Automaatkast, kas peaks mäepeal tagasi vajuma?
kellel on arvuti käepärast arvutagu... matemaatikat ülikoolis õppiv 3 kursuse tudeng ütles, et arvutada tuleb nii pm arcsin0.18 see siis annab õige tõusu
amh täna sai käidud ka 2007 lõpp x5 (kere kombot ei tea sry
) 2.0 bens automaat... seisis mingi 2 sekki siis hakkas ka vajuma... nii, et tegu siis loomuliku nähuga 



l\
l \c
hl \
l___\
a
h=18m (projektsioon1)
c=100m (hüpotenuus)
a=(ei viitsi prjoktsjoon2´te välja arvutada)
ja siis vastavalt ka valem
arcsin(h/c)=mäe kraadid
lihtne ju, et kõik aru saaks siis lisan juurde et auto sõidab mööda c´d
lihtsam vist teine kolmnurk juurde joonistada...
c
l\
l \
l \
l \
l \
l______\
a b
nii auto liigub siis b´st c´sse....
l \c
hl \
l___\
a
h=18m (projektsioon1)
c=100m (hüpotenuus)
a=(ei viitsi prjoktsjoon2´te välja arvutada)
ja siis vastavalt ka valem
arcsin(h/c)=mäe kraadid
lihtne ju, et kõik aru saaks siis lisan juurde et auto sõidab mööda c´d
lihtsam vist teine kolmnurk juurde joonistada...
c
l\
l \
l \
l \
l \
l______\
a b
nii auto liigub siis b´st c´sse....
kui jah h/a oleks vaja saada siis muidugi tuleks võtta jagatisest ju arctan... aga vot point selles et 18% näitab ju seda hoopis et auto sõidab 100m on ta 18m kõrgusel ehk siis hüpotenuus on ju hoopis 100m mitte alus... ja alust polegi vaja lihtsalt on ju vaja võtta arcsin0,18 ja ongi vastus olemas... on sul arvuti käepärast siis arvuta.... sest 10 kraadi nagu siin mõned arvutavad ei saa mitte mingil juhul tõene olla.... mägi on selline kus talvel isegi neliveoga ja korralike rehvidega võib probleeme tulla ... sest krt mägi on seal nagu mingi sein (ilma liialdamata)
Aa minu teada on nii, et tühikäigul (n.ö.) automaatkast veidi veab autot edasi, eks. Ja olenevalt mootori võimsusest on sel ka veojõud. Sõitsin ühe Jeep Cherokeega, millel 4.0R6 mootor ja pidurivõim andis otsad- valgusfoori taga pidi päris jõudsalt tallama, sest pidurid ei suutnud mootori jõudu tagasi hoida.
Siit ka minu arvamus: lahja mootoriga automaat hakkabki veerema, kui gaasi ei anna.
Kuidas see mõjub käigukastile, ei tea öelda.
-edit-
lugedes n.ö. selle teema statistikat, siis tagasi vajuvad kõik lahjad masinad
Siit ka minu arvamus: lahja mootoriga automaat hakkabki veerema, kui gaasi ei anna.
Kuidas see mõjub käigukastile, ei tea öelda.
-edit-
lugedes n.ö. selle teema statistikat, siis tagasi vajuvad kõik lahjad masinad


Mida te vaidlete siis, kui endal matemaatika kaks oli.
Esiteks, tõus tundub autos istudes alati järsem kui niisama mõõtes. Proovi maasturiga kasvõi 25-30 kraadi tõusu võtta, tunned nagu istuks selili ja vahiks taevasse.
Kui muu ei rahulda, võtke lood ja mall ning minge sinna keset mäge ja mõõtke üle! Andke siin ka teada siis palju saite.
ei jää muud üle kui tuleb gps võtta ja mäejalamilt kõrgus ja mäeharjalt kõrgus võtta, siis mõõta meetrites ära ka maamõõdurattaga.... sest krt 10.2 ta kohe kindlasti pole.... kui homme aega on teen ära !!! sest krt jah mul polnud arvutit aga jah ju ta tuleb siis nii... sel juhul on see märk vale seal ... minge ja palun vaadake seda mäge... aga eks homseks selgub midagi uut...
e39 540i + zaz 968M
Re: Automaatkast, kas peaks mäepeal tagasi vajuma?
vastupidine küsimus: võtsin liivakarjääris IXiga tõusu mis oli 14'c, mitu protsenti see siis on?
Kunagi uurisin antud teemat inglisekeelses maailmas ja seal selgus, et on neli erinevat meetodit, nendest üks ainus oli matemaatiliselt korrektne.
Kunagi uurisin antud teemat inglisekeelses maailmas ja seal selgus, et on neli erinevat meetodit, nendest üks ainus oli matemaatiliselt korrektne.

Re: Automaatkast, kas peaks mäepeal tagasi vajuma?
tean seda mäga, olen ka ise sealt sõitnud. ja 10.2 tundub tõesti ikka väga väike selle kohta. Kuna seal isegi suvel on esimest korda väga kahtlane alla sõita, siuke tunne et isegi kui pidurit vajutad siis vajub seal alla...
See on ikka tõsine tõus..
See on ikka tõsine tõus..