Peale õlivahetust õli ikka must
Peale õlivahetust õli ikka must
autoks siis E36 325 td 94a
Mida mustem õli, seda parem õli. Diiselmootori õlil on kolm ülesannet: jahutada, õlitada ja pesta mootorit. Pesuülesandega muutub õli mustaks, kuid mitte ainult. Õli sisaldab antioksüdante, mis takistavad erinevalt bensiinimootorist raskemates tingimustes töötaval diiselmootori õlil vananemast (oksüdeerimast). Kui need lisandid reageerivad õhuga ja põlemisgaasidega, st oksüdeerivad, siis muutubki õli värv tumedaks.
On neid mehi küll, kes ostavad odavat õli ja pärast 2000km kiidavad, et vaata, õli on nii hea, kollane nagu mesi mootoris
Norm on, et juba 100km pärast vahetust on õli tunduvalt mustem.
On neid mehi küll, kes ostavad odavat õli ja pärast 2000km kiidavad, et vaata, õli on nii hea, kollane nagu mesi mootoris

Norm on, et juba 100km pärast vahetust on õli tunduvalt mustem.
-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Aga kuidas on sellega, et paljude õlitootjate kanistritel on kirjas, et sobib nii bensiini kui diiselmootoritesse? Tavaliselt on ju nende asjadega nii, et kui üks asi sobib kõigile, siis ei sobi ta mitte kummalegi.
Ise olen ikka otsinud ja valanud enda diiselmootorisse spetsiaalse turbodiisli sünt. õli.
Ise olen ikka otsinud ja valanud enda diiselmootorisse spetsiaalse turbodiisli sünt. õli.
525 TDS´a EXECUTIVE
Lisaks sellele koguneb diiselmootorisse hulgaliselt tahma, mis ladestub ka õlitussüsteemi
Selle väljasaamiseks peaks mootori molekulideks võtma ja mingi pesuainega puhtaks pesema
Ja siis on ka puhast mootorit ainult lühikeseks ajaks...
Seepärast ongi õli praktiliselt kohe peale õlivahetust must, pesuained hakkavad mootorit küürima
Selle väljasaamiseks peaks mootori molekulideks võtma ja mingi pesuainega puhtaks pesema
Ja siis on ka puhast mootorit ainult lühikeseks ajaks...
Seepärast ongi õli praktiliselt kohe peale õlivahetust must, pesuained hakkavad mootorit küürima

Õli tumenemine on normaalne nähtus. Kollane on õli sellepärast, et kõigi õlide hulgas on teralist grafiiti. Grafiit (mikroskoopiliste terade kujul) ei peegelda valgust tagasi, aga kui õli käib hammasrataste vahelt läbi, vajutatakse need terad lehtedeks. Leht peegeldab valgust tagasi ja tekib tume värvus. See näitab, et õli töötab.
http://www.ristle.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
seda kuulen küll esimest korda. siiski ei hakka ümber lükkama. aga küsimus: mille poolest on diiselmootori "hammasrattadwax kirjutas:Õli tumenemine on normaalne nähtus. Kollane on õli sellepärast, et kõigi õlide hulgas on teralist grafiiti. Grafiit (mikroskoopiliste terade kujul) ei peegelda valgust tagasi, aga kui õli käib hammasrataste vahelt läbi, vajutatakse need terad lehtedeks. Leht peegeldab valgust tagasi ja tekib tume värvus. See näitab, et õli töötab.


-
- Huviline
- Postitusi: 512
- Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
- Peamine sõiduk: Nissan Leaf
- Asukoht: Viljandimaa
Endal E36 318 mootoriga ja peale õlivahetust läks õli suht vedelaks ning õlil juures bensiinilõhn! Mis viga võib olla? Kolvid ja rõngad läbi või asi ehk pole nii hull?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Jep panin uue mootori peale. Vana korda tegemine oleks liig kulukaks läind. Uus mootor täitsa vinksvonks mingit klapi plõginat ega sellist asja pole aint see kahtlane õli värk. Kuigi ei taha eriti uskuda et kolvirõngad läbi sest mingit sinist ega ka valget suitsu ta tagant välja ei aja. Rõngaste kulumise märk pidi vist ikka see olema kui sinist tuleb. Aga ei tule sealt ei palava ega ka niiske ilmaga mingit suitsu ja kytet võtab ka vähe. Uue mootoriga mingi 3000km maha vurand juba. Ja 55 liitriga sõitsin 760km nii linnas kui ka maanteel. Vana moto on ka alles veel kui huvi pakub 

Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Terve auto huvitaks rohkem, aga noh, pole finantsi hetkel kahjuks. Hannese auto müüsin maha. Ja tahaks teist. Aga raha läks ära.
Aga jama jah, kui õliga nii.
Äkki keegi targem kommenteerib, mis jama olla võib?
Äkki ikkagi mootoris midagi tuksis.
Muide, esimene asi, mis pähe tuli on mootori diagnost UMis. Ma läheks kohe sinna. Niikaua, kui see moto veel töötab. Äkki midagi tõsist ja kokkuvõttes õiget õlitust pole vms, kui õli on bensiinine.
Aga jama jah, kui õliga nii.
Äkki keegi targem kommenteerib, mis jama olla võib?
Äkki ikkagi mootoris midagi tuksis.
Muide, esimene asi, mis pähe tuli on mootori diagnost UMis. Ma läheks kohe sinna. Niikaua, kui see moto veel töötab. Äkki midagi tõsist ja kokkuvõttes õiget õlitust pole vms, kui õli on bensiinine.
Ei ütle ja kuidas saakski.Keemialaborit ei oma ükski diagnostik.Kui kahtled õli kvaliteedis,vaheta õli välja sobiva vastu . Ja tumenema hakkab see igal juhul ja kiiresti,kuna ainuüksi eelmise mustunud/oksüdeerunud õli jääke on mootoris pea liitri jagu,lisaks "kaka",mida kõikjalt lahti pesema asutakse.
Turbomootoris läheb õli koledaks ja tumedaks juba paaritunnise sõidu järel.Seal ka hoopis teised tingimused(loe temperatuur kompressori südamikus).
Vala tuntud brand`i kvaliteetõli sisse ja ära põe värvi pärast.
Turbomootoris läheb õli koledaks ja tumedaks juba paaritunnise sõidu järel.Seal ka hoopis teised tingimused(loe temperatuur kompressori südamikus).
Vala tuntud brand`i kvaliteetõli sisse ja ära põe värvi pärast.
Tumenemine tumenemiseks, aga kui Zeron uue õli sisse kallab ja see kah vedelaks läheb ja bensiini järgi haisema hakkab, siis on ju mingi jama?
Nu ok, sõltub ka sellest, kui väga ta siis haiseb bena järgi? Ja ta vahetas juba õli ja märkas seda jama. Kui bensiin juba õli lahustab (ehk siis teeb vedelaks), siis mind paneks ka selline asi juba muretsema.
Nu ok, sõltub ka sellest, kui väga ta siis haiseb bena järgi? Ja ta vahetas juba õli ja märkas seda jama. Kui bensiin juba õli lahustab (ehk siis teeb vedelaks), siis mind paneks ka selline asi juba muretsema.
Et kas siin pole siis kedagi sellist teadjat kel oleks selline kogemus nagu mul? Kuid kui sumbutajast kondentsi tuleb siis mida see tähendab kas head või halba?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
kondents on märk sellest et mootor on heas korras. põhimõtteliselt võid seda vett juuazeron kirjutas:Et kas siin pole siis kedagi sellist teadjat kel oleks selline kogemus nagu mul? Kuid kui sumbutajast kondentsi tuleb siis mida see tähendab kas head või halba?
kui on ikka vesi
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi