Eesti osavaim autojuht
Eesti osavaim autojuht
Tere
Ehk on mõned juba märganud, et AutoBild's kuulutati välja Eesti osavaima autojuhi võistlus. Kuna siin tegemist ikkagi autohuviliste ning -juhtidega, siis võiks siitki osavõtjaid leiduda. Samuti on hea naisjuhtidel tõestada, et nad pole nii kehvakesed midagi nagu räägitakse ;)
Link lisainfoga:
http://www.autobild.ee/eoa/index.html
Peaauhinnaks on küll Nissan kuid hea juht suudab ka sellega hakkama saada ;)
jJanno
Ehk on mõned juba märganud, et AutoBild's kuulutati välja Eesti osavaima autojuhi võistlus. Kuna siin tegemist ikkagi autohuviliste ning -juhtidega, siis võiks siitki osavõtjaid leiduda. Samuti on hea naisjuhtidel tõestada, et nad pole nii kehvakesed midagi nagu räägitakse ;)
Link lisainfoga:
http://www.autobild.ee/eoa/index.html
Peaauhinnaks on küll Nissan kuid hea juht suudab ka sellega hakkama saada ;)
jJanno
exTouring
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Panen siis ka omalt poolt tõsiste autojuhtide klipi 
http://138.106.100.10/yetd_movie/00180_ ... _wdl_l.wmv

http://138.106.100.10/yetd_movie/00180_ ... _wdl_l.wmv
vot see on juba täppisteadus! Respect!AARE530 kirjutas:Panen siis ka omalt poolt tõsiste autojuhtide klipi
http://138.106.100.10/yetd_movie/00180_ ... _wdl_l.wmv
Ainult selle nime pärast ostsin terve ajakirja! Aga ka mul ununes teine voor saatmata. Seletusest siis lugesin välja, et loosimises osalesid need, kes saatsid veebruari või märtsi (oli vist nii?) numbris olnud testi õiged vastused.jjanno kirjutas:Rõõm näha, et edasisaajate seas oli nii mõnigi tuttav nimiEnesel unus kahjuks teine voor ära
![]()
PS & OT aga suureks üllatuseks oli sellest ajakirjast mul pool juba kuu-kaks tagasi saksakeelsetena loetud! Nt. see kolinate ja kaablipuude teema. Ja ma olen kindel, et ma AutoBild-i ei osta, ikka AutoZeitungi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Kellele see nimi siis kuulub?priitv8 kirjutas:Ainult selle nime pärast ostsin terve ajakirja! Aga ka mul ununes teine voor saatmata. Seletusest siis lugesin välja, et loosimises osalesid need, kes saatsid veebruari või märtsi (oli vist nii?) numbris olnud testi õiged vastused.jjanno kirjutas:Rõõm näha, et edasisaajate seas oli nii mõnigi tuttav nimiEnesel unus kahjuks teine voor ära
![]()

Tere
Kahjuks veebilehel nimesid veel ei ole ning ajakiri on kodus köögilaual.
http://www.autobild.ee/eoa/
jJanno
Kas ma ajan Su nime siis kellegagi sassi? Sellisel juhul andestust paanika tekitamise eest ;)Muhv kirjutas:No see on nüüd küll uudis - :shock: Mis lehes see asi oli?
Kahjuks veebilehel nimesid veel ei ole ning ajakiri on kodus köögilaual.
http://www.autobild.ee/eoa/
jJanno
exTouring
Noh koht oli siiski 2. ja edasipääs finaali, mis toimub kunagi sügise poole Tartus.Tarvo kirjutas:Las ikka asjaosaline ise kommenteerib täpsemalt, aga Indrekule siis auväärne 3. koht nagu ma aru sain.
Üritusest endast ka ... esimene voor oli ABE mingisugune liiklustest, mis oli vähemalt minu jaoks suhteliselt lihtne.
Teine voor oli siis sõiduvoor ... alustuseks pandi kõiki puhuma. Kuna eelmisel õhtul sai just oma 30-ndat juubelit tähistatud siis alkomeetri nägemine mingeid positiivseid emotsioone ei tekitanud. Õnneks oli kõik normis, loositi stardijärjekord, tehti veel mingid liiklustestid ja saigi rajale.
Autoks oli ülimõttetu Nissan Almera ... mõttetu just seetõttu, et asja manööverdusvõime oli allapoole igasugust arvestust ning ühtegi nurka näha ei olnud. Tagaaknast väljavaade võrdus laskeavast piilumisega.
Rada oli puht tehniline nikerdamine: edaspidi slaalom, edaspidi ring, tagurdades ring, tagurdades slaalom ... külgboks, tagurpidiboks, seejärel ühe posti otsast teise posti otsa mingi julla viimine ning seejärel parema külje ratastega mingite klotside vahelt läbi sõitmine ja stopp täpselt finishijoonel. Siduri sai lahti lasta ainult ühe korra ...
Kuna auto mõõtmetest polnud õrna aimugi siis esimene sõit oli suht aeglane. Nagu ka aegadest näha oli siis reaalselt oligi konkurentsis 3 meest - ülejäänute jaoks moodustas autoga tagurpidi sõitmine ja peeglite kasutamine suhteliselt ületamatu raskuse.
Teine sõit oli juba kiirem ja tõesti aja peale. Sõidu ajad olid võitjal 4.40, mul 4.48 ja kolmandal mehel midagi 6 minuti kanti ... ülejäänute ajad kriitikat ei kannatanud.
Auhinnaks ABE seljakott, mõttetu TEBOILI t-särk ja ABE võtmehoidja ... vist oli veel mingit nänni. Ise ihusin hammast VDO mp3-mängijale.
Indrek
Indrek
Nii see on, aga kuna ma viskasin esmalt ajakirjale vaid põgusa pilgu peale, siis jäi mällu foto esikolmikust, kus sina seisid sellel kohal, kus tavaliselt pronksmedaliomaniku paikIndrek_M kirjutas:Noh koht oli siiski 2. ja edasipääs finaali, mis toimub kunagi sügise poole Tartus.IndrekTarvo kirjutas:Las ikka asjaosaline ise kommenteerib täpsemalt, aga Indrekule siis auväärne 3. koht nagu ma aru sain.

Tabelis toodud tulemusi kohe ei vaadanud.
Kahju muidugi et auhinnafond suht kesiseks jäi ja kõige tipuks veel Almera piinu taluda tuli..
Ega minugi jaoks oleks motivatsioon pigem VDO makk kui see "peaauhind" Almera kasutusõigus pooleks aastaksMuhv kirjutas:Minu poolt jääb vist fortuuna poolt sülle langenud võimalus kasutamata. Ei leia kuidagi motivatsiooni Pärnusse kehva autoga manööverdama minna.

Sellise võidu üle ei oskaks ei nutta ega naerda.
Indrek
Tänan õnnesoovide eest.Tarvo kirjutas:No nii-no nii, palju õnne Indrekule, III koht on igati tubli saavutus.
Räägi meile siis ka muljetest ja auhinnast
Muljed võistluse koha pealt sakkisid. Rohkem segadust ei annagi ühe võistlusega korraldada

Algselt anti raadio teel juhitavad mudelautod pihku, millega tuli mingeid trikke teha ning nende sooritamiseks kulunud aegade põhjal siis selgitati esimese sõidu järjestus.
Esimese sõidu eelselt räägiti, et võtke rahulikult - kirja läheb kahest sõidust parim aeg. Õppige Nissanit tundma, proovige kuidas boksi mahub, aega on - küll teises sõidus "põrutate"

Kahe sõidu vahepeal sai aja peale kokku panna Disney-teemalist puslet

Esimese sõidu järel tuli kellelgi vahva mõte, et teist sõitu ei sõidetagi enam Nissan Almeraga vaid Estfield'iga ning ajad hoopis summeeritakse. Ehk siis esimese sõidu "auto tundma õppimine" maksis ikka väga valusalt kätte. Üldiselt oli prohmakaid veelgi aga see oli nagu suurim.
Auhinnad ...
Esikoht sai siis pooleks aastaks Nissani, kõik teised (2. kuni 7. koht) said väga kehva käekirjaga kirjutatud diplomi ning AutoBild Eesti logoga käekella. Esikolmik sai Teboli õli tünnide otsas poseerida.
Positiivne oli tasuta sissepääs autoshow'le, sõidukogemus Estfield'iga ning muhe seltskond.
Indrek