M50 vastupidavus
M50 vastupidavus
et siis tekkis selline huvitav mõte, kui kaua peavad M50 mootorid vastu, enne kui midagi tegema peaks
kui kellelgi on kogemusi, ehk jagaks teistega?
oleks huvitav teada, millisel kilometraail on vahetatud klapisääre tihendid, rõngad, saaled?
kas nad peavad samapalju vastu kui näiteks M30?
kui kellelgi on kogemusi, ehk jagaks teistega?
oleks huvitav teada, millisel kilometraail on vahetatud klapisääre tihendid, rõngad, saaled?
kas nad peavad samapalju vastu kui näiteks M30?
- MargusM
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
- Peamine sõiduk: E91 330d touring
- Asukoht: Tartu
Mul on 525i 24V 1992.a läbisõit 319000 km. Sain auto kätte, kui oli sõidetud 250000 ja sinnamaani oli vahetatud õigeaegselt nii õli, kui küünlaid(raamatus kõik kirjas). Minu ajal on vahetatud veepump ja samuti õli ning küünlad. Kompressioon on ühtlane ja normis. Õli võtab umbes 1,5l/10000 km peale(Castrol Magnatec poolsünt). Külmalt paar hüdrotõukurit klõbisevad mõne minuti ja nukkvõlli otsa simmer ning ülemise kaane tihend vajaks vahetust aga muidu ei näe küll praegu põhjust kapoti all kaevama hakata. 

91a 520. Ehk olen mina loll, kuid mul küll õli ei võta. 15000km. ja kui võtab pool normi, rohkem küll mitte. Vahetanud samuti veepumba, mida ei tasu vist mainida, küünlad, geneka tableti, geneka rihma, eelnevalt vist aastal 2000 on vahetatud kaks süütepooli, ........ ongi vist kõik. Mina sõitnud kahe aastaga 45000km. Aaa, selline märkus siis veel, et kaane tihendi vahelt õige pisut imbub õli ühte küünla pessa.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
No minu 91a 520 oli ostes 370 000 sõitnud ja mina sõitsin temaga veel pea 90 000 maha, ostes natuke tõukurid klõbisesid, sellest sain lahti õlimargi vahetusega, muidugi vahetasin regulaarselt igasugu vedelikke, filtreid, küünlaid, lambda anduri ja muidugi uue veepumba ka. Enne mahamüümist ei olnud küll veel mingeid iseärasusi mootoritöös kuulda ega näha, iga ilmaga läks ilusti käima ja teeäärde ei jätnud ka
Niiet mootoripoolest küllaltki muretu oli seda autot pidada 


Carclassic OÜ
- MargusM
- Huviline
- Postitusi: 146
- Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
- Peamine sõiduk: E91 330d touring
- Asukoht: Tartu
Arvo kirjutas:Ennast värske M50 mootoriga bemari omanikuna huvitaks, et kuidas on lood selle kurikuulsa plastiklabadega veepumbaga? Kas võib eeldada, et tänaseks on need juba kõige kaduva teed läinud või tasub igaks juhuks uus pump valmis vaadata?
Endal läks kuumal suvepäeval plastlabadega veepump õhtale. See juhtus ikka väga ootamatult. Õnneks ma ikka jälgin jahutusvedeliku temp. näidikut ja midagi hullu ei juhtunud. Ei tea, kas on kuidagi visuaalselt enne võimalik kindlaks teha, et varsti on pump kutu?