Sellest kallist sisselaskest pole kardetavasti suurt abi, sest M30 väiksema võimsuse põhjus on kõvasti viletsam kaane voolavus.
Alpina ehitas 80ndatel tollastes sarjades lubatud reeglitega 3.5-st 290 hj, kasutades seeriasisselaset ja isegi õhufiltrit
Neid vist ehitatakse soovijatele praegugu, kasutakase 324 nukka
Tehnilised andmed:
Wassergekühlter Sechszylinder-Reihenmotor vorn längs, siebenfach gelagerte Kurbelwelle, obenliegende Nockenwelle (Kettenantrieb), Ventile über Kipphebel betätigt,
elektrisch geregeltes Einspritz- und Zündsystem (Bosch Motronik). Leistung 213kW (290PS) bei 6100/min,Hubraum 3430 cmŗ ,Bohrung x Hub 92,0 x 86,0 mm,
Verdichtungsverhältnis 11,0:1, maximales Drehmoment 350Nm bei 5500/min
Tegelikult pole seda sisselaset üldsegi tarvis....
Kui andmetesse süüvida, siis võimsusandmete järgi on mootori VE kõrgem kui M5 mootoril.
Powerband on muidugi hea, suurim moment 5500 rpm ja suurim võimsus 6100

, muudkui vehi käigukangiga