525I 88a mootr jupsib
525I 88a mootr jupsib
Selline problem, et bmw 525I 88 aasta mudel e34 kerega, aeg ajalt hakab mootor jupsima. algul hakkab nõksutama ja siis kaob jõud päris ära. Kui gaasipedaal põhja vajutada siis kuidagi liigub aga mingi ajapeale hakkab summuti paukuma nagu oleks süüde vale. tühikäigul põõrded kukkuvad väga madalale ja ei ole ühtlased ning lõpuks sureb välja. Kui uuesti käima panna siis läheb ilusti käima ja põõrded lähevad tagasi normi ja kui uesti sõitma hakata hakab sama asi otsast peale.Tsekkasin küünlajuhtmeid ja seal oli üks läbi kärssanud ning vahetasi terve komplekti uute vastu välja aga ikka jupsis. on kellelgi kogemusi sellise rikkega
Mul oli täpselt sama jama, ainult, et natuke jamas ja siis äkki oli kõik ok, kuni paari päeva pärast jälle jamama hakkas. Põhiliselt esines see jama mootori soojenedes või niiskemate ilmadega.
Lõpuks otsustasin Diagnostikasse minna(Tartu Opeli keskus)
Selgus, et lamba andur ei reageeri!
Uus andur maksab minu autole 2300 ja ma otsustasin vahetamisega pisut oodata. Kusjuures ilmade soojenedes on see viga nagu harvemaks jäänud.
Autoks 525 24v
Lõpuks otsustasin Diagnostikasse minna(Tartu Opeli keskus)
Selgus, et lamba andur ei reageeri!
Uus andur maksab minu autole 2300 ja ma otsustasin vahetamisega pisut oodata. Kusjuures ilmade soojenedes on see viga nagu harvemaks jäänud.
Autoks 525 24v
nüüd siis on selline jama, et käima läheb ilusti aga kui gaasi anda siis põõrded lähevad kuin 2000 ja siis kukub kõik nulli ja mitte miski ei mõika, alles siis kui põõrded on vajunud alla 1000 ja 1500le hakkab mootor uuesti reageerima. Sõida siis 1500 - 1700 põõrdega üles poole ei lähe kuidagi. mis jama võib olla kas see võib ka bensupumbast tingitud olla????
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Samas minu e30 325i , nendel vist samad mootorid, oli sama asi. oli see jama mind juba mingi paar nädalat iga jumala päev nu..inud siis mul viskas ära.
Ma ei tea miks ma hakkasin näppima seda õhukulu mõõtja pistikut. Auto mul igaljuhul käis.
Võtsin pistiku lahti ja suri välja. Liigutasin seda seal pesas edasi tagasi , et äkki oksüdeerunud või midagi sellist, panin auto käima ja töötas. Kuni sinna maani töötas ilusti ilma igast jamadeta, kuni auto maha müüsin. Eeldan et töötab siiamaani.
Ma ei tea miks ma hakkasin näppima seda õhukulu mõõtja pistikut. Auto mul igaljuhul käis.
Võtsin pistiku lahti ja suri välja. Liigutasin seda seal pesas edasi tagasi , et äkki oksüdeerunud või midagi sellist, panin auto käima ja töötas. Kuni sinna maani töötas ilusti ilma igast jamadeta, kuni auto maha müüsin. Eeldan et töötab siiamaani.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
[quote][i]Algselt postitas miquell[/i]
Ehk mõni targem oskab öelda, kas ´88 aasta e34le on võimalik panna peale uuema tüübi e34 mootor st siis asendada 12 klapine mootor 24 klapisega. Kas kellelgi on kogemusi?????? [/quote]
Ma usun et lihtsam oleks sul see 12V maha müüa ning kohe uuem osta, nii säästad mõttetut ajakulu ja ka raha!!!
Ehk mõni targem oskab öelda, kas ´88 aasta e34le on võimalik panna peale uuema tüübi e34 mootor st siis asendada 12 klapine mootor 24 klapisega. Kas kellelgi on kogemusi?????? [/quote]
Ma usun et lihtsam oleks sul see 12V maha müüa ning kohe uuem osta, nii säästad mõttetut ajakulu ja ka raha!!!
Mul oli sama jura ja lõpuks enam üldse käima ei läinud, sai siis teine kohalikku teenindusse lohistatud, seal tüübid vahetasid jagaja ära ja nüüd kõik funkab nagu peaaegu v/a see et külmana 1500pöörde juures kinni poob korraks.
A ja mul 3.5 m30 mootor ja jagaja plekkis 200 nii et pole eriti kirves.
muidu Markol on õigus ei tasu hakata keppima selle mootori vahetusega, juba maha kistud mootori ost on suht riskantne ja siis hakka seda enda omal vahele toppima ja juhtmeid vedama. Ja seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema.
A ja mul 3.5 m30 mootor ja jagaja plekkis 200 nii et pole eriti kirves.
muidu Markol on õigus ei tasu hakata keppima selle mootori vahetusega, juba maha kistud mootori ost on suht riskantne ja siis hakka seda enda omal vahele toppima ja juhtmeid vedama. Ja seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema.
[quote][i]Algselt postitas Tom[/i]
seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema. [/quote]
Tõesti? Siiani arvasin, et tegemist on ühe parema mootoriga bmw ajaloos. Sama arvavad veel need miljonid rahvusvaheliste foorumide kasutajad, kes selle mootori sõnaga bulletproof on ristinud. Meeletu ressursiga asi.
seda kah ,et 2.5 24v mootor ei pidand just eriti töökindel olema. [/quote]
Tõesti? Siiani arvasin, et tegemist on ühe parema mootoriga bmw ajaloos. Sama arvavad veel need miljonid rahvusvaheliste foorumide kasutajad, kes selle mootori sõnaga bulletproof on ristinud. Meeletu ressursiga asi.