Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Lihtsalt keset linnaliiklust, äkki lopat, lopat ja kõik sassis ees. Jahutusvedelik väljas. Ventilaator loksub lausa hullult (oma kolm/neli sentimeetrit) verivärske rihm ribadeks, mis kõik veel - ei teagi. Homme kaevun kapoti alla.
Ehk mõni tarkur oskab eelneva põhjal öelda, millest alustada. Kas ventilaatorit saab ära võtta radiaatorit eemaldamata jne? JUBE
Eks sa pead ikka natuke asja lähemalt uurima, võibolla termosidur nii kuttu, kuigi see tundub kahtlane, pigem tõesti veepump andis saba.
Tegelikult oleks pidanud juba ammu miskit kolinat või mingit erilist heli kuuulma.
Oho jube jama ju siis...
Esitaks kohe küsimuse millisest kohast Sul see jahutus vedelik välja lendas..
Ventilaatori saab maha küll ilma radikat maha võtmatta.Paras tegevus küll aga asja saab.
Küsimus selline et millised on veel vigastused.Ku irihm ribadeks siis võis veel vabajooksu rattas saba anda.Veel võib olla rihmapinguti küpse.Uuri vigastusi ning räägi meile kah.
Millisest kohast sul ventikas loksub.Kas koos veepumba võlliga või siis termosiduri laagri peal.
Edu Sulle ning meie kaastunded..
R.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Muide võiks ka ära mainida mis mootoriga tegu.
2.4-jal ei ole näiteks mingit vabajooksu ratast, 2.5-ega on juba keerulisem lugu ja 3.0 see vist on juba peavalu
Viljar_V kirjutas:Muide võiks ka ära mainida mis mootoriga tegu.
2.4-jal ei ole näiteks mingit vabajooksu ratast, 2.5-ega on juba keerulisem lugu ja 3.0 see vist on juba peavalu
*piinlikkusest punastades*
2,5 TDS Intercooler on see õnnetu mootor, kes seekord kannatajaks jäi.
M4rt kirjutas:ilmselt purunes veepumba laager, veepumpa saab ilma radikat eemaldamata vahetada
Just nii juhtuski, paraku pimedas oli nati raske täpset diagnoosi anda. Nüüd siis puzle lahti harutatud. Kogu veepumba komplektist on kasutatavad vaid termosidur ja rihmaratas. Kõik ülejäänu on utiil.
Nüüd kallid klubikaaslased, vaja uut korralikku pumbakomplekti ja tiivikut. 2,5 TDS. Võimalusel saate oma personaalsed pakkumised teha Tegija88@hotmail.com. või tel 50 77 401 Tahaks kangesti aastavahetuse peole ikka OMA autoga jõuda. Kes ennast spetsialistiks peab, võiks kirjutada ka pumba paigaldamise järjekorra.
Viljar_V kirjutas:Muide võiks ka ära mainida mis mootoriga tegu.
2.4-jal ei ole näiteks mingit vabajooksu ratast, 2.5-ega on juba keerulisem lugu ja 3.0 see vist on juba peavalu
Muide ma olen seda autot oma silmaga näinud ning katsunud.Ja omanikul on outo kirjeldus kah üleval.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Veepumba ja rullikute suhtes ikka oleks targem minna poodi asja uurima, ei soovitaks selliseid asju kasutatud panna.
Aga jah eks sa anna, siis siia ka hinnad teada, kui see tüli ei tee.
Viljar_V kirjutas:Nr 7 osa muidugi tuleb korralikult üle vaadata, see võib ju olla veel kasutamiskõlblik. Aga jah muud osad võiks küll vahetada ja kindlasti panna uued.
Vilts Sul on õigus nagu alati.
Ma omal kah selle osa nr 7 remontisin ära peale seda kui ta oli mul mingi 10 korda laiali lennanud.Päris lihtne viga oli..
Ma kõiki osi ei pannutki vahetuseks vaid lihtsalt panin hinnad kirja mis miski maksab
Viimati muutis Raino, 11.12.2004 23:31 29, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.