BMW remont ('95)
BMW remont ('95)
Ega keegi ei oska nÃĩu anda, mis vÃĩiks olla masinal viga kui pidurdamisel tuleb rooli suht suur vibratsioon sisse? Mulle ka tundub, et pikemaajalisema sÃĩidu korral see tugevneb.
Millist tÃļÃļkoda soovitatakse 3nda seeria masinale aastast '95?
Millist tÃļÃļkoda soovitatakse 3nda seeria masinale aastast '95?
võivad olla küll pidurikettad kõverad.
mul oli samas talve plekkvelgeda sama asi. pidurdades hakkas rool tudisema.
asja aitas oluliselt paranda see, kui 3-4x kiirusel +100km/h pidurdada täiega 0'ni.
ilmselt mingi sodi or someth oli seal vahel.
ning väga lihtne lahendus võib olla ka see, et veljed lihtsalt barlanksist väljas.
aga kui jamad kestavad edasi ka peale seda, siis saada mulle meil. võin anda sulle ühe asjaliku bmw meistri nr'i.
mul oli samas talve plekkvelgeda sama asi. pidurdades hakkas rool tudisema.
asja aitas oluliselt paranda see, kui 3-4x kiirusel +100km/h pidurdada täiega 0'ni.
ilmselt mingi sodi or someth oli seal vahel.
ning väga lihtne lahendus võib olla ka see, et veljed lihtsalt barlanksist väljas.
aga kui jamad kestavad edasi ka peale seda, siis saada mulle meil. võin anda sulle ühe asjaliku bmw meistri nr'i.
GS
Ise sain sellistest sümptomitest lahti kui piduriklotsid ära vahetasin - tuli veel ei põlenud aga klotsid olid suht kulunud. Tööd teostati Margus Muraka butiigis. Töö kvaliteediga, nagu alati, jäin rahule.
Üldiselt kui oled nõudlikum inimene, siis ainus lootus üldiste hooldus ja remonttöödega rahule jääda on käiia esinduses. Proovisin hiljuti veel üht heaks peetud butiiki - pärast leidsin salongi põrandalt kruve ja tüübleid - olid mikrofiltrit vahetades üle jäänud
:mad: Kruvid sain paika, tüüblit ei osanud kuhugi panna. Nüüd nagiseb - peab vist laskma esindusel asja üle teha.... 
Üldiselt kui oled nõudlikum inimene, siis ainus lootus üldiste hooldus ja remonttöödega rahule jääda on käiia esinduses. Proovisin hiljuti veel üht heaks peetud butiiki - pärast leidsin salongi põrandalt kruve ja tüübleid - olid mikrofiltrit vahetades üle jäänud


tead. Juri klotsid (orig bmw) maksavad UM'is u 700.- ringis (paar). nii esimesed kui ka tagumised. + andurid u 100-150.- neid läheb vaja 2tk.
kuna pidin talvel selle asjaga tegelema, ning endal parasjagu sooja garaazi polnud, lasin töö ära teha.
vaatasin pealt kuda seda tehti, ning mingit kõrgemat matemaatikat seal küll polnud. Kui Sa ise suudad autol rattaid vahetada, siis peaks ka selle tööga ilusasti toime tulema. vahetus tundus äärmiselt lihtne. rohkem kättevõtmise asi.
vahetus vist maksis 200.- ringis või nii.
edu!
kuna pidin talvel selle asjaga tegelema, ning endal parasjagu sooja garaazi polnud, lasin töö ära teha.
vaatasin pealt kuda seda tehti, ning mingit kõrgemat matemaatikat seal küll polnud. Kui Sa ise suudad autol rattaid vahetada, siis peaks ka selle tööga ilusasti toime tulema. vahetus tundus äärmiselt lihtne. rohkem kättevõtmise asi.
vahetus vist maksis 200.- ringis või nii.
edu!
GS
Soovitus minupoolt. Kui vahetad klotsid siis ära unusta pidurite õhutamist ja sellex hoia varux üks pudel piduriõli. Õhutamise käigus lase vanal õlil kohe julgesti välja joosta. Tavaliselt on vana õli suporti lähedalt naca heledam või halval juhul hall( silindritihendid lasevad juba läbi). Õhutamist alusta kaugeinast silindrist st. et parem taga (pt) siis (vt) siis (pe) siis (ve). Edu !! 

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21