
E34 ventilaatori siduri valik.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
E34 ventilaatori siduri valik.
Tuleb vist viskosidur ära vahetada. Sai UM- ist asja uuritud- neil on mõlemat tüüpi, mida RealOEM välja toob.Kataloogis F&S toode 195,30$ (UM-is 2451.-EEK- i) ja BEHR- i toode 84,26$ (UM-is 3000.-EEK-i), mis teeb $-kursiks vastavalt 12,55 ja 35,60
. Ise nad seda hinnavärki lahti seletada ei osanud, samuti seda mitte, kumb mulle üldse sobib (pidid erinevad olema). VIN ka ei aitavat! Homme läheks kohale, et passitada, aga küsiks sellist asja, et kas seda sidurit üldse tasub näiteks kuskilt lammarist otsima minna, või oleks see põrsa kotis ostmine. Aitäh!

- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Lammarist võib saada korraliku asja kuid kes seda teab kaua töötab... vb nädal või rohkem kui kuu... Ei oska öelda kas sellele detailile lammarist garantii antakse või ei.
Sobivuse saad teada siis kui vana ära võtad ja vaatad mis tootja on.
Sobivuse saad teada siis kui vana ära võtad ja vaatad mis tootja on.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
ma just vaatasin üle ja M50le ainult Sachi oma pakutigijoffe kirjutas:Aga kas sobib, mul praegu peal SACHS´i oma.darklight kirjutas:ladu24.ee-st saad BEHRi termosiduri hea hinnaga

http://ladu24.ee/index.php?p=11&tyyp=HA ... 1&x=293686
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Uus F&S analoog 1000kr ja BEHRi vastav nats üle 1100kr.
Tiivik käib ikka poltidega visko küljest lahti ju
BEHR ja F&S on mõlemad nelja poldiga.
EDIT: ülaltoodud hinnad on konkreetselt antud autole sobivale viskole.
M60 oma on paarsada kallim.
Tiivik käib ikka poltidega visko küljest lahti ju

BEHR ja F&S on mõlemad nelja poldiga.
EDIT: ülaltoodud hinnad on konkreetselt antud autole sobivale viskole.
M60 oma on paarsada kallim.
Viimati muutis eero, 02.06.2008 18:36 59, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
mul oli selle viscoga eelmine aasta selline teema et poes küsiti mitme boldiga tiivik on vist kui mälu ei peta siis oli 4 boldiga mootor on M30 öeldi ja sobib Febi oma mingi 1500eeku panin külge ja se febi visco undas täige siis hakkasin uurima ja tuli välja et müüdi mulle M60 visco sidur siis ostsin sachi oma vin koodi järgi ja kõik toimib ilusti nii et ainult boltide kinnituse vahe pole oluline vaid ka sees mingi töötemperatuur vastavalt mootorile loodan et oli abi sellest jutust 

Bmw sõidurõõm
panin endale eelmine aasta ka miski b-jupi, valmistajat kahjuks ei tea (saksast ostsin 600.-), aga nüüd kevadel soojade ilmadega on asi õhtal jälle (undab nagu vana sierra). Siit küsimus, et palju garantiid antakse? ei ole viitsimist eriti igal kevadel uut viskot peale panna. kaalun siin varianti, UM'ist asi ära osta ja paigaldada.
Lisaks onveel see imelik, et kui käivitad, siis esimesed 500m sõita asi on väga tihe ja undab ja seda paigaldamisest peale.Nüüd muidugi on ta tuksis ja mootori soojenedes hakkab lõpuks ikka undama (kui foori taga näiteks seisad jms.)
Lisaks onveel see imelik, et kui käivitad, siis esimesed 500m sõita asi on väga tihe ja undab ja seda paigaldamisest peale.Nüüd muidugi on ta tuksis ja mootori soojenedes hakkab lõpuks ikka undama (kui foori taga näiteks seisad jms.)
siit saad oma küsimusele vastuse kui läbi loedBMW POWER kirjutas:mul oli selle viscoga eelmine aasta selline teema et poes küsiti mitme boldiga tiivik on vist kui mälu ei peta siis oli 4 boldiga mootor on M30 öeldi ja sobib Febi oma mingi 1500eeku panin külge ja se febi visco undas täige siis hakkasin uurima ja tuli välja et müüdi mulle M60 visco sidur siis ostsin sachi oma vin koodi järgi ja kõik toimib ilusti nii et ainult boltide kinnituse vahe pole oluline vaid ka sees mingi töötemperatuur vastavalt mootorile loodan et oli abi sellest jutust

Bmw sõidurõõm
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
No nii, sai kohe poe juures sidur ära vahetatud, aga oodatud tulemust see küll ei andnud. Kas neid sidureid testitakse ka kusagil? See ajalehe test, millest ühes teemas juttu tehti, andis ühesuguse tulemuse nii vana kui uue siduriga. Tuleb vist välja, et 1400 krooni metsa visatud! 
Uurisin vana sidurit ja uue siduri karpi- markeeringud on vastavalt 2100 012 101; 2100 012 131. Mängib see mingit rolli?

Uurisin vana sidurit ja uue siduri karpi- markeeringud on vastavalt 2100 012 101; 2100 012 131. Mängib see mingit rolli?
no aga jäta sooja mootoriga auto mõneks minutiks kohapeal käima ja siis anna natuke aega veel rohkem gaasi kah... siis peaks töötava termosiduri korral ventilaatori päris suure kiiruse ja müra saatel järgi võtma.joffe kirjutas:No nii, sai kohe poe juures sidur ära vahetatud, aga oodatud tulemust see küll ei andnud. Kas neid sidureid testitakse ka kusagil? See ajalehe test, millest ühes teemas juttu tehti, andis ühesuguse tulemuse nii vana kui uue siduriga. Tuleb vist välja, et 1400 krooni metsa visatud!
Uurisin vana sidurit ja uue siduri karpi- markeeringud on vastavalt 2100 012 101; 2100 012 131. Mängib see mingit rolli?
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
kas siis on sidur korras, kui temp punase peale hakkab jõudma, ja tõmbab ventika ringi?darklight kirjutas:no aga jäta sooja mootoriga auto mõneks minutiks kohapeal käima ja siis anna natuke aega veel rohkem gaasi kah... siis peaks töötava termosiduri korral ventilaatori päris suure kiiruse ja müra saatel järgi võtma.joffe kirjutas:No nii, sai kohe poe juures sidur ära vahetatud, aga oodatud tulemust see küll ei andnud. Kas neid sidureid testitakse ka kusagil? See ajalehe test, millest ühes teemas juttu tehti, andis ühesuguse tulemuse nii vana kui uue siduriga. Tuleb vist välja, et 1400 krooni metsa visatud!
Uurisin vana sidurit ja uue siduri karpi- markeeringud on vastavalt 2100 012 101; 2100 012 131. Mängib see mingit rolli?
et siis see on normaalne kui vent on alguses tihe ja vuhiseb? mul see B-osa tegi samamoodi. kas ei ole mitte nii, et korras vent ei tohiks üldse mühiseda? vähemasti mul endal eelmine suvi ei olnud küll mingit vuhinat (v.a. see, et alguses oli tihe) ja temp seier keskel koguaeg. seisa või 30 kraadise kuumaga paigal tükk aega, ikka ei mühise, kui kohalt ära võtad. aga nüüd hakkas pihta, nii kui üle 20kraadi sooja väljas ja sooja mootoriga sõidad mõne kilomeetri siis kohe mühin taga. s.t. kas keegi oskab öelda, kuidas peaks korralik vent töötama? ma ise arvan, et see ikka ei ole päris nii, et on premium klassi auto ja sõidad nagu vana sierraga.
Mina tean omast kogemusest üht asja--- Kui termosidur undab siis on väga hea... kui asi käib ringi niisama siis OK.... Kui aga asi loksub (paremale vasakule) - siis aga OSTAN teise.... Termosidur ei ole mõeldud et jahutada radiaatorit mis keeb(seier punases alas)- ta lihtsalt käib vaikselt ringi ja aitab tsilkuleerida jahutussüsteemi.- vahest käib ringi kiiremini või aeglasemalt.
Kui seier ei püsi keskel ei ole viga termosiduis- otsige viga teises kohas (tosooli kogus, termostaat, jamav veepump, õhk, praoga plokikaane tihend)
Kui seier ei püsi keskel ei ole viga termosiduis- otsige viga teises kohas (tosooli kogus, termostaat, jamav veepump, õhk, praoga plokikaane tihend)
Täpsustan natuke Danili. Auto liikumisel tekkiv õhuvool jääb paljudel juhtudel väheseks, et hoida mootoris normaalset temperatuuri. Selle korvamiseks kasutatakse ventilaatorit. Ventilaatori ülesandeks on tekitada õhuvool, jahutamaks radiaatori jahutuselemendi torudes voolavat jahutusvedelikku. Ventilaator töötab vastavalt vajadusele, see on siis, kui mootori temperatuur on liiga kõrge (Niisama kaasaringlemine pole veel töötamine). Venitlaatorit rakendadakse kas mehaanilise siduriga, hüdrauliliselt, magnetsiduri abil või elektrimootori abil.
Kui temperatuur kipub kõrgeks minema linnasõidul ummikutes ja foori taga, koha peal, siis ventilaator ei täida oma ülesannet. Aga kui maanteel temperatuur tõuseb üle normi siis viga tasuks otsida juba termostaadist, veepumbast jne.
Üks oluline asi veel jahutussüsteemi osas - vedeliku tase ja kontrollida kindlasti paisupaagi korgi tihendeid ning korrasolekut.
Kui temperatuur kipub kõrgeks minema linnasõidul ummikutes ja foori taga, koha peal, siis ventilaator ei täida oma ülesannet. Aga kui maanteel temperatuur tõuseb üle normi siis viga tasuks otsida juba termostaadist, veepumbast jne.
Üks oluline asi veel jahutussüsteemi osas - vedeliku tase ja kontrollida kindlasti paisupaagi korgi tihendeid ning korrasolekut.
E30 316i ´90, E34 518i ´95