 
   
 Probleem siis järgmine: reedel autosse istudes avastasin, et autol jõudu pole (hoo võtab küll üles aga mitte kohe nagu peaks) 220kw asemel heal juhul 50kw alles, kuna oli vaja eestisse saada ja piletid ostetud siis sõitsin selle autoga ka laevale, laevalt maha sõites esimese asjana sõitsin tanklasse (eestis ikka natsa odavam
 ). Tangitud ja auto käima, uskuge või mitte aga kõik 300 hobust tuli vist läbi paagi tagasi mootorisse
 ). Tangitud ja auto käima, uskuge või mitte aga kõik 300 hobust tuli vist läbi paagi tagasi mootorisse   , ei saanud täpselt aru millega tegemist ja kuna jõud tagasi siis ei mõelnud enam selle peale ja hakkasin Pärnu poole liikuma (pärnusse jõudsin väga korraliku autoga)
 , ei saanud täpselt aru millega tegemist ja kuna jõud tagasi siis ei mõelnud enam selle peale ja hakkasin Pärnu poole liikuma (pärnusse jõudsin väga korraliku autoga)Laupäeva hommik: istusin autosse ja jõud kõik alles (nägu särab peas), sõitsin oma väikese ringi ära kuhu vaja ja läksin korraks panka, tagasi tulles ja autot käivitades oli taas umbes 240 hobust kuhugi jooksu pistnud
 . Sellise poolvõrriga (isegi liinibussil oli rohkem võimu valgusfoori tagal) sõitsin töökotta ja hakkasin uurima kust häda otsida!
 . Sellise poolvõrriga (isegi liinibussil oli rohkem võimu valgusfoori tagal) sõitsin töökotta ja hakkasin uurima kust häda otsida!Tegime siis diagnosti ja arvuti näitas, et lambdaandur on "off" e. siis ei toimi, ostsin igaks juhuks kaks tükki, et saaks mõlemad uued, lambdad vahetatud aga tulemus sama e. poolvõrr edasi
 
 Ok, ülejärgmine päev siis (kuna järgmine jäi teatud põhjustel vahele
 ): panime uuesti arvuti taha ja see näitab ikka lambdaanduri viga, spetsialist hakkas uurima täpsemalt, mis viga (ei tee nalja, et spetsialist-töötas kunagi aastaid Autotallis (Aare530 ka teab)  siis kui Pärnus ei olnud veel UM  ja see koht oli BMW ametlik remondikoda), küll me tõstsime ajusid ringi, küll ta mõõtis igast juhtmest tulevat vooli aga tulemus ikka see sama, et ühel pool lambda vool kõigub ilusti ja teisel seisab 0.09 peal. Arvasime, et äkki on lambda vigane (praak), ikka juhtub. Tõstsime siis lambdad ümber aga see lamba, mis ennem ei töötanud see töötas ilusti teises pesas ja vastupidi, see mis ennem töötas teises pesas ei tööta (0.09).
 ): panime uuesti arvuti taha ja see näitab ikka lambdaanduri viga, spetsialist hakkas uurima täpsemalt, mis viga (ei tee nalja, et spetsialist-töötas kunagi aastaid Autotallis (Aare530 ka teab)  siis kui Pärnus ei olnud veel UM  ja see koht oli BMW ametlik remondikoda), küll me tõstsime ajusid ringi, küll ta mõõtis igast juhtmest tulevat vooli aga tulemus ikka see sama, et ühel pool lambda vool kõigub ilusti ja teisel seisab 0.09 peal. Arvasime, et äkki on lambda vigane (praak), ikka juhtub. Tõstsime siis lambdad ümber aga see lamba, mis ennem ei töötanud see töötas ilusti teises pesas ja vastupidi, see mis ennem töötas teises pesas ei tööta (0.09).Kustkiltmaalt oli minul (ei ole eriline spetsialist aga mootoritööpõhimõtet olen isegi natukene õppinud) mõistus jummala otsas. Siis me mõõtsime kas lambdani vool jõuab, et kahe valge juhtme vahel (universaalsed lambdad) peab tulema akulaadimis vool (12V-14V) ja uskuge või mitte aga vool tuleb 13, kopikatega midagi, ei mäleta enam) see tähendab ju, et taas, kas lambda viga või sealt edasi, kuna lambda oli korras (kontrollitud) siis viga on sealt edasi.
Nii järgmine teooria, kus võib viga olla on: kas tõesti katalüsaator-kui kat ei tööta (UMBES) siis lamba ka ei tee oma tööd?! seda ei jõudnud kontrollida kuna mul oli natsa kiire !
Sõitsin siis töökojast minema oma võrriga ja umbes 50km. pärast hakkas auto tõmblema sõiduajal (gaasipedaal ühes asendis), tühikäik kadus ja peale pikemat seisakut auto enam ei käivitanud (õigemini käivitus aga peale paari sekundit suri kohe välja),(ennem käivitamisega probleeme polnud, käima läks aga jõudu polnud), pikema käivita-sureta mängimise peale jäi mootor tööle aga tühikäiku ikka pole(ise arvan , et mootoritemperatuur tõusis sinna kuhu vaja).
Saan ma nüüd õigesti aru, et katalüsaatorid selle 50km said otsa?
Kui kellelgi on veel ideid siis palun andke tuld, kohe auto alla ei roni aga kuulõpus oleks hea hakata kuskilt otsast otsima hakata.
 
				




 Mul ka jamab mootor ja suht sarnaselt.
 Mul ka jamab mootor ja suht sarnaselt.