probleem auto uimasusega
probleem auto uimasusega
äkki keegi oskaks anda n6u miks on autol t6mme nii kuradima vilets et diisliga teeks ka ära vist. Vahetatud on kyynlad, k6ik tihendid mootoris ja 6li. Ma ei tea enam mida teha. Täiesti jama värk.Diagnostikat ka ei saa teha öeldi et ainult teeninduse rida. A no -85 aasta bmw 520 pärast ka ei hakka ju nüüd kohe tallinnasse s6itma.Seal nigunii nii kirved hinnad, äkki saaks mingi teise nipiga.
Re: probleem auto uimasusega
Rain kirjutas:Diagnostikat ka ei saa teha öeldi et ainult teeninduse rida. A no -85 aasta bmw 520 pärast ka ei hakka ju nüüd kohe tallinnasse s6itma

ei saanud eriti pihta...
UM nüüd vaevalt sellist masinat diagnostikasse võtab...
minu andmete kohaselt neil seal üldstendi(nagu näiteks FSA560) polegi, suhtlevad ainult läbi aju, ehk siis uuemate autodega
ma võin muidugi ka eksida, kuid mõned sellised on mulle testi tulnud, kes pole esindusse pääsenud...
kus ja kes ütles, et diagnostikat teha ei saa?
millele siis seal saab? Ladale või ?
aga tõmbe suhtes:
kontrolli rihmamärgid üle
süüde paika(24* 3000rpm juures ilma vaakumita jagaja küljes)
ülevaatuspunktis lase gaasid üle mõõta(tühikäigul ja 3000 rpm)
siis vaatame edasi...
Re: probleem auto uimasusega
Tere, mis vahet kas sul on õli ja tihendid vahetatud mootoril või pole? Minekut see ei mõjuta, miks üldse tihendid vahetati? Kas tehti mootorile kapremont, vahetati kõik kulund osad+ tihendid? Või mootor lihtsalt leemendas õlist ja oli vaja teha tihendi vahetus? Kas tõmme oli vilets ka enne tihendite vahetust? Või muutus minek viletsaks peale tihendite vahetust (ja mingite muude tööde tegemist?).Rain kirjutas:äkki keegi oskaks anda n6u miks on autol t6mme nii kuradima vilets et diisliga teeks ka ära vist. Vahetatud on kyynlad, k6ik tihendid mootoris ja 6li. Ma ei tea enam mida teha. Täiesti jama värk.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp