 . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??
 . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??erineva kõrgusega rehvid vedaval sillal-mõju diffrile???
erineva kõrgusega rehvid vedaval sillal-mõju diffrile???
et siis juhtus selline asi et üks tagumine rehv lõpetas lepingu. hakkasin siis ratast vahetama. alt kruvisin 205/65 ja alla sai pandud 195/65. ei oskagi öelda kuidas selline varuratas pagassi sai  . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??
 . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??
			
			
													 . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??
 . kuna asi juhtus ~300 km kaugusel kodust siis on juba päris palju sellise kombinatsiooniga sõidetud. küsimus ongi siis selline kas see kuidagi diffrit ei kahjusta? põhimõtteliselt ongi see diffri töö aga kui pidevalt vatt taga??
					Viimati muutis dan666, 19.07.2008 01:39 20, muudetud 2 korda kokku.
									
			
									BMW 525i e34 141kw
						- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm. loomulikult mõjub sillale, üks ratas käib kiiremini. Uuematel autodel ei vaheta käiku ka alla, kui erineva kõrgusega rehvid on, 4 käik maksimum atm-il ja auto arvab et sõidab kurvis kuna väiksem ratas käib kiiremini ringi.
			
			
									
									BMW E60 550i MY05 270KW.  Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
						Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatoridLeho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
http://tqhq.ee/dir.php?id=62
e10 & e21 & e24 & e30 & R
						- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sai kiiruga valesti arvutatud, realselt asi veelgi hullem selle arvutusmasina järgi.ruut kirjutas:Sul on ka huvitav matemaatika. Kellel kool ammu seljataga ja matemaatikaga väga sinapeal ei ole, siis abiks tikutaku foorumi kalkulaatoridLeho525tds kirjutas:naljamehed, rehvi kõrguste vahe on 0.8 mm.
http://tqhq.ee/dir.php?id=62
Kõrguse muut (cm) -1.3
BMW E60 550i MY05 270KW.  Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
						Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Plokkdiffri lõhuks ära. Tavalisele diffrile ei tee midagi. Kui autol veojõukontrolli ja ABS ei ole siis ka kuidagi imelikult käituma ka ei hakka.
Esimesel võimalusel tasuks siiski rehvid ühesuguseks vahetada.
			
			
									
									Esimesel võimalusel tasuks siiski rehvid ühesuguseks vahetada.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
						- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
põletad tagarehve ja vaatad kas jääb ühtlane jutt mõlemale poole maha. kui jääb siis blokk, kui jääb üks jutt , siis on lahtine differ. Tüütum variant on ratas üles tõsta ühelt poolt taga ja üritada keerata seda, Ploki puhul ei anna ratast keerata, lahtise puhul annab.LauriTT kirjutas:Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
BMW E60 550i MY05 270KW.  Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
						Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Sõidad sellise rehvikombinatsiooniga edasi ja kui differ üles ütleb oli plokk ja kui ei ütle siis ei oleLauriTT kirjutas:Aga kuidas siis saab teada, kas selline vigur on masinal, või mitte?
 .
 .E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
						 
				

 
   ) LSD differ kas siis hakkaks diffrit lukustama kui rohkem gaasi anda näiteks möödasõidul. see küll vist hea ei oleks
 ) LSD differ kas siis hakkaks diffrit lukustama kui rohkem gaasi anda näiteks möödasõidul. see küll vist hea ei oleks



