vesi salongi põrandal
vesi salongi põrandal
küsimus, siis selles kas säält kuskilt käigukasti ja kere vahelt võib vett sisse lasta. põrandakate tundub säält keskkonsooli juurest märg olevat.
ja kui salongi radikas katki oleks siis kaoks jahutusvedelik vist pikka peale ära aga erilist vedeliku kadu pole.
ja kui salongi radikas katki oleks siis kaoks jahutusvedelik vist pikka peale ära aga erilist vedeliku kadu pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Tere
jJanno
Ilmselt kuulub see teema E30 puhul juba KKK (FAQ) hulka. Kas keegi oleks nõus puust ja punaselt kirjeldama, kust ja kuidas need kanalid seal lähevad. Mul ka kaasal varbad märjad vihmase ilmaga.kiire-lauri kirjutas:minu e30 bemmil tuli sealt ülevalt kus need ribid on ja seal all on mingid kanalid ja need olid umbes. Vesi tungis sealt ülevalt kuidagi salongi. Aitas see kui puhastasin kanalid ära ja enam ei tule
jJanno
exTouring
Olen sama meelt keegi võiks tõesti puust ning punaseks teha...Mul kah mõlemat mattid eest märjad E30 nel.jjanno kirjutas:TereIlmselt kuulub see teema E30 puhul juba KKK (FAQ) hulka. Kas keegi oleks nõus puust ja punaselt kirjeldama, kust ja kuidas need kanalid seal lähevad. Mul ka kaasal varbad märjad vihmase ilmaga.kiire-lauri kirjutas:minu e30 bemmil tuli sealt ülevalt kus need ribid on ja seal all on mingid kanalid ja need olid umbes. Vesi tungis sealt ülevalt kuidagi salongi. Aitas see kui puhastasin kanalid ära ja enam ei tule
jJanno
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
e30-ne kerede puhul paar kiiret viidet
Kapott lahti > aku kõrvalt läheb juhtmepundar salongi, sellest omakorda paremal:

Lihtsalt eemaldatav kummijullats, mis on igasugusest kõntsast ummistunud - puhastada, pesta või mis iganes - ja tagasi panna.
Aga ennem soovitaks samal poolel ka eemaldada õhuvõtu ava eest ilurest ja ka seestpoolt "lõga" ära koristada.
Kes korralikum on see eemaldab ka teise iluresti (kojamees maha jne) ja puhastab ka sealt kogu sodi ära, jälgides just nö veekanalile jäävate "tammide" juures augukeste mitteummistumist.
Kui see töö on tehtud siis ei tule salongi vett läbi salongiventilaatori kasti, kui suur vihm ja äravoolu ei ole siis vee tase seal õhukanalis tõuseb ja s-v kasti alumine äär pole just kaugel.
Kui pedaalide juures sein märg peaks ka kontrollima (mõõdikute ja roolisamba all oleva) katte kinnitust kere külge, selline kahvli moodi vidin, et ega seal pole roosteuss oma töö juba ära teinud - keevitada vaja.
Ehk oli abi!
Aga kui märgade ilmadega rattakoopast vesi salongi immitseb - ka keevitada vaja.
Kapott lahti > aku kõrvalt läheb juhtmepundar salongi, sellest omakorda paremal:

Lihtsalt eemaldatav kummijullats, mis on igasugusest kõntsast ummistunud - puhastada, pesta või mis iganes - ja tagasi panna.
Aga ennem soovitaks samal poolel ka eemaldada õhuvõtu ava eest ilurest ja ka seestpoolt "lõga" ära koristada.
Kes korralikum on see eemaldab ka teise iluresti (kojamees maha jne) ja puhastab ka sealt kogu sodi ära, jälgides just nö veekanalile jäävate "tammide" juures augukeste mitteummistumist.
Kui see töö on tehtud siis ei tule salongi vett läbi salongiventilaatori kasti, kui suur vihm ja äravoolu ei ole siis vee tase seal õhukanalis tõuseb ja s-v kasti alumine äär pole just kaugel.
Kui pedaalide juures sein märg peaks ka kontrollima (mõõdikute ja roolisamba all oleva) katte kinnitust kere külge, selline kahvli moodi vidin, et ega seal pole roosteuss oma töö juba ära teinud - keevitada vaja.
Ehk oli abi!
Aga kui märgade ilmadega rattakoopast vesi salongi immitseb - ka keevitada vaja.
E30 316i ´90, E34 518i ´95