525 TDS õlisurve jamab (diisel)
525 TDS õlisurve jamab (diisel)
Täna siis tuttav vahetas õli, peale vahetamist oli veel asi ok, edasi mingi töötamise järgi hakkas nagu kõrgemal pöördel õli tuli põlema, aga samas tühikäigul kustus ära. Lõpuks kadus surve üldse ära. Sai siis mõningaid kõnesi peetud Valdekuga ja Rainoga, erinevaid asju proovitud ja tänase päeva lõpuks jõutsime nii kaugele, et tundub nagu õlipump ei tahaks eriti enam oma tööd teha. Eks näeb mis homne päev toob.
Mercedes EQS 450+ 2022
Ma isegi mõtlesin selle peale, aga samas ta vahetas õli pani käima oli kõik ok, a kui hakkas koju minema, siis natuke maad sai sõita ja asi jokk, muidugi ei kadunud surve täiesti ära, vaid oli madalal pöördel.
Eile nad arutasid õlifiltri kopsiku maha, kuna seal sees on mingid paar klapikes, aga seal ei paistnud mingit viga leiduma, ja siis proovi ka veel käiata, kui pikemalt lasta siis hakkab vaikselt õli tulema, aga noh tõesti se õli kuidagi tuleb mitte ei ole õlisurve. Selline tunne, et nagu pump ei saa õli kätte, madalal pöördel saab koguse kätte, aga kui pööret annad, siis enam ei tule pumbale vajaliku õlikogust peale.
Väike võimalus et äkki karteris see sõel umbes. aga see tundeub kahtlane.
Ma arvan, et pump lihtsalt otsustas sellel hetkel saba anda ja ongi kokkusatumine missugune.
Eile nad arutasid õlifiltri kopsiku maha, kuna seal sees on mingid paar klapikes, aga seal ei paistnud mingit viga leiduma, ja siis proovi ka veel käiata, kui pikemalt lasta siis hakkab vaikselt õli tulema, aga noh tõesti se õli kuidagi tuleb mitte ei ole õlisurve. Selline tunne, et nagu pump ei saa õli kätte, madalal pöördel saab koguse kätte, aga kui pööret annad, siis enam ei tule pumbale vajaliku õlikogust peale.
Väike võimalus et äkki karteris see sõel umbes. aga see tundeub kahtlane.
Ma arvan, et pump lihtsalt otsustas sellel hetkel saba anda ja ongi kokkusatumine missugune.
Mercedes EQS 450+ 2022
viga oli siis igati rumal.asi siis selles et kiskusime eest maha rihma ratta mille otsas on üks suuremat sorti polt kuid tagasi panekuga ei oldud päris hoolikad kuna poldi kinni keeramisel oleks pidanud suuremat vaeva nägema kui heebli vahele aajamise ja kinni keeramisega.nimelt ei läinud või siis ei saanud poltti nii kõvasti kinni et oleks ka pidama jäänud.algul tip top kõik olemas ,mõnede kilomeetrite tagant aga pold läks kergelt lahti ja oligi jama õli surve kadunud.esimest korda elus nägin sellist asja et õli pumppa veab ringi mingi puks mis pressitakse vända otsas oleva rihma ratta ja võlli vahele kinni otsas asuva poldiga.ja kes oleks selle peale tulnud??nüüd siis see teadmatus läks mulle maksma ligi 2,5K aga selle eest sai moto seest puhtaks pestud igati.
Ailer kirjutas:Selline viga võib olla siis kui õlipumbas olevad hammakad on võlli külest lahti või pumba ajami võllil on kandid maas. Õhu vahele võtmine ei loe mitte midagi, kuskilt olen kuulnud, et pump lööb õli isegi siis kui mootoris on 2,5 l õli.
2.5 mootoril ei ole mingit pumba ajami võlli

Mercedes EQS 450+ 2022
See õhu sissejäämise jutt on jama
Õlipump on sellise tootlikkusega, et kui võtad kapremonditud mootori, mis on õlist täitsa tühi, siis 15 sekundit starteriga ringi lasta tuleb juba 2 bar survet.
Mootor on tahapoole kaldus, st õhumullid tulevad välja eestpoolt ja kuskile sisse jääda ei saa.
Otsi muidu põhjuseid.
Vähemalt vanadel mootoritel käis õlipumba hammasratas (ketiga mootor) mingite imepeente nuutidega sinna võllile ja kui mutrit korralikult ei kontreeritud, siis tuli lahti ja rikkus nuudid ära (käis ringi).

Õlipump on sellise tootlikkusega, et kui võtad kapremonditud mootori, mis on õlist täitsa tühi, siis 15 sekundit starteriga ringi lasta tuleb juba 2 bar survet.
Mootor on tahapoole kaldus, st õhumullid tulevad välja eestpoolt ja kuskile sisse jääda ei saa.
Otsi muidu põhjuseid.
Vähemalt vanadel mootoritel käis õlipumba hammasratas (ketiga mootor) mingite imepeente nuutidega sinna võllile ja kui mutrit korralikult ei kontreeritud, siis tuli lahti ja rikkus nuudid ära (käis ringi).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
See nuutide jutt on täitsa õige... aga tee prooviAare kirjutas:Vähemalt vanadel mootoritel käis õlipumba hammasratas (ketiga mootor) mingite imepeente nuutidega sinna võllile ja kui mutrit korralikult ei kontreeritud, siis tuli lahti ja rikkus nuudid ära (käis ringi).
Õli sisse min normini ja väheke pikem ja järsem pööre
