Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
See et see seib jäi panemata on küll pisut jama.Pead lihtsalt vaatama kas on hakanud sealt lekkima... Mul oli kah kunaig sama et keere poldil maas panina seibi sinn akeerasin palju sain ning panin poldi pea ümbert silikoniga.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
no ei saa mina seda OLISERVIS kirja sealt ära nullitud... tee mis tahad...
ja õpetuses jäi see koht nagu segaseks :
Tähelepanu! Kui peale antud "INSPECTIONI" või "OILSERVICE" nullimise läbiviimist ikkagi need kirjad tagasi ilmuvad siis on tarvis ära vahetada aku elemendid vormis AA mis asuvad armatuur paneelis ning siis korrata vastavat operatsiooni!
E32 kirjutas:no ei saa mina seda OLISERVIS kirja sealt ära nullitud... tee mis tahad...
ja õpetuses jäi see koht nagu segaseks :
Tähelepanu! Kui peale antud "INSPECTIONI" või "OILSERVICE" nullimise läbiviimist ikkagi need kirjad tagasi ilmuvad siis on tarvis ära vahetada aku elemendid vormis AA mis asuvad armatuur paneelis ning siis korrata vastavat operatsiooni!
See AA jutt käib E30 kohta.Neil peale nullimist kui akud tühjad viskab minig aja pärast jälle inspectioni ette.
Kui teed nende piltide järgi siis saad ilusit hakkama..
Lase 19 nr asemel juhe otse massi nr 7 pealt.
Kus asud näitaks Sulle seda hea meelega.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Minu kogemus näitab, et oilservice kustub just massi täpse lahtiühendamise hetkel. Ja oma 92. aasta autol olen ma enne süüte sisse pannud ja alles siis seda massi lülitanud.
PS sama soovitatakse ka siin lehel: http://www.s14.ctmnet.de/0137/0137.htm
Lisaks on aeg 3 sekundit, mitte 4.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
E34 diislitel igaljuhul mis olen nullinud, ja E34 3.0 V8 mootoriga paned 7 massi keerad süüte sisse ja ootad 15 sekundit ja ühendan massi täpselt lahti.
Nii vähemalt olen mina asjad kustu saanud, nii et see õigeaegselt lahti laskmine on täitsa õige värk.
hmm no proovin veel mõne korra ja loen neid sekundeid vähe täpsemalt... aga kui hakakma ei saa siis võib keegi näidata küll
aga seda paari päeva pärast sest nüüd pärnu poole ajama !
Viljar_V kirjutas:E34 diislitel igaljuhul mis olen nullinud, ja E34 3.0 V8 mootoriga paned 7 massi keerad süüte sisse ja ootad 15 sekundit ja ühendan massi täpselt lahti.
Nii vähemalt olen mina asjad kustu saanud, nii et see õigeaegselt lahti laskmine on täitsa õige värk.
kui armatuuris kella kujutis ka juba, siis 2X15 sek
Viljar_V kirjutas:E34 diislitel igaljuhul mis olen nullinud, ja E34 3.0 V8 mootoriga paned 7 massi keerad süüte sisse ja ootad 15 sekundit ja ühendan massi täpselt lahti.
Nii vähemalt olen mina asjad kustu saanud, nii et see õigeaegselt lahti laskmine on täitsa õige värk.
kui armatuuris kella kujutis ka juba, siis 2X15 sek
Ja kes ikka seda paremini teab kui Truumu
Olen isegi meeldetuletamiseks Truumut piinanud
Aga see süsteem ei ole veel alt vedanud.