E46 jahutusvedelik
E46 jahutusvedelik
E46 318Ci 2000a
Lugu siis selline, et eile hakkas jahutusvedeliku tuli ennast näitama, kuna temp. oli norm, siis sõitsin rahulikult edasi, kuna oli kiire.
Üks hetk avastasin, et temp osuti täiesti punases.
Veeresin mingi 400m parklani.
Lasin mootoril jahtuda ca 20min ja kuna ühtegi vedelikku käepärast polnud ning koduni vaid 2km, siis hakkasin edasi sõitma. (seier oli jõudnud keskpaigani jahtuda)
Sõidu ajal liikus temp osuti silmnähtava tempoga ja lõpuks veeresingi viimase kilomeetri täies punases.
Küsimus: kas selline sõit võis põhjustada ka jäädavaid kahjustusi?
Kui pärast jahutusvedelikku paaki valama hakkasin, voolas kõik momentaanselt lohinal ca 20cm paagi suust altpoolt välja.
Mis seal kohe paagi suu juures on, kas viga lihtsalt jahutusvedeliku paagis või äkki üldse voolik lahti? Üsna tihedalt seal see elu kinni ehitatud, eriti näha ka ei ole, millise detaili juurest täpselt vedelik välja voolab.
Lugu siis selline, et eile hakkas jahutusvedeliku tuli ennast näitama, kuna temp. oli norm, siis sõitsin rahulikult edasi, kuna oli kiire.
Üks hetk avastasin, et temp osuti täiesti punases.
Veeresin mingi 400m parklani.
Lasin mootoril jahtuda ca 20min ja kuna ühtegi vedelikku käepärast polnud ning koduni vaid 2km, siis hakkasin edasi sõitma. (seier oli jõudnud keskpaigani jahtuda)
Sõidu ajal liikus temp osuti silmnähtava tempoga ja lõpuks veeresingi viimase kilomeetri täies punases.
Küsimus: kas selline sõit võis põhjustada ka jäädavaid kahjustusi?
Kui pärast jahutusvedelikku paaki valama hakkasin, voolas kõik momentaanselt lohinal ca 20cm paagi suust altpoolt välja.
Mis seal kohe paagi suu juures on, kas viga lihtsalt jahutusvedeliku paagis või äkki üldse voolik lahti? Üsna tihedalt seal see elu kinni ehitatud, eriti näha ka ei ole, millise detaili juurest täpselt vedelik välja voolab.
Jah, paisupaagi purunemine toimub tavaliselt (nagu ma aru saanud olen) nii, et tekib väike pragu, kust vedelikku välja immitsema hakkab.
Minu auto puhul on selline tunne, nagu voolaks vedelikku lausa mööda või otse maha, sest ta ei püsi sekunditki sees, vaid voolab otsejoones maha.
EDIT: See kaa, et enne kui üldse temp osuti liikuma hakkas, täheldasin seda, et kliima hakkas ainult jääkülma õhku puhuma, st. soe kadus ära.
Minu auto puhul on selline tunne, nagu voolaks vedelikku lausa mööda või otse maha, sest ta ei püsi sekunditki sees, vaid voolab otsejoones maha.
EDIT: See kaa, et enne kui üldse temp osuti liikuma hakkas, täheldasin seda, et kliima hakkas ainult jääkülma õhku puhuma, st. soe kadus ära.
sama asja üle elanud. Minul läks paisupaak kahest erinevast kohast korraga lõhki: pikkimõra ülevalt alla ja lisaks see kinni keevitatud kaas kah veel lahti. Süüdi oli selles siis vigane termostaat. Tõenäoliselt sul sama teema, valesti tegid et üldse edasi sõitsid. Sel hetkel kui seier sul punasesse hakkas jõudma oli veesärk ilmselt juba pooltühi. Anna siis teada mis asjast sai, mina jätsin auto seisma enne osuti punasesse jõudmist ja pääsesin ainult paisupaagi ja termostaadi vahetusega. parimat!
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Jahutusvedeliku tuli hakkas põlema Viru Keskuse juures.
Järve keskuse juurde jõudes viskas autosse korra kirbet laibahaisu, mida kahjuks enda autoga seostada ei osanud - tagantjärele mõeldes see vist oligi jahutusvedelik
Järve keskusest sõitsin Kristiine keskuse poole, kui poolel teel Linnu tee juures kadus ära soe õhk ja temp osuti punasesse viskas.
Sealt siis viimased 2km sõitsingi vaheldumisi autot seistes jahutades ja sõites seier punases.
Kokku sai auto punases sõitu vast ca 1,5km, kusjuures mootori töö oli lõpuni välja täiesti normaalne, imelikku häält või suitsu vms ei tekkinud, jõudu oli, kõik tundus ok, kohati tühikäigul ainult pöörded kõikusid, mida esines ka varem kui jahutussüsteemiga kõik korras oli (tõenäoliselt õhulugeja pärast)
Järve keskuse juurde jõudes viskas autosse korra kirbet laibahaisu, mida kahjuks enda autoga seostada ei osanud - tagantjärele mõeldes see vist oligi jahutusvedelik

Järve keskusest sõitsin Kristiine keskuse poole, kui poolel teel Linnu tee juures kadus ära soe õhk ja temp osuti punasesse viskas.
Sealt siis viimased 2km sõitsingi vaheldumisi autot seistes jahutades ja sõites seier punases.
Kokku sai auto punases sõitu vast ca 1,5km, kusjuures mootori töö oli lõpuni välja täiesti normaalne, imelikku häält või suitsu vms ei tekkinud, jõudu oli, kõik tundus ok, kohati tühikäigul ainult pöörded kõikusid, mida esines ka varem kui jahutussüsteemiga kõik korras oli (tõenäoliselt õhulugeja pärast)
aga kas said jälile miks üldse surve sisse tekkis? soovitan ka termostaat ära vahetada, et sama asi ei juhtuks.. pole kah keeruline ettevõtmine. Varjatud menüüst saad jälgida temperatuuri, termostaat peaks avanema 97*C peal, 318 'l äkki varem.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8509
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mulle kunagi Um ist öeldi et 4-6 aastat kestab ja siis pidi rabedaks minema.
Ja see et mootoris on surve sees on bmw puhul täitsa normaalne.
Ja see et mootoris on surve sees on bmw puhul täitsa normaalne.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio