Autoks on 89 a 735 vin koodi lõpuga DA37480 ja sõidab hetkel sellise karbiga
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10 kuid mis on hirmus kulunud ning sooviks vahetada sellise vastu
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
Selle TORQUE CONVERTER SERVOTRONIC `u pistiku leidsin ka oma auto küljest ja kõik tundub nagu sobivat kuid kas see ka toimima hakkab śt. kas kõikidel E 32tel on valmidus olemas ?
E 32 roolikarpide erinevus
- Sten
- Huviline
- Postitusi: 996
- Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
- Peamine sõiduk: Trafic
- Asukoht: Linn
- Kontakt:
Ise küsin - ise vastan
'
Karp vahetatud ja pistik lisatud ning kõik toimib nagu vaja: rool parklakiirusel üli kerge maantee kiirusel nagu ennistki , kiirtee tempot ei ole katsetanud.
Kui keegi peaks hakkama tavalist karpi vahetama servotronic karbi vastu ja peaks tekkima sama küsimus mis minul siis ei ole vaja muretseda - puudub igasugune relee või karbiku lisamise vajadus
tuleb lihtsalt ühendada kokku kaks kollast pistikut mis asuvad juhi jalgade juures kõlari taga ning nautida pisut ägedamat roolimist kui ennem

Karp vahetatud ja pistik lisatud ning kõik toimib nagu vaja: rool parklakiirusel üli kerge maantee kiirusel nagu ennistki , kiirtee tempot ei ole katsetanud.
Kui keegi peaks hakkama tavalist karpi vahetama servotronic karbi vastu ja peaks tekkima sama küsimus mis minul siis ei ole vaja muretseda - puudub igasugune relee või karbiku lisamise vajadus
tuleb lihtsalt ühendada kokku kaks kollast pistikut mis asuvad juhi jalgade juures kõlari taga ning nautida pisut ägedamat roolimist kui ennem

Oot, mis? Ühendasid need pistikud lihtsalt omavahel kokku?sten10 kirjutas:...tuleb lihtsalt ühendada kokku kaks kollast pistikut mis asuvad juhi jalgade juures kõlari taga ning nautida pisut ägedamat roolimist kui ennem
Kui Sul seal kaks kollast, ümmargust, 3-otsaga pistikut oli, siis peab sinna veel vana tüübi servotronic-u plokk käima.
Selline:
Nagu ka karbi peale joonistatud ühendusskeemidelt näha, lasid Sa praegu roolikarbi solenoidile lihtsalt 12V peale. Mingit reguleerimist seal ei toimu. Kui, siis kõigub lihtsalt pardapinge.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!