Kus saab kontrollida pihusteid (525tds) diisel

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Kus saab kontrollida pihusteid (525tds) diisel

Postitus Postitas vanaisa »

Oskab keegi soovitada OSKAJAT Pärnumaal? mingi puki otsas kangiga stend igatahes huvi ei paku!
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

mis sellel kangiga stendil siis viga on :) samas kui ta näitab mitme bari peal pihusti avaneb, siis ei olegi ju rohkem vaja.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

ikka on vaja rohkemat viljar :) Ega siis ainult pihustinõela avanemisrõhku kontrollita, eks ikka ka kvaliteeti. Peab kindel olema, et kõik pihustiavad korralikult avanevad ning piserdavad kütust ühtlaselt - visuaalse kontrolliga ei saa korralikku tulemust - st jääb vajaka ;)
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

tallinnas boschis on korralik stend... pärnumaa kohta ei osa kahjuks mainuda..
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

Viljar_V kirjutas:mis sellel kangiga stendil siis viga on :) samas kui ta näitab mitme bari peal pihusti avaneb, siis ei olegi ju rohkem vaja.
olen viljariga nõus,aga kui rahaga midagi targemat teha ei ole võib ju esindusse minna.Kangiga stendil saab samuti kontrollida hermeetilisust.
Visuaalkontrollist piisab täielikult et otsustada kuidas pihusti töötab.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

kadakas kirjutas:
Viljar_V kirjutas:mis sellel kangiga stendil siis viga on :) samas kui ta näitab mitme bari peal pihusti avaneb, siis ei olegi ju rohkem vaja.
olen viljariga nõus,aga kui rahaga midagi targemat teha ei ole võib ju esindusse minna.Kangiga stendil saab samuti kontrollida hermeetilisust.
Visuaalkontrollist piisab täielikult et otsustada kuidas pihusti töötab.

Ma ise kontrolisin töö juures oma pihustid ära selles nii nimetatud "kangiga" stendis ja kõik sai tehtud.Kui kell on peal siis näed ära mitme bari pealt avanevad ja visuaalselt näed kah seda pihustamist.
M51 ehk siis tds mootoril on ette nähtud maksimum 160 bari ning miinimum 150 bari. Kui kontrollid neid pihusteid siis tuleks kah jälgida et kas nad kõik avanevad enam vähem samal baril
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
kadakas
Huviline
Postitusi: 141
Liitunud: 31.08.2004 20:28 20
Asukoht: kuressaare

Postitus Postitas kadakas »

võta tükk paberit ja hoia pihusti all,nii saad kontrollida koonuse kuju
Kasutaja avatar
vanaisa
Huviline
Postitusi: 325
Liitunud: 07.10.2004 06:37 02
Asukoht: K.-Nõmme

Taas kipuvad vastused teemast mööda

Postitus Postitas vanaisa »

Küsimus, et kas ja kus Pärnummal jne

Vastused stiilis, et nii ja naa saab. Ma ise sel alal töötanud aastaid 10 ja võin öelda et ka kõige parema tahtmise juures ei piisa ainult kütuse surve kontrollist. Sellest saadi juba vene pumbastendide ehitamisel aru. Üks olulistest näitajatest on pihustamise aja pikkus s.t kui pika aja jooksul jõuab etteantud norm silindrisse. See omakorda on sõltuvuses pihustusavadest. Pihustiavad seevastu võivad kas ummistuda või hoopis suuremaks kuluda (vesi sööb ka suuremad kaljud) Olen nõus, et mootor läheb käima pumbaga mis lööb enam/vähem õigel ajal õigesse silindrisse mingi hulga kütet ja eeldusel, et pihustite survereguleering on 155-160. Paraku ei rääkida sel juhul mingist ühtlasest mootori käigust, ökonoomsest sõidust, heast veojõus jne?

Ja kas tõesti siis Pärnumaal pole head testimise võimalust? Kunagi autobaasis oli Fanaatik aga see oli 8 astat tagasi:-(

Andres
Vasta