
K: Kuidas käivad ära E34 uksekohal olevad liistud?
K: Kuidas käivad ära E34 uksekohal olevad liistud?
See pikk liist(nikkel) mis läheb eest kuni taha välja. Tagumine osa tuleb lihtsalt, aga esimene?? Ühte maha võttes lõhkusin küik tüüblid ära 

F01 :)
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
Liistude tulevad maha ülespoole tõmmates aga reeglina lähevadki puruks kinnitus klambrid/tüüblid ning neid saab ainult ´UM-ist ning maksavad 17.- meie rahas. Katki lähevad sellepärast, et plastik on selle kümmnekonna aastaga kõvaks läinud ja kinnituskõrvad murduvad lihtsalt ära. See on paratamatus. Üks variant on veel neid klambreid peene kruvikaga mööda seda renni tahapoole lükates ükshaaaval sealt tagant liistu vahelt välja lükata. Sellegi variandiga võivad nad katki minna või siis lihtalt kinni kiiluda ja mitte kuhugi poole liikuda.
One km 264km/h, one mile 287 km/h.
no niipalju kui raatsid osta, ise panin 7-ga.
A mul selline huvitav küsimus, et tavaliselt kui on siis on terve ring kas nikkel või siis üleni must. Niipalju olen linnatänavatel märganud. Mul ostes oli nagu x-variant, et ukseomad mustad ja uste üleval jooksev nikeldatud ja kusjuures mõlemal pool ka nii.
Mina sellele vastust välja ei mõtle, lihtsalt ülekatuse käinud auto ja ei leitud ühesuguseid või või...
A mul selline huvitav küsimus, et tavaliselt kui on siis on terve ring kas nikkel või siis üleni must. Niipalju olen linnatänavatel märganud. Mul ostes oli nagu x-variant, et ukseomad mustad ja uste üleval jooksev nikeldatud ja kusjuures mõlemal pool ka nii.
Mina sellele vastust välja ei mõtle, lihtsalt ülekatuse käinud auto ja ei leitud ühesuguseid või või...