Laepolstri riie lahti
Laepolstri riie lahti
Lugu siis niisike, et laepolstri riie on tagaistmete kohal kottis, mõnes kohas servast tihendi vahelt väljas jne. Mis sellega ette võtta, et asi korda saaks? Mingit liimi ju ei kannata panna sinna.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mul sama mure.
Samas juho tegi ise uue lae, äkki ta on nõus konsultatsiooni tegema meile
Samas juho tegi ise uue lae, äkki ta on nõus konsultatsiooni tegema meile

Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
Ok Tarmo proovin aidata. Lagi kukub alla sellepärast, et lae ja lae polstri vahel on ca 1-2 mm porloon, mis ajapikku niiskuse toimel (nt. kui laepesu tehakse) läheb pudedaks ja nii ta lahti tulebki. Kui kuskilt keskelt lokkima hakkab siis on seda põhimõtteliselt võimatu ilma lahti kiskumata korda saada. Kuna riie ja lagi on mõlemad seda pudedat porolooni täis siis oleks mõistlik kõik lahti võtta, korralikult ära pesta ja alles siis tagasi liimida. Jupitades (täna siit, homme sealt) jäävad need limitud kohad näha kuna seal enam seda poroloonikihti pole ja lagi sellest kohast õhem. Uue riide panemisel peaks riie vähemalt ühte pidi venima, muidu te seda sinna nende kumeruste järgi ei pane. Ise tegin oma lae mustaks ja kasutasin riide panekul kontaktliimi.
Et lagi lahti saada tuleb eemaldada päkesesirmid ja käepidemed. Katuseluuk (kui on) lahti lasta ja luugi servas olevad kinnitustüüblid ettevaatlikult peene kruvikeerajaga (noaotsaga) lahti võtta, kuna need võivad kergesti katki minna (ca 17.- tk). Tagant kinnitub lagi kolme plastiktüübliga ja tulevad allapoole tõmmates ära. Siis lagi alla, ukseaugust välja. Luugi kate ise kinnitub luugi küljes olevate plastklambritega, need alla vajutada ja katet tahapoole lükates luugiraami vahelt välja võtta ja siis tegutsema
Et lagi lahti saada tuleb eemaldada päkesesirmid ja käepidemed. Katuseluuk (kui on) lahti lasta ja luugi servas olevad kinnitustüüblid ettevaatlikult peene kruvikeerajaga (noaotsaga) lahti võtta, kuna need võivad kergesti katki minna (ca 17.- tk). Tagant kinnitub lagi kolme plastiktüübliga ja tulevad allapoole tõmmates ära. Siis lagi alla, ukseaugust välja. Luugi kate ise kinnitub luugi küljes olevate plastklambritega, need alla vajutada ja katet tahapoole lükates luugiraami vahelt välja võtta ja siis tegutsema

One km 264km/h, one mile 287 km/h.
Piltidega juhend: http://www.headlinerkit.com/bmw/index.shtml
Samast kohast saab originaaliga võrreldavaid laepolstri kit'e tellida, endalgi plaanis.
Samast kohast saab originaaliga võrreldavaid laepolstri kit'e tellida, endalgi plaanis.
Katuse luugi riidest polster on lahti tulnud. Seda on eelmised auto omanikud kahepoolse teibiga kinni üritand panna ja nii ka mina. Mõnda aega hoidis aga siis tuli jälle nurkadest lahti, kuna riie nühib pidevalt vastu, kui luuk kinni-lahti sõidab. Kes mida sellise probleemi puhul ette on võtnud? Oskab keegi soovitada mõnda huvitavat liimi selle vastu?
Ma liimisin oma eelmisel autol (mis oli küll vähe teist marki) mingi spray liimiga lae kinni tagasi. Jäi täitsa hea. [1] [2] Selline liim oli: http://img3.imagebanana.com/img/s2brkxu ... 6Small.jpgMargus_ kirjutas:Enibadi?
Ei saanud aru, mis seeria autost jutt käib.
Aga Tartus võin aidata e36 kupee katuseluugiTA laepolstri soetamisel.
Päikesesirmide all on meigipeegli kohad ning polster on heledat tooni.
Hind 200 krooni.
Aga Tartus võin aidata e36 kupee katuseluugiTA laepolstri soetamisel.
Päikesesirmide all on meigipeegli kohad ning polster on heledat tooni.
Hind 200 krooni.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...