Nüüd siia selgus ka et kolvid ning rõngad ja silindrid kah kulunud.Silindrid on ellipsis 0,04 ehk siis 4 sajandikku ja joone dkah peale vedanud.
Küsimsu siis selline kas on mõtet ajada silinder järgmisesse mõõtu ning teha kapitaalremont.(

Kolvid koos rõngastega maksavad 1500 eeki tükk.Auto ga sõidan nii kaua kuni iste läbi põhja kukub.MantaOwner
Ma huvi pärast küsin, palju uued kolvid maksavad, kas ~2000 eeku tk (suht umbes pakutud, ei tea diislite kohta suurt midagi)?
325 ix
Kas koonilisust ka mõõtsid ja palju on kolvilõtk?
Mootori saaks 8-10 tuhat.Aga asi selles et komplektse mootori sisse ei näe ju ning keegi ei tea mis seal ees oodaat võib.Keegi ei ta millisel hetkel see laiali lennata võib.einar kirjutas:aga kas lammeris komplektseid mootoreid pole ehk on odavam osta korras mootor ja enda ülejäänud kola maha müüa see peaks ikka hinda kõvasti tasandama
Sel juhul soovitan kapremont teha eelpool toodud põhjendusega, praegu pead küll tõsise investeeringu tegema, ent see tasub kindlasti ennast ära. Soovitan tööde tegemiseks firmat OÜ Tõukur:Auto ga sõidan nii kaua kuni iste läbi põhja kukub.
Ega mul läheb kah kogu mootori remont maksma rohkem kui auto võibolla rohkem kui 2 autot.MantaOwner kirjutas:Sel juhul soovitan kapremont teha eelpool toodud põhjendusega, praegu pead küll tõsise investeeringu tegema, ent see tasub kindlasti ennast ära. Soovitan tööde tegemiseks firmat OÜ Tõukur:Auto ga sõidan nii kaua kuni iste läbi põhja kukub.
http://www.hot.ee/toukur1/
Oma Manta moto (küll bensukas) sai lastud seal teha ja tulemus sai igati hea, nt kadus ära 1. käiguga kohalt minnes pöörete nn äravajumine, mis on tüüpiline kulunud ja/või väiksema töömahuga mootoritele. Manta puhul maksis moto remont küll rohkem, kui terve auto turuhind oli enne remonti.
Tõnu