525 puterdab kui madalatel pööretel gaasi anda.
525 puterdab kui madalatel pööretel gaasi anda.
Tegemist siis 90 a 525-ga, 24v. Lugu selline nagu pealkirjas öeldud.
Kui tugevalt gaasi vajutada madalatel pööretel, hakkab puterdama justkui saaks palju kütet peale ja nagu mõni pütt ei töötaks. Mõtlesin, et kontrollin küünlad ära - olid ilusti ühesuguselt helepruunid, õhufiltrit kiikasin ka - puhas.
Kas viga võib olla õhulugejas?
Muidu töötab nagu kellavärk, ja pööretel liigub hästi.
Kui tugevalt gaasi vajutada madalatel pööretel, hakkab puterdama justkui saaks palju kütet peale ja nagu mõni pütt ei töötaks. Mõtlesin, et kontrollin küünlad ära - olid ilusti ühesuguselt helepruunid, õhufiltrit kiikasin ka - puhas.
Kas viga võib olla õhulugejas?
Muidu töötab nagu kellavärk, ja pööretel liigub hästi.
M50-l pole jagajatnokkel kirjutas:M20 , siis TD jne, milliseid küünlajuhtmeid ja jagajakaant peaks vaatama M50-el?
Truumu? mis on potekas?
potekas on ametlikult segusiibri asendi andur(see must trillallaa, mis asub võlli otsas, mida keerab gaasitross) pistik tal ka veel küljes...
küünlajuhtmeid(kui sääraseid) pole M50-l samuti, on olemas otsikud, mis süütepoolide otsas
Niisiis, viga süvenenud. Käisin diagnostikas ja selle tulemusena vahetasin vigase lambda ära. Tühikäigul töötab korralikult ja ühtlaselt, tugevalt gaasi andes tõmbab hinge kinni, ja partsub õhupuhastisse ??? Justkui oleks süüde vale
Loogiliselt ei saa justkui küünla- süütepooli viga olla kuna gaasi rahulikult lisades kõik toimib?
Potekas andis endast märku nii, et pistiku lahti ühendades hakkas mootor halvasti käima. Õhuvoolikud üle vaadatud. Küünlaaugud puhastatud õlist.

Potekas andis endast märku nii, et pistiku lahti ühendades hakkas mootor halvasti käima. Õhuvoolikud üle vaadatud. Küünlaaugud puhastatud õlist.