M50B25 erinevused E34 ja E36 puhul?
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
M50B25 erinevused E34 ja E36 puhul?
Ehk siis oleks vaja teada, milles poolest ja kas üldse erinevad antud mootor, mootoriruumi juhtmesari ja käigukast nende kerede vahel? Et kas E34 pealt saadud tehnika õnnestub ilma suuremate keemiateta E36 peale ümber istutada?
Praegu mul susisemas 1 hea diil, saamaks odavalt E34 pärineva tehnika. Paneb ainult mõtlema, et kas seda on raskem aretada E36 peale kui E36'lt tulnud tehnikat ja mida täpsemalt silmas peaks pidama.
Praegu mul susisemas 1 hea diil, saamaks odavalt E34 pärineva tehnika. Paneb ainult mõtlema, et kas seda on raskem aretada E36 peale kui E36'lt tulnud tehnikat ja mida täpsemalt silmas peaks pidama.
Kiire ring ETK-s näitab, et käimarite vahel on erinevusi, isegi manuaalide puhul (E36-l kasutati nii Getragi kui ZF-i, E34-l ZF-i).
Erinevalt E36-st kasutati E34-l ka 4-käigulist GM-i automaatkasti.
Mõlemas seerias olid kasutusel nii ZF-i kui Jatco 5-käigulised automaadid.
Erinevalt E36-st kasutati E34-l ka 4-käigulist GM-i automaatkasti.
Mõlemas seerias olid kasutusel nii ZF-i kui Jatco 5-käigulised automaadid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Jutt siis manuaalkastist iseenesest. Kas ülekandearvudel on vahe muidu?
Viieka kardaan sinna kindlasti ei sobi, aga kas ma kolmeka kardaani suudan sinna adekvaatselt kinnitada huvitav?
Ja siis mootorikäppade kohta.. et kas neid annab mootori küljest kuidagi kätte saada ja vahetada ka või siis tuleb mootorikinnitus kere poole pealt vastavusse viia? Pole ise selle koha pealt asjaga väga kursis...
Viieka kardaan sinna kindlasti ei sobi, aga kas ma kolmeka kardaani suudan sinna adekvaatselt kinnitada huvitav?
Ja siis mootorikäppade kohta.. et kas neid annab mootori küljest kuidagi kätte saada ja vahetada ka või siis tuleb mootorikinnitus kere poole pealt vastavusse viia? Pole ise selle koha pealt asjaga väga kursis...
Oehh, kus nüüd tuli küsimusi
Kardaanide uurimises jään vastuse võlgu aga kiire kokkuvõte manuaalkastidest:
E34:
S5D 310Z
S5D 320Z
Mõlemad 5-käigulised ZF-d V otseülekandega, 310/320Nm
Kuni 09/90 ka Getrag 260/5.63 .66 ja .68 5-käiguline Getrag, V kiirenduskäiguga
E36:
Kuni 06/91 S5D 310Z 5-käiguline ZF V otseülekandega, 310Nm
Alates 06/91 S5D 250G 5-käiguline Getrag V otseülekandega, 250Nm

Kardaanide uurimises jään vastuse võlgu aga kiire kokkuvõte manuaalkastidest:
E34:
S5D 310Z
S5D 320Z
Mõlemad 5-käigulised ZF-d V otseülekandega, 310/320Nm
Kuni 09/90 ka Getrag 260/5.63 .66 ja .68 5-käiguline Getrag, V kiirenduskäiguga
E36:
Kuni 06/91 S5D 310Z 5-käiguline ZF V otseülekandega, 310Nm
Alates 06/91 S5D 250G 5-käiguline Getrag V otseülekandega, 250Nm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Olen kuulnud kiidulaulu Getragi kastile. Aga mis siis ZF-iga on. Kas neil ülekanded samad?priitv8 kirjutas:Oehh, kus nüüd tuli küsimusi![]()
Kardaanide uurimises jään vastuse võlgu aga kiire kokkuvõte manuaalkastidest:
E34:
S5D 310Z
S5D 320Z
Mõlemad 5-käigulised ZF-d V otseülekandega, 310/320Nm
Kuni 09/90 ka Getrag 260/5.63 .66 ja .68 5-käiguline Getrag, V kiirenduskäiguga
E36:
Kuni 06/91 S5D 310Z 5-käiguline ZF V otseülekandega, 310Nm
Alates 06/91 S5D 250G 5-käiguline Getrag V otseülekandega, 250Nm
Äkki taas online parts kataloog abiks?meph kirjutas:Kas sellele keegi vastata ei oska?meph kirjutas: Ja siis mootorikäppade kohta.. et kas neid annab mootori küljest kuidagi kätte saada ja vahetada ka või siis tuleb mootorikinnitus kere poole pealt vastavusse viia? Pole ise selle koha pealt asjaga väga kursis...
Igal juhul käivad nad mootori küljest ära.
E36:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... x=212&y=89
E34:
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =150&y=101
PS need pildid ise ei anna 100% garantiid, et asi WYSIWYG on!
Aga kui on sama varuosakood, siis on ka sama detail.
Kui erinev kood, siis ka erinev detail. Nende piltide põhjal on tegemist erinevate käppadega.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Jõudsin ise ka juba järeldusele, et käpad on vahetatavad ja tundub, et E36 2.5'se käpp peaks sobima olemasolevasse talakinnitusse.
Samas kas keegi oskab mulle väita seda, et kas 1.6L moto penapump sobib ka 2.5L mootori puhul kasutamiseks?
Igasugu väikseid ja nõmedaid nüansse selgub kogu aeg juurde, mis tuleb ümber ehitada. Praegu selgus, et käigukangihoovastik tuleb ka ümber ehitada või uus osta.
Samas kas keegi oskab mulle väita seda, et kas 1.6L moto penapump sobib ka 2.5L mootori puhul kasutamiseks?
Igasugu väikseid ja nõmedaid nüansse selgub kogu aeg juurde, mis tuleb ümber ehitada. Praegu selgus, et käigukangihoovastik tuleb ka ümber ehitada või uus osta.
Talmud ütleb, et VDO pump varuosakoodiga 16 14 6 758 736 (alates 01/95 toodetud) on kasutusel kõigil E36 mudelitel alates 316i ja lõpetades M3-ga.meph kirjutas:Samas kas keegi oskab mulle väita seda, et kas 1.6L moto penapump sobib ka 2.5L mootori puhul kasutamiseks?
Enne seda oli ka VDO pump numbriga 16 14 1 182 842 ja samuti üle kogu mudeligamma.
Nii et kiire vastus oleks jah
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!