtad pistiku kummiluti lahti, siis eelviimane juhe(kellaosuti suunas lugedes) peab andma tühikäigul 0,8V "+"
2000 rpm 1,5-2,0V "+"
mõõta tuleb ossiga, et näeks pingetõusu graafikut(peab olema "sile" st. ilma karvadeta)
kui elektriga eriti kodus pole, ära parem mässa...
Heiki, Patrik ja Laki 6 on variant, kus saad parema tulemi
samas võid leida samasuguse auto ja lugeja ümber visata, see kõige lihtsam variant
lamda vahetati - ei muutunud selles suhtes midagi (ainult bensukulu läks normi)... kusjuures lambdat vahetatud kaks korda juba, eelmine pidas siis vastu ainult 7 kuud. Siis mällu oli jätnud vea lambareleest, mis sai vahetatud... kuid paremaks ei muutnud midagi ... küünlad pidid olema ok, filtrid pidid olema ok... kas "tühikäigu regulaator" saab olla selle põhjuseks, sest jamama hakkab ka sõidupealt (lihstalt ei lähe enam pöördesse nagu midagi oleks umbes)... mälus ei pidanud enam vigu olema.truumu kirjutas:potekas, õhulugeja, benafilter, pump, lambda, tühikäigu regulaator, tembi andur, süütepoolid, küünlad või misiganes...
ühulugejat(kui Sul on M50 mootor) näppida ei soovita, võib tekitada augu eelarvesse
tegelikult saab lugejat mõõta nii:
kui võtad pistiku kummiluti lahti, siis eelviimane juhe(kellaosuti suunas lugedes) peab andma tühikäigul 0,8V "+"
2000 rpm 1,5-2,0V "+"
mõõta tuleb ossiga, et näeks pingetõusu graafikut(peab olema "sile" st. ilma karvadeta)
kui elektriga eriti kodus pole, ära parem mässa...
Heiki, Patrik ja Laki 6 on variant, kus saad parema tulemi
samas võid leida samasuguse auto ja lugeja ümber visata, see kõige lihtsam variant
Kuid jah tuleb tõdeda, et on aeg ilmselt autoteenindust vahetada.