mis keeles siis eelmine oli??
2004 kolmekas ehk E90
ajakiri autocar kirjutas kah sellest e90'st. kupeest oli külgvaade ja see oli kena. ülejäänud jätab kuidagi täiesti külmaks. nagu ka uued 5er ja 7er.
samuti kirjutati seal, et ka e46 turg on praktiliselt 316i ja 318i ning et ei saa rääkida 3 seeria bmw'st kui omaette nähtusest (viidates siis sportlikkusele ja juhitavusele). ka see 1. seeria on nagu uue identiteedi otsimine?
samas audi ja mb kogu aeg liiguvad järjest sportlikuma joone järgi. millegipärast tundub mulle, et müüdavad audid ja mb'd on ka valdavalt võimsamate mootoritega (ehk eksin?)
igatahes tekib küsimus, quo vadis bmw?
täna pesen oma e21 323i puhtaks, et tema isikupära paremini taas välja paistaks.
samuti kirjutati seal, et ka e46 turg on praktiliselt 316i ja 318i ning et ei saa rääkida 3 seeria bmw'st kui omaette nähtusest (viidates siis sportlikkusele ja juhitavusele). ka see 1. seeria on nagu uue identiteedi otsimine?
samas audi ja mb kogu aeg liiguvad järjest sportlikuma joone järgi. millegipärast tundub mulle, et müüdavad audid ja mb'd on ka valdavalt võimsamate mootoritega (ehk eksin?)
igatahes tekib küsimus, quo vadis bmw?
täna pesen oma e21 323i puhtaks, et tema isikupära paremini taas välja paistaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
huvitav, kaks cd ava keskonsoolis pluss kassetikas. tõenäoliselt on üks DVD player ja teine ehk navigatsiooni seade ja tegelikult kassetika asemel ostab enamus cd mängija. 3 cd ava on siiski kummaline lahendus, segadust tekitav
http://www.car.ee/galleries/bmw-3-series-e90/9035.jpg
http://www.car.ee/galleries/bmw-3-series-e90/9035.jpg
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Muide kas keegi on veel märganud et uue 3-sel on 2.0 mootor 4 silindriga!!
Läbi 20 aasta on bensiinimootoril 2 liitrine olnud 6 silindriga ja nüüd siis selline muutus. Panem paratamatult mõtlema et senine suund ei olnud õige ehk nii väikese litraasi juures kasutada niipalju silindreid. Minuteada on bemm ka ainuke kes 6 silindrilisi nii väikese litraasiga tegi.
Andmed saadud aadressilt:
http://www.bmw.com/generic/com/en/produ ... /movie.htm
Silindrid/klapid: 4/4
Maht: 1995
Käik/kolb: 90/84
KW: 110/6200 (täpselt sama mis e36 6 silindrilisel)
NM: 200/3600 (10 rohkem kui e36 6 silindrilisel)
Läbi 20 aasta on bensiinimootoril 2 liitrine olnud 6 silindriga ja nüüd siis selline muutus. Panem paratamatult mõtlema et senine suund ei olnud õige ehk nii väikese litraasi juures kasutada niipalju silindreid. Minuteada on bemm ka ainuke kes 6 silindrilisi nii väikese litraasiga tegi.
Andmed saadud aadressilt:
http://www.bmw.com/generic/com/en/produ ... /movie.htm
Silindrid/klapid: 4/4
Maht: 1995
Käik/kolb: 90/84
KW: 110/6200 (täpselt sama mis e36 6 silindrilisel)
NM: 200/3600 (10 rohkem kui e36 6 silindrilisel)
Juba M54 alates oli seegi puuritud 2.2-ni.janz kirjutas:Läbi 20 aasta on bensiinimootoril 2 liitrine olnud 6 silindriga ja nüüd siis selline muutus. Panem paratamatult mõtlema et senine suund ei olnud õige ehk nii väikese litraasi juures kasutada niipalju silindreid. Minuteada on bemm ka ainuke kes 6 silindrilisi nii väikese litraasiga tegi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
330i esimene proovisõit.
http://www.sport1.de/coremedia/generato ... r-mel.html
http://www.sport1.de/coremedia/generato ... r-mel.html
Ja juba on ka hinnakiri väljas!
E90 hinnakiri, märts 2005
http://ecom.bmwgroup.com/ecom40v1/E90sp ... sliste.pdf
http://ecom.bmwgroup.com/ecom40v1/E90sp ... sliste.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
2.0 4sil oli juba faceliftitud E36-l (318i), valvetronicuga mootor. Tootmises juba mõned head aastad, aga 143 hj-lisena...janz kirjutas:Muide kas keegi on veel märganud et uue 3-sel on 2.0 mootor 4 silindriga!!
Läbi 20 aasta on bensiinimootoril 2 liitrine olnud 6 silindriga ja nüüd siis selline muutus. Panem paratamatult mõtlema et senine suund ei olnud õige ehk nii väikese litraasi juures kasutada niipalju silindreid.Silindrid/klapid: 4/4
Maht: 1995
Käik/kolb: 90/84
KW: 110/6200 (täpselt sama mis e36 6 silindrilisel)
NM: 200/3600 (10 rohkem kui e36 6 silindrilisel)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Vaatasin ka asja üle. Esmamulje:
Väljast ootamatusi ei pakkunud. Auto ei meenuta millegagi oma eelkäijat. Selline suur tundub... Tagauks suisa limusiinilikult pikk. Silma jääb kohatine kerge kereplekkide koostekvaliteedi nigelus. (Vaata stange, tiiva ja esitule nurka) Sama täheldasin ka esimeste 5xx masinate juures. Võib-olla tulenes see sellisest hõbekast toonist, mis kõike võimendab. Mootoriruum oli 320i märki kandva masina kohta ootamatult tühi. Miskipärast tulid Jaapani autod meelde. Väga positiivselt üllatas interjöör. Piltidelt on tundunud erakordselt lame ja kuidagi "eemalolev". Reaalselt ikka vana hea sõitja masin - jalal korralik külgtugi, kõik vajalikud asjad käeulatuses. Ainsana oleksin start nupu teise kohta paigutanud - seal rooli ja kangi taga on see nigalasti kasutatav. Jaapani (või ameerika) autot tuletas meelde ka tuhatoosi disain - selline ümmargune ja vormitu. Omapärane oli ka uste käepidemete lahendus, kus läbiõmmeldud nahk jääb täpselt peopessa. Ise ostaksin paari valgeid kindaid ja nõuaksin kõigelt mu autosse istuvatelt remondi - hooldusmeestelt nende kasutamist.
Üldiselt tundub, et varasemast enam on selle masinaga pandud rõhku ameerika turule (disaini arvestades).
Järgmine nädal kutsuti pulkade taha. Ootan põnevuse ja hirmuga - äkki hakkab liig palju meeldima...
Väljast ootamatusi ei pakkunud. Auto ei meenuta millegagi oma eelkäijat. Selline suur tundub... Tagauks suisa limusiinilikult pikk. Silma jääb kohatine kerge kereplekkide koostekvaliteedi nigelus. (Vaata stange, tiiva ja esitule nurka) Sama täheldasin ka esimeste 5xx masinate juures. Võib-olla tulenes see sellisest hõbekast toonist, mis kõike võimendab. Mootoriruum oli 320i märki kandva masina kohta ootamatult tühi. Miskipärast tulid Jaapani autod meelde. Väga positiivselt üllatas interjöör. Piltidelt on tundunud erakordselt lame ja kuidagi "eemalolev". Reaalselt ikka vana hea sõitja masin - jalal korralik külgtugi, kõik vajalikud asjad käeulatuses. Ainsana oleksin start nupu teise kohta paigutanud - seal rooli ja kangi taga on see nigalasti kasutatav. Jaapani (või ameerika) autot tuletas meelde ka tuhatoosi disain - selline ümmargune ja vormitu. Omapärane oli ka uste käepidemete lahendus, kus läbiõmmeldud nahk jääb täpselt peopessa. Ise ostaksin paari valgeid kindaid ja nõuaksin kõigelt mu autosse istuvatelt remondi - hooldusmeestelt nende kasutamist.
Üldiselt tundub, et varasemast enam on selle masinaga pandud rõhku ameerika turule (disaini arvestades).
Järgmine nädal kutsuti pulkade taha. Ootan põnevuse ja hirmuga - äkki hakkab liig palju meeldima...
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
hehh, naljakas lugeda, kuidas kari täisealisi meesterahvaid mingite autotulede pärast ülimalt masendunud ja endast väljas on 
minu tagasihoidlik arvamus on, et BMW-l leidub ka tunduvalt koledamaid mudeleid minevikust kui antud E90. Nende hulgas näiteks E34, millega ise sõidan. No mulle ei meeldi see auto väljast kohe karvavõrdki, aga kui ma sees istun ja auto V8 vaikselt müriseb, pole minu jaoks vähimatki tähtsust, milline see auto väljast välja näeb
Kas teie arvates siis bemmil üldse on niivõrd täiusliku välimusega mudelit, mille juures midagi muuta ei tahaks? Kas tõesti peate E30-t E90-st ilusamaks? Ma miskipärast ei suuda seda uskuda.

minu tagasihoidlik arvamus on, et BMW-l leidub ka tunduvalt koledamaid mudeleid minevikust kui antud E90. Nende hulgas näiteks E34, millega ise sõidan. No mulle ei meeldi see auto väljast kohe karvavõrdki, aga kui ma sees istun ja auto V8 vaikselt müriseb, pole minu jaoks vähimatki tähtsust, milline see auto väljast välja näeb

Kas teie arvates siis bemmil üldse on niivõrd täiusliku välimusega mudelit, mille juures midagi muuta ei tahaks? Kas tõesti peate E30-t E90-st ilusamaks? Ma miskipärast ei suuda seda uskuda.