Õlilekked mootoris ja tagasillas, 525i 90a
Õlilekked mootoris ja tagasillas, 525i 90a
Probleem esmakordne, pooltelje tihendid õhtal ilmselt. Differ alt õline.Õlitase oli veel normis küll, aga kauaks, kui lekib alt.
Küss selline, kas nende tihendite vahetus ka kallis lõbu on? Ons seda võimalik kodustes tingimustes teha?
Teine koht kust lekib on kusagilt geneka alt ja päris leemendab kohe, proovisin seal midagi kinnipoole keerata aga jällegi on ilmselt miski tihend ära.
Küss selline, kas nende tihendite vahetus ka kallis lõbu on? Ons seda võimalik kodustes tingimustes teha?
Teine koht kust lekib on kusagilt geneka alt ja päris leemendab kohe, proovisin seal midagi kinnipoole keerata aga jällegi on ilmselt miski tihend ära.
Re: Õlilekked mootoris ja tagasillas, 525i 90a
Diffrile simmerid maksid UM-s ca 2 x 200 + 1 x 300.nokkel kirjutas:Probleem esmakordne, pooltelje tihendid õhtal ilmselt. Differ alt õline.Õlitase oli veel normis küll, aga kauaks, kui lekib alt.
Küss selline, kas nende tihendite vahetus ka kallis lõbu on?
Koos uue õli ja tööga läks vahetus veits üle 1K.
Kontrollida tuleks, et tuulutus umbes poleks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Ehk jah keegi räägib sellest vähe pikemalt, ennastki ootab see töö nüüd teisipäev ees
. Ja diffrisse õli lisamine kas selleks tuleb ta sealt alt lahti koukida või on võimalik ka all olekus lisada, suht nõmedalt kõrgele jääb see lisamis ava sinna. Autoks siis minu puhul E36.
Mõned näpunäited oleks väga teretulnud.

Mõned näpunäited oleks väga teretulnud.
Lekib samast kohast,ning minu masina puhul on süüdlane karteri tihend.Uus olemas kuid pole jõudnud vahetada.Sai esialgu poldid ülekäidud,leke jäi pea olematuks.nokkel kirjutas:Tagasimmeritele sain pihta.![]()
Nüüd jäänud mootori õlilekeSiinset foorumit uurides võib see vabalt olla ka vända otsatihend ? Aga ikkagi on selline tunne, et jookseb kusagilt eest ja nagu rohkem geneka alt? Või siis lihtsalt ajab sõidu ajal õli tahapoole ?