325 bensupump
325 bensupump
plaanis siis vahetada ja küsimus selline:
kas 3.5 bensupump läheb minu 2.5 mootoriga masinale ilusti külge, või peab akkama aretama seal midagi?
kas 3.5 bensupump läheb minu 2.5 mootoriga masinale ilusti külge, või peab akkama aretama seal midagi?
530i E39, 530d E39 & 325i E30
lihtsalt infoks, et ei ole kõik motronicud 3bar rõhuga, näiteks 325e on 2,5 bar süsteemiga. Ja teema pealkirjast või jutu seest ma ei loe välja, et tegemist on just tingimata 325i-ga.Aare kirjutas:![]()
325 on sul ju Motronicuga? Motronicul on kõik 3.0 bar süsteemid autost sõltumata (vähemalt tollel aastal). Sisse-välja otsad on samad kõik.
Mis siin ikka pead murda, kui saab raamatust järgi vaadata.
Kood: Vali kõik
Pressure Regulator
Engine Part Code Rated pressure
Type Number (bar)
M40B16 1 715 114 0 280 160 285 3.0±0.06
M40B16 1 715 114 721 19 711 3.0±0.06
M40B16 1 721 992/1 729 320 0 280 160 503 3.0±0.06
M40B18 1 715 114 0 280 160 285 3.0±0.06
M40B18 1 721 992/1 729 320 0 280 160 503 3.0±0.06
M40B18 1 715 114 712 19 711 3.0±0.06
M42B18 1 721 992 0 280 160 503 3.0±0.06
M42B18 1 747 078 0 280 160 503 3.0±0.06
M20B20 1 711 540 0 280 160 248 2.5±0.05
M20B25 1 711 541 0 280 160 249 3.0±0.06
M50B20 1 721 992 0 280 160 503 3.0±0.06
M50B20 1 747 078 0 280 160 503 3.0±0.06
M50B25 1 726 385 0 280 160 504 3.5±0.06
M50B25 1 731 615 0 280 160 504 3.5±0.06
S14B23 1 284 897 0 280 160 226 3.0±0.06
S50B30 1 715 685 0 280 160 500 3.0±0.06
M30B30 1 711 541 0 280 160 249 3.0±0.06
M30B35 1 711 541 0 280 160 249 3.0±0.06
M60B30 1 731 615 0 280 160 504 3.5±0.06
M60B30 1 731 615 7.21 548.01 3.5±0.06
M60B40 1 731 615 0 280 160 504 3.5±0.06
M60B40 1 731 615 7.21 548.01 3.5±0.06
S38B35 1 711 541 0 280 160 249 3.0±0.06
S38B36 1 715 685 0 280 160 500 3.0±0.06
S38B38 1 731 615 0 280 160 504 3.5±0.06
M70B50 1 715 685 0 280 160 500 3.0±0.06
M70B50 1 725 625 7.21 548.00 3.0±0.06
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Järeldada seda, et kasutatakse mingit Boschi universaalpumpa. E28-l on näiteks sama pump nii 518i-- (105 hp) kui ka M5-l (286 hp).
Kulumisest tingitud tootlikkuseprobleemid tekivad enne lihtsalt suurema kütusetarbega autodel (loe võimsamatel). Väiksematel jõuab pump vist enne maha põleda kui tootlikkus otsa saab.
Minu auto pump pidada pumpama bensiini piisavalt 600 hp jaoks - samas täis minekut pole olnud
Boschi standardpump annab stabiilset survet välja kuskil 5 bar-ini vähemalt - siis varem või hiljem sõltuvalt kulumisest hakkavad tekkima tootlikkuseprobleemid. Tootlikkus muide surve tõstmisega langeb
M20 omi ei ole niiimooodi proovinud, aga 3.5 seeriapihustid ja korras pump annavad edukalt bensiini rohkem peale kui mistahes niisuur mootor tarvitada suudab. Niiet linnalegendid nende ebapädevusest on valeinfo.
Venekeelses raamatus on kirjas, et seeriapumba tootlikkus 3.0 bar all peab olema vähemalt 120 liitrit tunnis. Minu Edelbrocki pumba tootlikkus samal survel on 215 liitrit tunnis.
Kulumisest tingitud tootlikkuseprobleemid tekivad enne lihtsalt suurema kütusetarbega autodel (loe võimsamatel). Väiksematel jõuab pump vist enne maha põleda kui tootlikkus otsa saab.
Minu auto pump pidada pumpama bensiini piisavalt 600 hp jaoks - samas täis minekut pole olnud

Boschi standardpump annab stabiilset survet välja kuskil 5 bar-ini vähemalt - siis varem või hiljem sõltuvalt kulumisest hakkavad tekkima tootlikkuseprobleemid. Tootlikkus muide surve tõstmisega langeb

M20 omi ei ole niiimooodi proovinud, aga 3.5 seeriapihustid ja korras pump annavad edukalt bensiini rohkem peale kui mistahes niisuur mootor tarvitada suudab. Niiet linnalegendid nende ebapädevusest on valeinfo.
Venekeelses raamatus on kirjas, et seeriapumba tootlikkus 3.0 bar all peab olema vähemalt 120 liitrit tunnis. Minu Edelbrocki pumba tootlikkus samal survel on 215 liitrit tunnis.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990