K Biltema näidikud?
K Biltema näidikud?
On kellelgi kogemusi Biltema näidikutega? Endal plaanis panna voltmeeter, ampermeeter, õlirõhu näidik ning õli temperatuuri näidik. Kuidas on lugu nende seadmete töökindluse ja täpsusega?
Kui valida on, siis võta elektrilised näidikud, mitte mehhaanilised. Minu autol on kolm mehhaanilist, paigaldamine on PITA ruudus, temp näitajatel on mingi vasktoru, millel andurit ega toru näitaja küljest lahti ei saa.
Õlimanomeetri panek (selleks tuli vedada 6 mm voolik keskkonsooli oli veel omamoodi osavuse proov......
Kuigi mehh. manomeeter on kõige parem (reageerib hetkega)....
Õlimanomeetri panek (selleks tuli vedada 6 mm voolik keskkonsooli oli veel omamoodi osavuse proov......
Kuigi mehh. manomeeter on kõige parem (reageerib hetkega)....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Et rõhu all õlivoolik jookseb näidiku jaoks salongi?Aare kirjutas: Õlimanomeetri panek (selleks tuli vedada 6 mm voolik keskkonsooli oli veel omamoodi osavuse proov......


nime ei mäleta kahjuks
originaalis oli kaasas mingi vereülekandevooliku laadne asi, mille kinnitus just usaldust ei äratanud.
asedasin selle kahtlase asja järeleproovitud komboga 6 mm 10 bar kütusevoolik+treiali tehtud vaskstuts+ kruviklamber
M30-l tuleb teha veel üleminek selline kolme haruga, kui tahad märgutule ka alles jätta, mis keeratakse õlianduri auku, sinna otsa õliandur ja kolmandasse otsa voolik kruviklambriga.
Sellest survest pole mõtet põdeda, sest bmw bensusüsteem kasutab samasuure rõhuga samasugused voolikuid/ühendusi. Lihtsalt tuleb vaadata, et voolik kinnitatud on ja kuskil vastas ei nühi
Kolm kella asuvad E28 armatuuris raadio all, seal kus originaalis kassetisahtel on.
Näitaja reaktsioon on elektrilisest üksjagu kiirem - kõik pulseerimised, kõikumised jne on kohe näha. Seega tema väärtus diagnoosi panekul on suurem kui elektrikellal.
originaalis oli kaasas mingi vereülekandevooliku laadne asi, mille kinnitus just usaldust ei äratanud.
asedasin selle kahtlase asja järeleproovitud komboga 6 mm 10 bar kütusevoolik+treiali tehtud vaskstuts+ kruviklamber

M30-l tuleb teha veel üleminek selline kolme haruga, kui tahad märgutule ka alles jätta, mis keeratakse õlianduri auku, sinna otsa õliandur ja kolmandasse otsa voolik kruviklambriga.
Sellest survest pole mõtet põdeda, sest bmw bensusüsteem kasutab samasuure rõhuga samasugused voolikuid/ühendusi. Lihtsalt tuleb vaadata, et voolik kinnitatud on ja kuskil vastas ei nühi

Kolm kella asuvad E28 armatuuris raadio all, seal kus originaalis kassetisahtel on.
Näitaja reaktsioon on elektrilisest üksjagu kiirem - kõik pulseerimised, kõikumised jne on kohe näha. Seega tema väärtus diagnoosi panekul on suurem kui elektrikellal.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990