Diisel E30 testmine
Diisel E30 testmine
Tere
Kuna plaanin 324 osta, siis küsin, et kuskohas saaks Tallinnas auto üle vaadata lasta. Just mootorit. Otsin pädevat, ausat ja odavat kohta.
Kuna plaanin 324 osta, siis küsin, et kuskohas saaks Tallinnas auto üle vaadata lasta. Just mootorit. Otsin pädevat, ausat ja odavat kohta.
Re: Diisel E30 testmine
Mida Sa seal mootoril kontrollida ning testida tahad.Kui küsida tohib..mg kirjutas:Tere
Kuna plaanin 324 osta, siis küsin, et kuskohas saaks Tallinnas auto üle vaadata lasta. Just mootorit. Otsin pädevat, ausat ja odavat kohta.
Kas sa tahd osta 324 d või 324 td.
Mul omal 300 diisel olemas(müüa ei paku)
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Re: Diisel E30 testmine
Kuna ma väga hästi BMW diislit ei tunne
, siis tahakski mõnda pädevat töökoda.
Ise mõtlesin, et näiteks kompressiooni.......

, siis tahakski mõnda pädevat töökoda.
Ise mõtlesin, et näiteks kompressiooni.......
Re: Diisel E30 testmine
Kompressiooni on alati parem kontrollida külmat sest sooja mootoriga on kõik osad pisut paisunud ning näitab et kõik ok....mg kirjutas:Kuna ma väga hästi BMW diislit ei tunne![]()
, siis tahakski mõnda pädevat töökoda.
Ise mõtlesin, et näiteks kompressiooni.......
2,4 diisel mootoril peab olema kompressioon 22 +- 2 kg. Diislil on muiduig pisut eba mugav seda teha aag hakkama saab.
Mida Sa siis veel peale kompressiooni tahad kontrollida.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Re: Diisel E30 testmine
Kuskilt ma lugesin, et pihustiotsad olid 900.-
Aga kuidas käib kõrgsurvepumba kontroll, kas tuleb lahti võtta? Ega kõrgsurvepump odav lõbu ei ole
Aga kuidas käib kõrgsurvepumba kontroll, kas tuleb lahti võtta? Ega kõrgsurvepump odav lõbu ei ole
Re: Diisel E30 testmine
Nii kallid need otsad küll pole... Boschi originaal otsad vist mingi 450 eeki tükk.mg kirjutas:Kuskilt ma lugesin, et pihustiotsad olid 900.-
Aga kuidas käib kõrgsurvepumba kontroll, kas tuleb lahti võtta? Ega kõrgsurvepump odav lõbu ei ole
Pumpa saab kontrollida nii mootori peal kui ka sisi ku mah avõetud..
Uuri siit nendest diisli keskustest küsi spetsid ekäest kuidas ning mida.
http://www.neti.ee/cgi-bin/otsing?src=w ... islikeskus
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kui ma võtaks Aivari kampa ja ise ka natu tuleks uuriks, siis ma usun, et ütleme ära kas on hea mootor. Pihustiotsad enamvähem normaalsed hakkavad umbes 220.- tk pihta. Pump peaks olema seal vana gaasihoovaga, kui kuskilt kütet välja ei aja ja nii külmalt kui ka soojalt käima läheb, siis on pump hea, aga soojalt tuleb proovida kohe käivitamist ja ütleme nii et laed umbes 10-20 minutit seista ja proovid uuesti, kui peale seismist läheb pikka käiamisega siis on kahtlane. Muidugi võid vaadata kas kuskilt õhku imeb, siis kui auto seisma paned vaata kohe pumba juures olevast voolikust kas hakkavad õhumullid tagasi jooksma või ei, aga kui hakkavad siis võib hoova vahelt läbi anda, otsa simmer, või on seal mõned kummirõngad läbi mis ei ole kallid ja ei ole eriti raske vahetada.
Ühesõnaga on nii raske kõike seda seletada
Ühesõnaga on nii raske kõike seda seletada

Mercedes EQS 450+ 2022
Ma ei ole isegi otsustanud, kumba tahan. Vabalthingaval kw ju vähem=odavam kindlustus, lisaks vähem probleeme ja erilist kiirendust ma taga ei ajagi.
Turbo on aga turbo, st minu arust sama küttekulu ja hoopis parem minek.
Eile käisin ühte vabalthingavat kohilas vaatamas. Vibratsioon oli metsik, ridakuus peaks ikka sujuvamalt töötama. Lisaks täheldasin ka eespool mainitud mulle.
Aga mis mulle ei meeldinud oli rullnoklikult disainitud auto koos ****-signaaliga (mingi viu-viu), kuigi kere paistis korras. Igatahes seda autot ma ei taha.
Turbo on aga turbo, st minu arust sama küttekulu ja hoopis parem minek.
Eile käisin ühte vabalthingavat kohilas vaatamas. Vibratsioon oli metsik, ridakuus peaks ikka sujuvamalt töötama. Lisaks täheldasin ka eespool mainitud mulle.
Aga mis mulle ei meeldinud oli rullnoklikult disainitud auto koos ****-signaaliga (mingi viu-viu), kuigi kere paistis korras. Igatahes seda autot ma ei taha.
KW on einevad, aga see ei mõjuta kindlustust, olen omanud mõlemat 
Turbot ei ole vaja karta:) need turbod küll ei ole enam nii korras, aga ega nendega ei juhtu ka naljalt midagi, kui õli ja õhufiltrit korrapäraselt vahetada, siis teeb ka turbo ilusti oma tööd. BMW d-td ei toi midagi vibrada peab ilusti töötama, ikkagi rida kuus mootor ju.
Aga kas sa E28 ei taha, iseenesest hulka mugavam auto kui E30 ja ruumi on natu rohkem.
Muidugi kui autoga mõned tiirud ära teed, siis ära mootorit seisma jätta, tee kapote lahti ja tiri õli varaasa tiba välja, ja kui sealt hakkab tossu ajama siis on asi jama.

Turbot ei ole vaja karta:) need turbod küll ei ole enam nii korras, aga ega nendega ei juhtu ka naljalt midagi, kui õli ja õhufiltrit korrapäraselt vahetada, siis teeb ka turbo ilusti oma tööd. BMW d-td ei toi midagi vibrada peab ilusti töötama, ikkagi rida kuus mootor ju.
Aga kas sa E28 ei taha, iseenesest hulka mugavam auto kui E30 ja ruumi on natu rohkem.
Muidugi kui autoga mõned tiirud ära teed, siis ära mootorit seisma jätta, tee kapote lahti ja tiri õli varaasa tiba välja, ja kui sealt hakkab tossu ajama siis on asi jama.
Mercedes EQS 450+ 2022
Muidugi kui E28 vaatad, siis lasnamäel üks venelane müüb, kui ma ei eksi siis oli 87 aasta, muidu väliselt auto nitsevoo aga mootori osas täitsa sara, hinda küsib 19000.- nüüd võibolla natuke vähem.
Oli vist veel automaat kastiga, nii et seda ei tasu vaatamagi minna, kui just ei ole mootori remont plaanis
Oli vist veel automaat kastiga, nii et seda ei tasu vaatamagi minna, kui just ei ole mootori remont plaanis

Mercedes EQS 450+ 2022
e 28 on hea küll, sai suvel pea igapäev kõrvalistmel oldud (520, 6.5 l 100-e maanteel- Kuressaare otsal)
aga otsiks ikka e 30 - väiksem ja tüdruk julgeb ka sõita. Täna müün maha Omega A, millega tüdruk parkis nii, et kõrvalistuja ükse ja kõrvaloleva auto vahele jäi 4-5 cm
, pidi tüdruk ise poes ära käima, mina jäin autosse
Kuidas 324 maanteekulu on? Alla 6-e ei võta mingil juhul või?
aga otsiks ikka e 30 - väiksem ja tüdruk julgeb ka sõita. Täna müün maha Omega A, millega tüdruk parkis nii, et kõrvalistuja ükse ja kõrvaloleva auto vahele jäi 4-5 cm

Kuidas 324 maanteekulu on? Alla 6-e ei võta mingil juhul või?
Jah eag alla 6 ei saa küll.mg kirjutas:eKuidas 324 maanteekulu on? Alla 6-e ei võta mingil juhul või?
Ma sõitsin 55 liitriga 850 km maha.See oli nii linnas kui ka maanteel.JA ega ma litsusin kah ikka.Mitte ei uimanud teel.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Täna käisin veel ühte 324td vaatamas, kere oli korralik, kuid mootor töötas tühikäigul ikka veidi ebaühtlaselt. Omaniku sõnul oleks vaja klappe reguleerida. Samas oli minek minu arust veidi lahja, turbo tõmmet tundus olevat ainult 2-3 tuhhi vahel.
120-130 kiirendas nii, et kiirenduseks on seda raske nimetada, rohkem ma vajutama ei hakanudki. turbo korpus tundus olevat keevitatud.
tegelikult oli juba pime kah. Aga see auto oli vähemalt seest korralik. Pärast seda vajutamist kontrollisin mootorist radikasse minevat lõdvikut ja see oli pehme. Samuti ei märganud ma eespool mainitud mulle.
120-130 kiirendas nii, et kiirenduseks on seda raske nimetada, rohkem ma vajutama ei hakanudki. turbo korpus tundus olevat keevitatud.
tegelikult oli juba pime kah. Aga see auto oli vähemalt seest korralik. Pärast seda vajutamist kontrollisin mootorist radikasse minevat lõdvikut ja see oli pehme. Samuti ei märganud ma eespool mainitud mulle.
Turbo peabki hakakma alles 2 j 3 tuhande vahel haukama....mg kirjutas:Täna käisin veel ühte 324td vaatamas, kere oli korralik, kuid mootor töötas tühikäigul ikka veidi ebaühtlaselt. Omaniku sõnul oleks vaja klappe reguleerida. Samas oli minek minu arust veidi lahja, turbo tõmmet tundus olevat ainult 2-3 tuhhi vahel.
120-130 kiirendas nii, et kiirenduseks on seda raske nimetada, rohkem ma vajutama ei hakanudki. turbo korpus tundus olevat keevitatud.
tegelikult oli juba pime kah. Aga see auto oli vähemalt seest korralik. Pärast seda vajutamist kontrollisin mootorist radikasse minevat lõdvikut ja see oli pehme. Samuti ei märganud ma eespool mainitud mulle.
Mis moodi Sinu arust nagu töötas mootor ebaühtlaselt.
Tähtis on see et kütte süsteemides poleks lekket ning alati on hea minna vaatama külma mootoriga masinat aga mitte soojaga..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kui sedasi kettrab siis on muiduig palju asju mis on läbi.Kõrgsurve pumba jaotur pea, tagsivoolu klapp, paagis asuv etteandepump(muiduig see on td variandil).mg kirjutas:Lisaks tähendas käivitamine 3-4 sek starteri käitamist. Kas see tähendab lihtsalt kulund mootorit või midagi veel. Talvel pidi sama vabalt käima minema (3-4 sek starterit), va -30 kraadine ilm, millal ei läinud
Aga kas see ketramine oli soojast peast või külmast peast.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
See oli soojast peast.
Ei saand külmast peast testida, sest omanik sõitis sellega parajasti tööle.
Samas mootor ei suitsenud. Viskas ainult veidi musta, kui ma järsult gaasi vajutasin. (see peaks norm olema=rikas küttesegu)
Õli pidi natuke võtma, aga samuti järsul gaasivajutamisel õli ei pritsinud (Panin käe ette).
Mootori kohta: lihtsalt töötas ebaühtlaselt, mitte päris sujuvalt.
Samas võib väike tippkiirus olla umbes diislifiltri ja/või õhufiltri süü
Ei saand külmast peast testida, sest omanik sõitis sellega parajasti tööle.
Samas mootor ei suitsenud. Viskas ainult veidi musta, kui ma järsult gaasi vajutasin. (see peaks norm olema=rikas küttesegu)
Õli pidi natuke võtma, aga samuti järsul gaasivajutamisel õli ei pritsinud (Panin käe ette).
Mootori kohta: lihtsalt töötas ebaühtlaselt, mitte päris sujuvalt.
Samas võib väike tippkiirus olla umbes diislifiltri ja/või õhufiltri süü
130 on vähe jah tegelikult..Minu vabalt hingav läheb kah vabalt 140 välja..Rohkem pole küll proovinud.Pole olnud sellist kohta ning tahtmist ka teda piinat nii kui nii eestis ainult 110 lubatud..mg kirjutas:Küsisin omaniku käest, kuidas õhu ja kütusefiltrid on, ta ütles, et õhufiltrit ta vahetas mingi aeg (3-e aasta jooksul 2x) ja kütusefiltrit vahetab iga talve eel.
Aga see max 130.. on ikka vähe, isegi vabalthingava tehnoandmed on 165 ja turboga 187.
Õhu filtrit tuleb diislil vähemalt 3 korda aastas vahetada.MIda tihedamini vahetad seda vähem teda piinad.Kütuse filtrit on jah tõesti targem vahetad enne talve.Või siis vastavalt nii nagu keegi soovib.Kui enen talve on alati soovitav seda teha.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Pärast veel ühe 324td testimist sain ma aru, miks see eelmine nii uimane oli. Tal turbo ei töötanud.
Seega küsin, et kui ohtlik/tähtis see viga on. Kuna ma ei osta autot turbo pärast, siis huvitab mind, kas katkine turbo kuidagi takistab ka sõitmist?
Kui see siiski tuleb korda teha, siis kui palju turbo maksab, KB-s nägin ma ühte 2500.- eest
Seega küsin, et kui ohtlik/tähtis see viga on. Kuna ma ei osta autot turbo pärast, siis huvitab mind, kas katkine turbo kuidagi takistab ka sõitmist?
Kui see siiski tuleb korda teha, siis kui palju turbo maksab, KB-s nägin ma ühte 2500.- eest
Eag ta muidugi he apole kui turbo ei tööta..kõvemini pöördeid andes peab olema näha kuidas turbo membraan liigutab klappi mille kaudu vahendatakse turbole suunatud heitgaaside hulka. Kui see katki siis võib kiiremal sõidul mootoris olev ülelaaderõhk kole suureks minna. Kas sellel autol jälgisid mille turbo ei töötanud seda turbo memrani klappi liikumist.mg kirjutas:Pärast veel ühe 324td testimist sain ma aru, miks see eelmine nii uimane oli. Tal turbo ei töötanud.
Seega küsin, et kui ohtlik/tähtis see viga on. Kuna ma ei osta autot turbo pärast, siis huvitab mind, kas katkine turbo kuidagi takistab ka sõitmist?
Kui see siiski tuleb korda teha, siis kui palju turbo maksab, KB-s nägin ma ühte 2500.- eest
See katkine turbo takistab sõitmist nii palju et mootor lihtalt ei tööta oma täis võimsusel ning pisut vist on kütte kulu kah rohkem.
Sugulasel 524 td kah lendas turbo siis tal läks remont minig 5000 eeki. Kes oskab öelda kui korras see 2500 eeki mksaev turbogi on.
http://www.hot.ee/raivar12/folkloor
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
KAs seda oled lugenud.
http://www.hot.ee/raivar12/folkloor
http://www.hot.ee/raivar12/folkloor
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.