Mõtlesin, et enne töökodade külastamist küsin foorumlaste käest nõu. Kasutasin otsingut ka, mingid vastused sain, aga siiski ...
Ühesõnaga auto hakkab vibreerima. Alguse saab enamjaolt kiirusel 70-80. Tekib lokse ees, rool hakkab värisema, kandub üle kerele ja siis hajub kuhugile alla. Kokku kestab see jama minuteid 3-4. Mõned korrad on esinenud vibra ka kiirusel 30-40. Sel juhul gaasi andmisel auto jõnksutab. Ise kahtlustan pidureid (kettad on vahetatud).
Tänud ette!
Vibratsioon E34 Probleem lahendatud!
Vibratsioon E34 Probleem lahendatud!
Viimati muutis Lauri_V, 17.01.2005 21:33 49, muudetud 1 kord kokku.
Re: Vibratsioon E34
Kõlab väga selle moodi:Lauri_V kirjutas: Ühesõnaga auto hakkab vibreerima. Alguse saab enamjaolt kiirusel 70-80.
http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... ous+shimmy
Re: Vibratsioon E34
rattapoldid on sul muidu kinni keeratud korralikult ?Lauri_V kirjutas:Mõtlesin, et enne töökodade külastamist küsin foorumlaste käest nõu. Kasutasin otsingut ka, mingid vastused sain, aga siiski ...
Ühesõnaga auto hakkab vibreerima. Alguse saab enamjaolt kiirusel 70-80. Tekib lokse ees, rool hakkab värisema, kandub üle kerele ja siis hajub kuhugile alla. Kokku kestab see jama minuteid 3-4. Mõned korrad on esinenud vibra ka kiirusel 30-40. Sel juhul gaasi andmisel auto jõnksutab. Ise kahtlustan pidureid (kettad on vahetatud).
Tänud ette!

rehvid võivad kaa kohati selliseid nalju teha kui nad korralikult balanseerimata on..
I had a life once. Then I bought a BMW
No nii, probleem selleks korraks lahendatud.
Kuna tagurpidi käik hakkas jupsima ja paaril korral tuli autot lükata selgus, et ka pidur on kinni. Sai piduri probleem lahendatud ning asutud käimakasti kallale. Lühidalt öeldes tuli 8 tuhandene väljaminek. Nüüd käiguta kangi millises suunas tahad ja pidurda kuidas tahad. Koos nende kahe asjaga kadus ka üleüldine vibratsioon, mille pärast selle teema alustasin. Kahjuks oli mõlema remonttöö vaheline sõidukilomeetrite arv suhteliselt väike ning seetõttu ei oskagi öelda, kas vibratsioon oli ainult piduritest tingitud (loogiliselt võttes küll).
Igatahes ... rahakoti lahtikangutamiseks on antud momendil kangi vaja.
Kuna tagurpidi käik hakkas jupsima ja paaril korral tuli autot lükata selgus, et ka pidur on kinni. Sai piduri probleem lahendatud ning asutud käimakasti kallale. Lühidalt öeldes tuli 8 tuhandene väljaminek. Nüüd käiguta kangi millises suunas tahad ja pidurda kuidas tahad. Koos nende kahe asjaga kadus ka üleüldine vibratsioon, mille pärast selle teema alustasin. Kahjuks oli mõlema remonttöö vaheline sõidukilomeetrite arv suhteliselt väike ning seetõttu ei oskagi öelda, kas vibratsioon oli ainult piduritest tingitud (loogiliselt võttes küll).
Igatahes ... rahakoti lahtikangutamiseks on antud momendil kangi vaja.