Asi siis selles ,et sai ära mõõdetud silindrite surved madalam oli 14,5 jakõrgeim 16.0 see nagu natuke palju.Kas on klapisääred läbi või saab see olla tingitud ka sellest ,et plokikaane tihendi vahelt on näha jahutusvedelikku,mis on kergelt läbi tulnud(mootor minuteada kuuma pole saanud).
Ise ei oska hetekel seisukohta võtta,et kas teha mootorile põhjalik rem,või ei ole asi veel nii hull.
Autoks E36 325 93a.
Kompresioon E36 325
Klapisääred ei loe siin midagi,sa ilmselt arvad et klapid eba tihedad.
Ma ei tea sulle hetkel öelda palju norm surve sellisel mootoril on aga võin öelda et isegi uutel autodel on lubatud survekõikumised silindrites 1 bar(mida harilikult ei esine eriti ja minumeelest üsna suur kui rääkida uutest autodest(Honda,citroen)),Pakuks välja et see 1,5bari või isegi 2 bari ei tohiks kasutatud auto puhul veel olla mootori remondi põhjuseks.
Ma ei tea sulle hetkel öelda palju norm surve sellisel mootoril on aga võin öelda et isegi uutel autodel on lubatud survekõikumised silindrites 1 bar(mida harilikult ei esine eriti ja minumeelest üsna suur kui rääkida uutest autodest(Honda,citroen)),Pakuks välja et see 1,5bari või isegi 2 bari ei tohiks kasutatud auto puhul veel olla mootori remondi põhjuseks.
erinevus võib olla tingitud hüdrotõukurite kulumisest/mustumisest/täitumisest
midagi katastroofilist veel ei ole, kui vahe 2 bar, remondivajadus puudub
selline vahe paljudel M50 mootoritel
võib teha mootripesu õliga, enne kui uue õli sisse paned
küll aga ei ole hea see jahutusvedeliku leke
peab leidma põhjuse ja ja selle kõrvaldama
midagi katastroofilist veel ei ole, kui vahe 2 bar, remondivajadus puudub
selline vahe paljudel M50 mootoritel
võib teha mootripesu õliga, enne kui uue õli sisse paned
küll aga ei ole hea see jahutusvedeliku leke
peab leidma põhjuse ja ja selle kõrvaldama
Selle alla mõtlesin,et kui õli silindrisse lekib siis ju ka surve tõusebacid kirjutas:Klapisääred ei loe siin midagi,sa ilmselt arvad et klapid eba tihedad.
Ma ei tea sulle hetkel öelda palju norm surve sellisel mootoril on aga võin öelda et isegi uutel autodel on lubatud survekõikumised silindrites 1 bar(mida harilikult ei esine eriti ja minumeelest üsna suur kui rääkida uutest autodest(Honda,citroen)),Pakuks välja et see 1,5bari või isegi 2 bari ei tohiks kasutatud auto puhul veel olla mootori remondi põhjuseks.
Eest tahapoole minnes tavaliselt kompressioon tõusebki - tuleb sellest, et esimesi silindreid ringi vändates loobib väntvõll juba järgmiste silindrite seinad õli täis ja see teeb nad tihedamaks.
Mina olen laskunud enne mõõtmist natuke starterit ringi.
Kui 6. silindri lõpetad, siis mõõda uuesti 1-3 ära - sellel mootoril saab jäiga mõõtjaga ju mõõta - se ei võta eriti vaeva ka.
Mina olen laskunud enne mõõtmist natuke starterit ringi.
Kui 6. silindri lõpetad, siis mõõda uuesti 1-3 ära - sellel mootoril saab jäiga mõõtjaga ju mõõta - se ei võta eriti vaeva ka.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990