Purunes veepump (kohe mõlemad laagrid nagu poleks olnudki), Sõitsin äärmisel juhul 150-200 katkisega. Köie otsas garaazi ja seal sai masin uue veepumba ja mõlemad pika rihma vabajooksu rullikud. Katsetasin aga käima ei läinud!? Nagu oleks pritsimine varasemaks läinud - (lööb tagasi). Aku ka pole just supertäis. Starterit vähe pikemalt andes, mingil SALADUSLIKUL PÕHJUSEL hakkavad ohutuled vilkuma????? Mõistus otsas :-(
Kas äkki õhk sees? sai siiski kuuma selle minuti/paariga? Filter umbes? ja selline kokkusattumus? oskab keegi asja kohta asist soovitada?
2,5 TDS veepumba vahetus ja enam ei käivitu? (diisel)
ta läks lõpuks käima
Kogu probleem oli kõrgsurve pumas olevas õhus. Vaatama kõikidele pingutustele (paagis oleva pumbaga pumpamine, tagasivoolu avamine jne) esialgsed käivitustulemused andsid tulemuseks NULL. Päästsin kuuest pihusti torust 4 lahti ja lausa poolest pöördest nagu eelnevalt.
Seega saan järeldada, et vähemalt minu masin vajab kõrgsurve pumbast õhu eemaldamiseks pihustitorude lahtiühendamist!
Seega saan järeldada, et vähemalt minu masin vajab kõrgsurve pumbast õhu eemaldamiseks pihustitorude lahtiühendamist!
Re: ta läks lõpuks käima
Raske uskuda, kuigi ise selle mootoriga kokku pole puutunud, aga MOTT - vana kooli masin, millel kakkusid kõik lahti, et seda õhumullikest kätte saadavanaisa kirjutas: Seega saan järeldada, et vähemalt minu masin vajab kõrgsurve pumbast õhu eemaldamiseks pihustitorude lahtiühendamist!
