E36 320i kõrin mootoris

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
-cocain-
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 16.09.2007 09:23 37
Peamine sõiduk: BMW E70 X5

E36 320i kõrin mootoris

Postitus Postitas -cocain- »

Kunagi riputasin teema üles mootoriprobleemiga.....
ühesõnaga mootor kõriseb jubedalt....algul kui auto ostsin ei olnud asi nii hull ja kõrin oli vaid pöörete mahalaskmisel...nüüd on aga jube kõrin juba tühikäigul sees....kusjuures pöörded kõiguvad vahepeal käivitades .....mõnikord on kõrgel teinekord madalal......
Ja kui gaasi anda siis mingi hetk ei ole vahepeal nagu üldse tõmmet....nagu ei saaks midagi kätte.....
ise olen koguaeg arvanud et kett tuleks kogu komplektiga vahetada või on vanos pees....aga nüüd on asi hullemaks läinud.....
Sooviks nõuandeid milles asi võib olla ....autol pole katakat all ja originaal õhupuhastajat samuti......(pole kindel kas ka need midagi mõjutada võivad)
Mootori kõrin on tõeliselt vali....
Äkki on tartus mingi spetsialist kes saaks oma terava kõrvaga asja üle kuulata ja edasist käiku soovitada.....või on hoopius mõni hea diagnostikakoht soovitada......
Sooviks asja võimalikult valutult korda saada kuna nagu kunagises teemas rääkisin sõidan endiselt arestitud autoga:S
Ja samas ka katkine Vanos võib mõjutada ka tõmmet töötamis ja bensukulu......või näiteks koonusfilter....või katalüsaatot mida üldse all pole.....
Igaljuhul palju küsimusi aga mure ka suur....sooviks autoga normaalselt sõita...

Kui keegi tartus viitsib mingi õhtu asja üle vaadata nr 58309618 Taavi

Või oleks odavam uus mootor otsida....sest tihendid on ka ära väsinud
?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

ostad "uue" kasutatud mootori ja siis teed paari kuu pärast siia samasuguse uue teema?

Kui auto peab ikkagi punktist A punkti B viima, siis tuleb see korda teha, mitte lisainvesteeringuga probleeme edasi lükata.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6129
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Postitus Postitas jargo »

eks sa ikka hakka aga algusest pihta.kõigepealt muidugi mõõda silindrites surved ära kuna sõidad koonukaga nagu ma aru sain.kehva koonukas võib vabalt põhjustada rõngaste kulumist!vaheta kett koos keti taldadega ja vajadusel ka koos hammasratastega.lase vanos kontrollida,jne...
auto kahjuks tahab raha muidu ei sõida :lol:
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,33@191km/h
-cocain-
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 16.09.2007 09:23 37
Peamine sõiduk: BMW E70 X5

Postitus Postitas -cocain- »

Teema lukku...sain masina korda......vanos vajas remonti.....
Tartus Dia-s tehtoi töö koos diagnostikaga 3200-kr.
zaruljom
Huviline
Postitusi: 635
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

mida seal remonditi?
Kasutaja avatar
Kalev
Huviline
Postitusi: 1670
Liitunud: 10.09.2005 21:37 46
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Kalev »

Huvitab samuti mida täpsemalt tehti, huvitav mis seal siis sellist häält saab teha????...
F11
zaruljom
Huviline
Postitusi: 635
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

kui vanose kolbidel tihendid kulund, siis kolvid hakkavad seal plärisema. aga huvitab, mida DIA seal tegi.
-cocain-
Huviline
Postitusi: 274
Liitunud: 16.09.2007 09:23 37
Peamine sõiduk: BMW E70 X5

Postitus Postitas -cocain- »

Vanosel vahetati mingid ketid ära......need olid välja veninud.....ja nukkvõll aeti ka paika.......:D
ise ei ole eriti spets...klapikambrikaane all igatahes ta tegutses:D
Vasta