Sn. 230000, ostes 193000km.
Vahetatud termostaat, termostaadi korpus, veepump, küünlad 2x. Eelmised (Densod) vahetasin Valeote vastu. Parem hakkas.
Õlipumba poldid OLID ka lahti, esimese õlivahetuse käigus keermeliimi vahele pandud ja kinni keeratud.
Üks imelik jama oli veel kui murdus heast peast ära mootori taga kahe silindirea vahel oleva alumiiniumist jahutusvedeliku kollektori üks lõdvikuotsik. Oli oksüdeerunud läbi. Teised otsad olid kõik korralikud. Katkise asemele sai treitud terasest uus ja vana kollektori külge keeratud. Nagu päris sai
Kompressioonid on kõik ühtlased ja head, õli kulub normi piires e. u. liiter välba (10000 - 13000 km) jooksul. Mingi hääl oli kunagi, aga see tuli ilmselt veepumbast, sest peale viimase vahetust kadus ää.
Benssu läheb nii, et paagitäiega saab u. 450 km sõita linnas

Nagu raamatus.
Kõik. Väga norm!
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT