Küsimus selline, et miks on enamikel müügis
olevatel bmw originaal-sportistmetel välimine
küljetugi selline, nagu koerad oleks purenud?
Mul on kaks selliste istmetega autot olnud,
89 (ls spidokal 150 000) ning 85 (ls spidokal
250 000) ning istmetel pole kulumise jälgi isegi
peal. Istmekatteid polnud kummalgi.
miks lähevad katki?
Seekord tean vastust. Texapüxid !! Kui vaatad püxitaskute kinnitusi siis enamikel seal needid millel punnitab mingi jebla välja. Kui kukkudes sisse istud tooli läheb see just sinna vastu kuskohast istmed rebenema hakkavad. Mida suurem pepu seda rohkem survet avaldad jasuurem avaus istmekattesse tuleb
. Mix ma seda tean ,,, sest endal ma istme sellega ää lõhkusin ja uurima hakkasin milles probleemi.

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
samas eeldusel, et naine sõidab autoga, kes kunagi teksapükse ei kanna...siis peaks istmed terved olema?:P
kusjuures mul oli kah e30'nel istmekatted peal, ning juhiiste oli täpselt sama kohapealt kulunud, õnneks küll kate.
ls 220 000 km. uuematel on ilmselt seda kohta tunduvalt tugevamaks tehtud, ma arvan. kuna e36'l ls oli 180 t.km ja ei mingeid jälgi kulumisest.
kusjuures mul oli kah e30'nel istmekatted peal, ning juhiiste oli täpselt sama kohapealt kulunud, õnneks küll kate.
ls 220 000 km. uuematel on ilmselt seda kohta tunduvalt tugevamaks tehtud, ma arvan. kuna e36'l ls oli 180 t.km ja ei mingeid jälgi kulumisest.
GS