Juhtumised pesulas
Juhtumised pesulas
Hommik.
Kuna ilmad ilusad ja auto määrdunud, siis mõtlesin eile, et peaks autot pesema. Kahjuks omal garaazis veel sellel kevadel vett lahti keeratud ei ole, seega pidi pesulasse minema. Mõtlesin, et hea koht on Petra pesutänav Pärnu mnt'l.
Sain nüüd tunda, mis tähendab harjapesu... Ühel hetkel peeglisse vaadates avastasin, et mu pagassi serval olev kummiriba (antitiib? spoiler? nurjats?) on kinni vaid 1 poldiga. Ülejäänud 4 poldipea kohast oli spoiler lihtsalt ära rebendunud. Mainisin siis seda ka "pesupoisile". Ta tõdes fakti, et on jah katki ning võttis mu kontaktandmed. Lubati täna tagasi helistada.
On kellelgi kogemusi sellise juhtumiga?
Kuna ilmad ilusad ja auto määrdunud, siis mõtlesin eile, et peaks autot pesema. Kahjuks omal garaazis veel sellel kevadel vett lahti keeratud ei ole, seega pidi pesulasse minema. Mõtlesin, et hea koht on Petra pesutänav Pärnu mnt'l.
Sain nüüd tunda, mis tähendab harjapesu... Ühel hetkel peeglisse vaadates avastasin, et mu pagassi serval olev kummiriba (antitiib? spoiler? nurjats?) on kinni vaid 1 poldiga. Ülejäänud 4 poldipea kohast oli spoiler lihtsalt ära rebendunud. Mainisin siis seda ka "pesupoisile". Ta tõdes fakti, et on jah katki ning võttis mu kontaktandmed. Lubati täna tagasi helistada.
On kellelgi kogemusi sellise juhtumiga?
üks haigemaid asju mida ma näinud olen on shelli autopesula. vähe sellest et pooled (4 tk tlnas) on pidevalt remondi tõttu suletud, panevad ka pesuprogrammid enamjaolt flööti. viimane kord sõudis see kaadervärk 4 korda edasi tagasi, enne kui tööle hakkas. ükskord õnnestus ka positiivse poole pealt kaks korda üht pesu saada. loodame et shelli üleminekul statoilile asi paraneb veidi (käiks muidu mujal aga töökoht võimaldab shelli pesu).
Tere
krt... tulemus negatiivne...
Oskab keegi soovitada millise nipiga panna ajutiselt see nurjats sinna auto külge? Samu poltkinnitusi enam kasutada ei saa. Mingid liimid? Soov oleks seda nurjatsit sealt hijem enamvähev viisakalt ka kätte saada. Ilmselt enne suure talve tulekut peaks selle serva päris puhtakst tegema. Palju pagassi roostest puhastus ning värvimine maksma võiks minna umbes?
Pesuteema jätkuks. Loodan, et selleks nädalavahetuseks keeratakse garaazis vesi taas lahti ning edaspidi saab jälle ise oma autot pesta. Järgmisel talvel aga peab vist kasutama Neste "isepesulaid".
jJanno
-------
müügist sai siiber... jätan auto endale...
krt... tulemus negatiivne...
Oskab keegi soovitada millise nipiga panna ajutiselt see nurjats sinna auto külge? Samu poltkinnitusi enam kasutada ei saa. Mingid liimid? Soov oleks seda nurjatsit sealt hijem enamvähev viisakalt ka kätte saada. Ilmselt enne suure talve tulekut peaks selle serva päris puhtakst tegema. Palju pagassi roostest puhastus ning värvimine maksma võiks minna umbes?
Pesuteema jätkuks. Loodan, et selleks nädalavahetuseks keeratakse garaazis vesi taas lahti ning edaspidi saab jälle ise oma autot pesta. Järgmisel talvel aga peab vist kasutama Neste "isepesulaid".
jJanno
-------
müügist sai siiber... jätan auto endale...
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
[quote][i]Algselt postitas kala_6[/i]
loodame et shelli üleminekul statoilile asi paraneb veidi (käiks muidu mujal aga töökoht võimaldab shelli pesu). [/quote]
Väga kahtlen et nad hakkavad pesulaid uuesti ehitama.Kadrioru Shellis näiteks oli pesula juba Eesti Kütuse aegadest, shell võttis üle ja nüüd arvatavasti võtab selle sama pesula ka statoil üle.
loodame et shelli üleminekul statoilile asi paraneb veidi (käiks muidu mujal aga töökoht võimaldab shelli pesu). [/quote]
Väga kahtlen et nad hakkavad pesulaid uuesti ehitama.Kadrioru Shellis näiteks oli pesula juba Eesti Kütuse aegadest, shell võttis üle ja nüüd arvatavasti võtab selle sama pesula ka statoil üle.
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
Kummiriba...
....lihtsam variant oleks äkki see kummiribamoodi spoiler uus panna:) Siis äkki saad kõik 5 polti taas hoidma ja kui ei ole kuskilt võtta siis väikese raha eest peaks minult saama kui ma viitsin selle värvivenna juurest ära tuua, omal pole enam vaja peale spoilrei paigaldust 

Minu juhtumised Staoilis:
esimene oli siis, kui oli veel E30, käisin surve pesus. Pesi nii puhtaks, et esi ja tagu BMW märk oli läinud
ja katuseluugi vahest tuli vett nii mis mürises (see polnud muidugi pesula viga, kuid nüüd igakord hoian hinge kinni)
teinekord oli nii, et harjapesu, ning ratastele on eraldi harjad. Ei tea, mis pesumasinal viga hakkas, kuid põmm vastu tagumisi uksi ja pesi seal hoolega, kohe nii hoolega et ustel olid ümmargulised ringid ustes. Statoil tunnistas viga ja maksis auto uste värvimise kinni + seni kui auto oli värvimises, sain Statoili juhataja vms ametiauto endale kasutamiseks
Ning see oli veel tutikas, alla tuhande km sõitnud Ford Escort.
Nüüd kui ilmad külmad, käin ainult surve pesulas või käsipesulas (osades pesulates ka mingi käsnaga triipe sisse tõmmatud)
esimene oli siis, kui oli veel E30, käisin surve pesus. Pesi nii puhtaks, et esi ja tagu BMW märk oli läinud

teinekord oli nii, et harjapesu, ning ratastele on eraldi harjad. Ei tea, mis pesumasinal viga hakkas, kuid põmm vastu tagumisi uksi ja pesi seal hoolega, kohe nii hoolega et ustel olid ümmargulised ringid ustes. Statoil tunnistas viga ja maksis auto uste värvimise kinni + seni kui auto oli värvimises, sain Statoili juhataja vms ametiauto endale kasutamiseks

Nüüd kui ilmad külmad, käin ainult surve pesulas või käsipesulas (osades pesulates ka mingi käsnaga triipe sisse tõmmatud)
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Iga-aastane teema....
Siin nagu pole midagi mõelda, kui uuem või värskelt värvitud auto, siis harjapesulad või isegi harjadeta automaatpesulad ei kõlba kuhugile. Pole mõtet ennast vihaseks ajada.
Kergem kas ise pesta (võimaluse korral) või siis käsipesus. Käsipesulate puhul on aga hind ja kvaliteet tugevas seoses. Kui käia vähemalt korra nädalas, siis ei olegi eriti vaja Jazzi 150 eegust pesu, kui aga harvemini, siis peaks ka natuke rohkem maksma, et auto külge kinni jäänud mustus maha tuleks. Või siis osta endale autosse leotusvedelik, millega auto enne igat pesu üle lasta.

Siin nagu pole midagi mõelda, kui uuem või värskelt värvitud auto, siis harjapesulad või isegi harjadeta automaatpesulad ei kõlba kuhugile. Pole mõtet ennast vihaseks ajada.
Kergem kas ise pesta (võimaluse korral) või siis käsipesus. Käsipesulate puhul on aga hind ja kvaliteet tugevas seoses. Kui käia vähemalt korra nädalas, siis ei olegi eriti vaja Jazzi 150 eegust pesu, kui aga harvemini, siis peaks ka natuke rohkem maksma, et auto külge kinni jäänud mustus maha tuleks. Või siis osta endale autosse leotusvedelik, millega auto enne igat pesu üle lasta.
Ise käin viimaneaeg Lasnamäe Hessukõrvalolevas "laserpesulas". Vaid üks kord on mul karp lahti jäänud kui pesumees 3 korda pesuainet kandis ja asja läikima lõi ülejäänd kordadel lastaxe lobinal üle ja kõik. Ükskord sõimati kah veel et tuled maha võtaksin , kuid harjaspesulasse enam ma ei lähe vist kunagi kui just hädaolukord ei ole. Pikapeale matistab harjapaar värvi ikka peris usinalt ära. Harjaspesu soovitan nendele kes tahavad mingi ajapärast autot üle värvida. Poolenisti sobib see karestustööde eeltööks 

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
seda leotusvedeliku on kindlasti vaja kui käia survepesus...ilma ei tule kuidagi see külgedele kivistunud solk muidu maha...ühe korra unutsasin ja pärast tuli ikka lapiga veel kord üle käiahanno kirjutas:Iga-aastane teema....
Siin nagu pole midagi mõelda, kui uuem või värskelt värvitud auto, siis harjapesulad või isegi harjadeta automaatpesulad ei kõlba kuhugile. Pole mõtet ennast vihaseks ajada.
Kergem kas ise pesta (võimaluse korral) või siis käsipesus. Käsipesulate puhul on aga hind ja kvaliteet tugevas seoses. Kui käia vähemalt korra nädalas, siis ei olegi eriti vaja Jazzi 150 eegust pesu, kui aga harvemini, siis peaks ka natuke rohkem maksma, et auto külge kinni jäänud mustus maha tuleks. Või siis osta endale autosse leotusvedelik, millega auto enne igat pesu üle lasta.
