vibra roolis
vibra roolis
autoks e38 750
probleem järgmine. 70-90 kiiruse vahepeal tekib kohati rooli vibra (rool vibab, nagu oleks rehvid balansist väljas). ja seda mitte alati. proovisin sirge tee peal, kohati otse aga enamasti vibab.
sillas just kõik lõtkuga osad vahetatud. (listi lisan alla)
veljed sirgeks tehtud.
sillad regullitud.
rehvitud uuesti balanseeritud.
milles võib probleem olla? jubedalt käib närvidele.
vahetatud osad:
Pendelhoovapuks BMW originaal
V. E. al. õõtshoob LEMFÖRDER
Paral.varras LEMFÖRDER
V. Õõtshoob LEMFÖRDER
P. Õõtshoob LEMFÖRDER
Pid.voolik tagumised 2tk
Esivedru 2tk
probleem järgmine. 70-90 kiiruse vahepeal tekib kohati rooli vibra (rool vibab, nagu oleks rehvid balansist väljas). ja seda mitte alati. proovisin sirge tee peal, kohati otse aga enamasti vibab.
sillas just kõik lõtkuga osad vahetatud. (listi lisan alla)
veljed sirgeks tehtud.
sillad regullitud.
rehvitud uuesti balanseeritud.
milles võib probleem olla? jubedalt käib närvidele.
vahetatud osad:
Pendelhoovapuks BMW originaal
V. E. al. õõtshoob LEMFÖRDER
Paral.varras LEMFÖRDER
V. Õõtshoob LEMFÖRDER
P. Õõtshoob LEMFÖRDER
Pid.voolik tagumised 2tk
Esivedru 2tk
Vabandused kasutaja " wanamees " ees, et tema teemas aga:
Mul sama mure,kuigi sillas on vahetatud kõik puksid ja kuluvad osad, kuid kiirusel 70 - 100km tunnis rool vibrab , mitte küll kõvasti vaid õrnemapoolselt, kuid käega on tunda, sooviks ka sellest lahti saada, sest tõsiselt häirib. Veljed on ka sirged ja palanseeritud , seega ei saa mina pihta milles viga.
Autoks siis mul 320i e36 1995.a sedaan kerega.
Mul sama mure,kuigi sillas on vahetatud kõik puksid ja kuluvad osad, kuid kiirusel 70 - 100km tunnis rool vibrab , mitte küll kõvasti vaid õrnemapoolselt, kuid käega on tunda, sooviks ka sellest lahti saada, sest tõsiselt häirib. Veljed on ka sirged ja palanseeritud , seega ei saa mina pihta milles viga.
Autoks siis mul 320i e36 1995.a sedaan kerega.
-=Team Kaunitar=-
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas munaga rehv võib põhjustada selist efekti? ühel ja samal tasasel teel proovisin..
üks hetk vibrab ja teine hekt sõidab ühtlaselt ja siis jälle vibrab (rohkem küll vibrab, ja seda siis mingi ühe km jooksul.
UMi sillakontroll ei tuvastanud ka et amordid halvad oleksid.
tsentreerimis rõngad ka olemas.
üks hetk vibrab ja teine hekt sõidab ühtlaselt ja siis jälle vibrab (rohkem küll vibrab, ja seda siis mingi ühe km jooksul.
UMi sillakontroll ei tuvastanud ka et amordid halvad oleksid.
tsentreerimis rõngad ka olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Mul "vana valgega- E28) oli nii- sõitsin mina Tartu poole ja äkki tunnen, et hakkab vibama, kiirus oli nii 80-90 km/h. Proovisin kiirust tõsta, nii umbes 110 peal oli tunne, et viib teelt välja. Oli ikka arutamist ja mõtlemist koju jõudes. Lõpuks avastasin esirattal "muhu". Tegelikult kergendus, sest just oli kavas kumme vahetada.
750 on üld juhul nii kõvasti isoleeritud helikindlalt, et seda väikest laagri lärmi ei ole kuulda sisse,
kui laager on natuke läbi, siis ta peale vibra ei teegi midagi, mul fordil lähevad kolmapäeval laagrid vahetusse, ja ei lärma nad midagi vaid vibra roolis ja autos, kuna ka tagumine parempoolne õhtal ,
kui laager on natuke läbi, siis ta peale vibra ei teegi midagi, mul fordil lähevad kolmapäeval laagrid vahetusse, ja ei lärma nad midagi vaid vibra roolis ja autos, kuna ka tagumine parempoolne õhtal ,
BMW 750 iLA 1995; 5218284
velgedel tsentri rõngad on ve?Eelmine aasta sama asi läbi elatud ja ükski kummibox selle peale ei tulnud.Aga usu see väike rõngas teeb imet!
750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Teema algataja ütles, et vibra on kohati...
Minule tundub, et meie maanteed on ka sellised, mis tekitavad erinevat roolitunnetust, kaasaarvatud vibrat (kuidas kellegi käsi "tunneb").
Näiteks Mäost Tallinna poole minnes on enne Kükita kohvikut nii minnes kui tulles tunne, et midagi on esisillaga viga. Kuid mõnes teises kohas jälle kõik OK.
Seega arvan, et kui esisilla vibratsioon pole "suur", võib rahulolevalt midagi meie teede kukile kirjutada.
Minule tundub, et meie maanteed on ka sellised, mis tekitavad erinevat roolitunnetust, kaasaarvatud vibrat (kuidas kellegi käsi "tunneb").
Näiteks Mäost Tallinna poole minnes on enne Kükita kohvikut nii minnes kui tulles tunne, et midagi on esisillaga viga. Kuid mõnes teises kohas jälle kõik OK.
Seega arvan, et kui esisilla vibratsioon pole "suur", võib rahulolevalt midagi meie teede kukile kirjutada.
Viimati muutis Genne, 28.05.2008 23:12 39, muudetud 1 kord kokku.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Üks selline koht on Pärnu maanteel Peoleost Kanamani.Genne kirjutas:Teema algataja ütles, et vibra on kohati...
Minule tundub, et meie maanteed on ka sellised, mis tekitavad erinevat roolitunnetust, kaasaarvatub vibrat (kuidas kellegi käsi "tunneb").
Näiteks Mäost Tallinna poole minnes on enne Kükita kohvikut nii minnes kui tulles tunne, et midagi on esisillaga viga. Kuid mõnes teises kohas jälle kõik OK.
Seega arvan, et kui esisilla vibratsioon pole "suur", võib rahulolevalt midagi meie teede kukile kirjutada.
730iA e32 138kW 12/1992
siis on ju lihtne-autod korras,jääb suuremate velgede jaoks rohkem pappi! 

750ILA exlusive 99a www.album.ee/armering
Re: vibra roolis
mul sama jama, et roolis vibra, kahes kohas juba rehve käinud tasakaalustamas ja pingid näitavad kuni 20 g erinevust. vibra umbes 90 juures 150 hea lasta, aga kui 150 juurest pidurdada siis lööb ikka korralikult värisema. ja esisild ka juba remonditud, peale seda läks asi veel hullemaks,kuna pole enam lõkse sees. ilmselt lähen homme uuesti kuhugi poksi ja vaatab mis seal öeldakse
küsiks veel mis tolli rehvidega kellelgi probleemid on olnud? endal 17 ja 8 tolli lai velg, rehv 225/45
küsiks veel mis tolli rehvidega kellelgi probleemid on olnud? endal 17 ja 8 tolli lai velg, rehv 225/45
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: vibra roolis
Minu vibra sõidu ajal oli samuti vigasest rehvist mida nagu algu silmaga üldse ei näinud mida aeg edasi seda suurem vibra ja viga tuli ka nähtavale. 

]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: vibra roolis
ma sain ka enda omast enam vähem lahti, viga oli siiski tasakaalustuses, kolm erinevat pinki näitasid kolme erinevat asja, nüüd siis väike tärin on vahel veel sees, aga selle lükkan esialgu ketaste süüks, eks näis kui kettad uued panen!
Re: vibra roolis
Mul oli endal sama probleem , ostsin nädal tagasi 730i V8 -95a. ja samuti oli vibra sees 80-90 vahel. esimesed kettad ja klotsid said vahetatud ja mölemad esimesed rehvid käisid ka pingis ja tasakaalustati ära , nüüd hoopis teine asi:) 

Re: vibra roolis
Lase rattad veel kord ära balansseerida, minu kogemus allpool.
Enda e38 750 aastast 1995. Mitu korda on olnud juhus kus sirgel teel hakkab rool vibreerima ja iga kord olen käinud lasknud rattad ära balansseerida, peale seda vibratsioon kaob imeväel. Kurb on see et saan 1-2 kuud sõita kui vibratsioon on tagasi ning uuesti vaja rattaid balansseerida.
Meie teed on lihtsalt nii sitad et balansseerimiseks kasutatavad raskused lendavad selle logistamise peale minema, samuti lööb survepesu neid metallitükke velgede küljest minema. Kuna ise sõidan suhteliselt "äkilisi" teid mööda siis on pidev balansseerimise ralli käsil. Õnneks see ei maksa suht midagi, lasin Carstopis 2 esimest ratast balansseerida (18 tollised valukad) ning ostsin paar liitrit klaasipesuvedelikku, kokku 130.- eeku. Kõige suurem kulu on aja ja närvide osas.
Märgin ära et vahepeal laenan autot tuttavatele (kellel remondis, kellel mingi muu häda) ja täna peale balansseerimist sõitis 1 neist mu autoga ja küsis et mida imet ma teinud olen et miks rool ei uju enam ja värise
Martin
Enda e38 750 aastast 1995. Mitu korda on olnud juhus kus sirgel teel hakkab rool vibreerima ja iga kord olen käinud lasknud rattad ära balansseerida, peale seda vibratsioon kaob imeväel. Kurb on see et saan 1-2 kuud sõita kui vibratsioon on tagasi ning uuesti vaja rattaid balansseerida.
Meie teed on lihtsalt nii sitad et balansseerimiseks kasutatavad raskused lendavad selle logistamise peale minema, samuti lööb survepesu neid metallitükke velgede küljest minema. Kuna ise sõidan suhteliselt "äkilisi" teid mööda siis on pidev balansseerimise ralli käsil. Õnneks see ei maksa suht midagi, lasin Carstopis 2 esimest ratast balansseerida (18 tollised valukad) ning ostsin paar liitrit klaasipesuvedelikku, kokku 130.- eeku. Kõige suurem kulu on aja ja närvide osas.
Märgin ära et vahepeal laenan autot tuttavatele (kellel remondis, kellel mingi muu häda) ja täna peale balansseerimist sõitis 1 neist mu autoga ja küsis et mida imet ma teinud olen et miks rool ei uju enam ja värise

Martin
Re: vibra roolis
Maantee tekitab sellist vibra tõesti (kohati).Uurisin kord ühe maanteameti mehe käest et mis pull on? tema vastas et kohati on asfalt kergelt laineline kuna teerull on seda lõiku vibraga rullind(teerullil seline funktsioon kui keegi ei tea) ja teinud seda liiga kiiresti,mis ongi teele jätnud sellised lained.
oggy