Uue põlvkonna R6 mootor (NG6)

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8452
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Uue põlvkonna R6 mootor (NG6)

Postitus Postitas priitv8 »

Loen just värsket Auto Zeitung-i ja artiklit uutest BMW mootoritest.
Järgmine 3.0 reas-kuuene (NG6) on siis mootoriehituse uus tase:
- plokk on alumiiniumi ja magneesiumi segust (mootor kaalub 161kg!)
- veepumbast selle tavalises mõttes on loobutud, nüüd juhib jahutust termilise halduse arvuti, veepump ise on elektriline!
- nukkvõllid on lõpuks siis valmistatud terastorust! hydro formed camshafts
- õlipump on ka alumiiniumist ja plastist BMW REGULATED OIL PUMP

Ja peale Mini II-e saavad sidruni ja renoo pisikesed endale BMW ja PSA koostöös valminud 4-silindrilise Bi-VANOS-e ja Valvetronicuga mootori.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Jääb vaid loota, et tootmisse pääsenu kvaliteet ja töökindlus ikka margi vääriline on. Siin neid hüpersupermootorite ämbreid ennegi kokku loetud :?

Pigem vanem ja töökindel kui uus, läbimõtlemata ja ebakvaliteetne :?
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Aare kirjutas: Pigem vanem ja töökindel kui uus, läbimõtlemata ja ebakvaliteetne :?
Aare - ma pean sulle õlle järjekindluse eest välja tegema ! :D :D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Pärast on kuskil hóndafoorumist piinlik lugeda, kui kogu lasteaeg hõiskab uue vägeva mootoriga auto recallist, et vältida mootori pilbasteks lendamist. :D
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

BTW, selles alumiiniumist õlipumbas pole midagi nii uut, M30 õlipump on ka mingist magneesiumisogast valmistatud, õhkkerge ja mootoripesuvannis sulas üles :shock:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8452
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:BTW, selles alumiiniumist õlipumbas pole midagi nii uut, M30 õlipump on ka mingist magneesiumisogast valmistatud, õhkkerge ja mootoripesuvannis sulas üles :shock:
Mind huvitab rohkem see, palju seal plastikut on.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta