Küsimus diffri kohta.
- putitaja
- Huviline
- Postitusi: 276
- Liitunud: 24.11.2002 16:41 42
- Peamine sõiduk: VW Touareg 3.0 Tdi´09
- Asukoht: Gdansk, Poland
Küsimus diffri kohta.
Nimelt kuidas või kust saaks kontrollida diffris oleva õli hulka ja kuidas juurde valada saaks. Ka millist õli sinna pannakse.
Veel selline küsimus, et kas diffri peale on kusagile ka kirjutatud selle ülekanne.
Tekkis sportlik huvi selle vastu sest sai avastatud, et tegemist plokkdiffriga.
Mis peaks kuhu kirjutatud olema?
Veel selline küsimus, et kas diffri peale on kusagile ka kirjutatud selle ülekanne.
Tekkis sportlik huvi selle vastu sest sai avastatud, et tegemist plokkdiffriga.
Mis peaks kuhu kirjutatud olema?
Castroli õlidest lähevad ilma plokita difrile
SAF-XO SAE 75W-90 GL-5
ja plokiga difrile
SAF-XJ SAE 75W-140 GL-5.
http://www.castrol.de/produkte/a_auto/b ... index.html
Need õlid on BMW poolt heaks kiidetud.
Õlihulka saad kontrollida kui keerad maha diffri kaane küljest ülemise 10mm sisekuuskant korgi. Või tegelikult täpsemalt saad teada mis seisus õli ja kui palju järgi kui keerad lahti alumise korgi, lased kogu õli välja ja mõõdad koguse ära. (3 seeria suure korpusega ja 5 seeria diffrisse läheb 1,7 l GL-5 õli) Kui kogus normaalne ja õli kuldkollane ning läbipaistev võid vana õli rahuliku südamega tagasi kallata.
Ülekanne on märgitud plekist lipikule diffri küljes - sellel numbrirodu a'la 3,91584S. (esimesed 3 nr-t näitavad ülekannet, S blokeering) Ja enne kui auto alla rooMadis K võta tükk liivapaberit kaasa, see etikett on reeglina mudakihi all ja roostes
AR
SAF-XO SAE 75W-90 GL-5
ja plokiga difrile
SAF-XJ SAE 75W-140 GL-5.
http://www.castrol.de/produkte/a_auto/b ... index.html
Need õlid on BMW poolt heaks kiidetud.
Õlihulka saad kontrollida kui keerad maha diffri kaane küljest ülemise 10mm sisekuuskant korgi. Või tegelikult täpsemalt saad teada mis seisus õli ja kui palju järgi kui keerad lahti alumise korgi, lased kogu õli välja ja mõõdad koguse ära. (3 seeria suure korpusega ja 5 seeria diffrisse läheb 1,7 l GL-5 õli) Kui kogus normaalne ja õli kuldkollane ning läbipaistev võid vana õli rahuliku südamega tagasi kallata.
Ülekanne on märgitud plekist lipikule diffri küljes - sellel numbrirodu a'la 3,91584S. (esimesed 3 nr-t näitavad ülekannet, S blokeering) Ja enne kui auto alla rooMadis K võta tükk liivapaberit kaasa, see etikett on reeglina mudakihi all ja roostes

AR
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Castroli õlidest lähevad ilma plokita difrile
SAF-XO SAE 75W-90 GL-5
ja plokiga difrile
SAF-XJ SAE 75W-140 GL-5.
h
Ülekanne on märgitud plekist lipikule diffri küljes - sellel numbrirodu a'la 3,91584S. (esimesed 3 nr-t näitavad ülekannet, S blokeering) Ja enne kui auto alla rooMadis K võta tükk liivapaberit kaasa, see etikett on reeglina mudakihi all ja roostes
AR [/quote]
Oot sa sassi ei ajanud midagi?
75W-140 on veoautode transmissiooniõli
minuteada. Kunagi sai kulunud mosse kastis
pruugitud, et ei undaks. Külmaga käigud sisse
ei lähe
Castroli õlidest lähevad ilma plokita difrile
SAF-XO SAE 75W-90 GL-5
ja plokiga difrile
SAF-XJ SAE 75W-140 GL-5.
h
Ülekanne on märgitud plekist lipikule diffri küljes - sellel numbrirodu a'la 3,91584S. (esimesed 3 nr-t näitavad ülekannet, S blokeering) Ja enne kui auto alla rooMadis K võta tükk liivapaberit kaasa, see etikett on reeglina mudakihi all ja roostes

AR [/quote]
Oot sa sassi ei ajanud midagi?
75W-140 on veoautode transmissiooniõli
minuteada. Kunagi sai kulunud mosse kastis
pruugitud, et ei undaks. Külmaga käigud sisse
ei lähe
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Oot sa sassi ei ajanud midagi?
75W-140 on veoautode transmissiooniõli
minuteada. Kunagi sai kulunud mosse kastis
pruugitud, et ei undaks. Külmaga käigud sisse
ei lähe [/quote]
Ei ajanud, plokdiffrisse EI käi sama õli mis tavalisse.
Need andmed võtsin castroli kodukalt ja vastavad õlid on ka BMW tehase poolt soovitatud. Ise jätsin kirve hinna pärast ostmata, panin valvolinelt spetsiaalse plokkdiffri õli.
Tsitaat Castroli lehelt: Synthetic Axle Fluid ˇ SAE 75W-140 ˇ übertrifft API GL 5.
Voll-synthetisches Getriebeöl für den Einsatz in BMW Hinterachsen mit Sperrdifferential.
AR
Oot sa sassi ei ajanud midagi?
75W-140 on veoautode transmissiooniõli
minuteada. Kunagi sai kulunud mosse kastis
pruugitud, et ei undaks. Külmaga käigud sisse
ei lähe [/quote]
Ei ajanud, plokdiffrisse EI käi sama õli mis tavalisse.
Need andmed võtsin castroli kodukalt ja vastavad õlid on ka BMW tehase poolt soovitatud. Ise jätsin kirve hinna pärast ostmata, panin valvolinelt spetsiaalse plokkdiffri õli.
Tsitaat Castroli lehelt: Synthetic Axle Fluid ˇ SAE 75W-140 ˇ übertrifft API GL 5.
Voll-synthetisches Getriebeöl für den Einsatz in BMW Hinterachsen mit Sperrdifferential.
AR
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Oot sa sassi ei ajanud midagi?
75W-140 on veoautode transmissiooniõli
minuteada. Kunagi sai kulunud mosse kastis
pruugitud, et ei undaks. Külmaga käigud sisse
ei lähe [/quote]
Ei ajanud, plokdiffrisse EI käi sama õli mis tavalisse.
Need andmed võtsin castroli kodukalt ja vastavad õlid on ka BMW tehase poolt soovitatud. Ise jätsin kirve hinna pärast ostmata, panin valvolinelt spetsiaalse plokkdiffri õli.
Tsitaat Castroli lehelt: Synthetic Axle Fluid ˇ SAE 75W-140 ˇ übertrifft API GL 5.
Voll-synthetisches Getriebeöl für den Einsatz in BMW Hinterachsen mit Sperrdifferential.
AR
[/quote]
No no seda me teame isegi kodanik:D Aga poes on saadaval
nt Valvolinel GL-5 80W-90 LS ja kiri "For limited slip
differentials:)
Selle 140 jutu peale pead küll ei anna, kuid
kahtlane tundub asi küll. Muud vahet pole peale
selle, et nagu number ütleb, on asi 100 kraadi
juures paks (kasutatakse veoautode sildades ja
kastides). BMW kast ei vaheta sellega enam
käikugi. Tagasilla kohta julgeks kahelda, kuna
tegu peab olema friktsiooni modulaatorit sisaldava
mitte paksu õliga. Kuna hammasrattad töötavad
saMadis Kes tingimustes nii LSD-ga kui ilma, siis mis
mida muudab poole paksem õli? Ligikaudu sama efekti
saad kui vene TAP-õli sisse paned. Peene ketastega
mehhanismi tööle küll paks õli abiks ei ole:o
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
Oot sa sassi ei ajanud midagi?
75W-140 on veoautode transmissiooniõli
minuteada. Kunagi sai kulunud mosse kastis
pruugitud, et ei undaks. Külmaga käigud sisse
ei lähe [/quote]
Ei ajanud, plokdiffrisse EI käi sama õli mis tavalisse.
Need andmed võtsin castroli kodukalt ja vastavad õlid on ka BMW tehase poolt soovitatud. Ise jätsin kirve hinna pärast ostmata, panin valvolinelt spetsiaalse plokkdiffri õli.
Tsitaat Castroli lehelt: Synthetic Axle Fluid ˇ SAE 75W-140 ˇ übertrifft API GL 5.
Voll-synthetisches Getriebeöl für den Einsatz in BMW Hinterachsen mit Sperrdifferential.
AR
[/quote]
No no seda me teame isegi kodanik:D Aga poes on saadaval
nt Valvolinel GL-5 80W-90 LS ja kiri "For limited slip
differentials:)
Selle 140 jutu peale pead küll ei anna, kuid
kahtlane tundub asi küll. Muud vahet pole peale
selle, et nagu number ütleb, on asi 100 kraadi
juures paks (kasutatakse veoautode sildades ja
kastides). BMW kast ei vaheta sellega enam
käikugi. Tagasilla kohta julgeks kahelda, kuna
tegu peab olema friktsiooni modulaatorit sisaldava
mitte paksu õliga. Kuna hammasrattad töötavad
saMadis Kes tingimustes nii LSD-ga kui ilma, siis mis
mida muudab poole paksem õli? Ligikaudu sama efekti
saad kui vene TAP-õli sisse paned. Peene ketastega
mehhanismi tööle küll paks õli abiks ei ole:o
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
No no seda me teame isegi kodanik:D
[/quote]
Pole su teadmistes kahelnudki, aga arvan, et paljud seda ei tea, et plokkdiffrisse ei valata suvalist GL5 õli. Vähemalt ühes Tallinna suuremas autopoes müügimehed pistsid mulle suvalise teboili pudeli pihku ja kiitsid takka, kõlbab küll .
[quote]
Selle 140 jutu peale pead küll ei anna, kuid
kahtlane tundub asi küll. Muud vahet pole peale
selle, et nagu number ütleb, on asi 100 kraadi
juures paks (kasutatakse veoautode sildades ja
kastides). [/quote]
No kui Castrol ja BMW juba seda soovitavad siis ma küll ei kahtleks... aga kuna ise katsetanud pole siis kellelegi soovitama ka ei hakka.
Enda diffris kasutan Valvolinet ja probleeme pole.
AR
No no seda me teame isegi kodanik:D
[/quote]
Pole su teadmistes kahelnudki, aga arvan, et paljud seda ei tea, et plokkdiffrisse ei valata suvalist GL5 õli. Vähemalt ühes Tallinna suuremas autopoes müügimehed pistsid mulle suvalise teboili pudeli pihku ja kiitsid takka, kõlbab küll .
[quote]
Selle 140 jutu peale pead küll ei anna, kuid
kahtlane tundub asi küll. Muud vahet pole peale
selle, et nagu number ütleb, on asi 100 kraadi
juures paks (kasutatakse veoautode sildades ja
kastides). [/quote]
No kui Castrol ja BMW juba seda soovitavad siis ma küll ei kahtleks... aga kuna ise katsetanud pole siis kellelegi soovitama ka ei hakka.

AR
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
No no seda me teame isegi kodanik:D
[/quote]
Pole su teadmistes kahelnudki, aga arvan, et paljud seda ei tea, et plokkdiffrisse ei valata suvalist GL5 õli. Vähemalt ühes Tallinna suuremas autopoes müügimehed pistsid mulle suvalise teboili pudeli pihku ja kiitsid takka, kõlbab küll .
AR [/quote]
Valvoline õlil on taga tähis "LS" Maksab 1l
pudel mingi pea 200 kr. Kas see on õige:o
aga kirjas on. Tavalise GL-5 pakkunud müüa
on lihtsalt jobu:(
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
No no seda me teame isegi kodanik:D
[/quote]
Pole su teadmistes kahelnudki, aga arvan, et paljud seda ei tea, et plokkdiffrisse ei valata suvalist GL5 õli. Vähemalt ühes Tallinna suuremas autopoes müügimehed pistsid mulle suvalise teboili pudeli pihku ja kiitsid takka, kõlbab küll .
AR [/quote]
Valvoline õlil on taga tähis "LS" Maksab 1l
pudel mingi pea 200 kr. Kas see on õige:o
aga kirjas on. Tavalise GL-5 pakkunud müüa
on lihtsalt jobu:(
- putitaja
- Huviline
- Postitusi: 276
- Liitunud: 24.11.2002 16:41 42
- Peamine sõiduk: VW Touareg 3.0 Tdi´09
- Asukoht: Gdansk, Poland
Sai siis auto all ära käidud ja pirka pealt tähed ja numbrid kokku veeritud:
" S 3,46..." - tegemist siis järelikult tavaülekandega plokkdifriga.
Lasin ka õli välja ja asi venis konkreetselt diffrist välja nagu kondentspiim ja oli kangesti musta värvi.
Olge nii kenad ja öelge mulle siis millist õli sinna asemele toppida - tegemist siis vist väikese korpusega diffriga.
Ja küsimus veel, et mis õli käimakasti valada ja kust vana välja saab lasta?
Tänud kõigile kes vastata viitsisid ja viitsivad:D
" S 3,46..." - tegemist siis järelikult tavaülekandega plokkdifriga.
Lasin ka õli välja ja asi venis konkreetselt diffrist välja nagu kondentspiim ja oli kangesti musta värvi.
Olge nii kenad ja öelge mulle siis millist õli sinna asemele toppida - tegemist siis vist väikese korpusega diffriga.
Ja küsimus veel, et mis õli käimakasti valada ja kust vana välja saab lasta?
Tänud kõigile kes vastata viitsisid ja viitsivad:D
[quote][i]Algselt postitas putitaja[/i]
Olge nii kenad ja öelge mulle siis millist õli sinna asemele toppida - tegemist siis vist väikese korpusega diffriga.
Ja küsimus veel, et mis õli käimakasti valada ja kust vana välja saab lasta?
Tänud kõigile kes vastata viitsisid ja viitsivad:D [/quote]
Kui kavatsed autot pikemalt pidada vali õlid Castroli, Mobili ja Valvoline vahel - tunduvalt kalliMadis K aga endal pikemalt kuiv ja muretu tunne
, Enne kontrolli ega käigukastil ning diffril õlilekkeid pole - kui ok pane täissünt. Kui kastil otsasimmerid läbi lase vaheta kindlasti originaalsimmerite vastu. Odavad B simmerid võivad lekkida juba paari nädala pärast. Käigukasti õlivahetus käib analoogselt diffrile - kaks kuuskantkorki, alumisest lased vana välja ning uus õli ülemisest sisse kuni hakkab üle ajama 
AR
EDIT: Kui tegemist 325i-ga siis tehasest tuli välja suure korpusega diffriga.
Olge nii kenad ja öelge mulle siis millist õli sinna asemele toppida - tegemist siis vist väikese korpusega diffriga.
Ja küsimus veel, et mis õli käimakasti valada ja kust vana välja saab lasta?
Tänud kõigile kes vastata viitsisid ja viitsivad:D [/quote]
Kui kavatsed autot pikemalt pidada vali õlid Castroli, Mobili ja Valvoline vahel - tunduvalt kalliMadis K aga endal pikemalt kuiv ja muretu tunne


AR
EDIT: Kui tegemist 325i-ga siis tehasest tuli välja suure korpusega diffriga.