Tahaks teada....
- kristjan001
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 16.09.2004 00:47 55
Tahaks teada....
Palju võiks olla 316i väärtus, 91 aasta (E36), on küll toorik, aga sn on 31000km ja auto seisukord kinnitab seda. Eelnevaks omanikuks keskealine meesterhvas.
- kristjan001
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 16.09.2004 00:47 55
Kahjuks ei ole hooldus raamatut.
Puhtus on üks asi, kulumisjägede puudumine teine, algul ise ka ei uskunud kui kuulsin, aga kogu interjör: põrandamatid, istmed, armatuur, rool jms ei ole praktiliselt üldse kulunud, mitte ükski detail ei ole ripakil, ega paigast ära, käigud lähevadsisse nagu uutel autodel ikka (E36-e üheks nõrkuseks pidi olema käiguhoovastiku pukside kulumine), ukselingidki pole üdse kulunud, ükski uks ei käi nipiga lahti
kere on ka viimasepeal korras jne. tekib küsimus, et kas on mõtet investeerida nii suuri summasid ja niipalju vaeva auto noorendamiseks ja siis see maha müüa, hinnaklass pole ju ka nii suur. Ja vaevalt , et keskeas omanik hakkab välja nuputama kuidas tagasi kerida digitaalset spidomeetrit.
Puhtus on üks asi, kulumisjägede puudumine teine, algul ise ka ei uskunud kui kuulsin, aga kogu interjör: põrandamatid, istmed, armatuur, rool jms ei ole praktiliselt üldse kulunud, mitte ükski detail ei ole ripakil, ega paigast ära, käigud lähevadsisse nagu uutel autodel ikka (E36-e üheks nõrkuseks pidi olema käiguhoovastiku pukside kulumine), ukselingidki pole üdse kulunud, ükski uks ei käi nipiga lahti

a muidugi on olnud ju eestiski juhuseid kui auto lattu seisma jäänd ja uue põlvkonna asi peale tulnud....selge et peab ka veidi tutvusi omama....kuid oma tutvusringkonnast on selline näide ka reaalselt võtta......sellel autol küll oli sn mingid mõned kümned or something 

Viimati muutis Margus_L, 16.09.2004 18:37 20, muudetud 1 kord kokku.
GAY.. Girls Are Yummy 

Sellise autoga on see probleem, et salong on küll kulumata, aga see-eest on kõik muud puksid ja vidinad seismisest ära "surnud". Kui nüüd sellega sõitma hakata, tuleb sillaosadele pea täielik kapremont. Sama võib puudutada ka teisi detaile. Mul juhataja ostis '97-98 Civicu. Nüüd müüs. Läbisõiduks sai ca kokku 40k km. Selle aja jooksul tuli vahetada näiteks kaks korda summuti tervikuna välja - mädanes täiega maha. Teisi anomaalijaid oli veel. Isegi minu autol - 10a 150k km on paljud vead east tulenevad.
Kristo_P kirjutas:Eee.. mismoodi kuluvad seisval autol silladetailid
Keegi ju ei maininud et kuluvad vaid et "surevad" ehk siis väsivad.
Teadagi ju et on olemas spetse kes auto seisma jättes näiteks tõstavad pukkide peale , et teatud vidinad ära ei väsiks.
Endal oli tuttav kes hoidis autot näiteks nii et seismajättes jäeti uksed pool lahti et tihendid ära ei väsiks

Puhas sõidurõõm
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kui vettpidavaid tõendeid pole, siis ei maksa uskuda. Nt olen näinud E30-t, mille spodinäit oli 160 000 aga kogu salong nagu uus.
Teine variant - vanal oli roolikate ja istmekatted. Vaata, miks on kõikidel uutet taksot sõitvatel autodel need asjad? Et ikka pärast ostjat petta.
Teine variant - vanal oli roolikate ja istmekatted. Vaata, miks on kõikidel uutet taksot sõitvatel autodel need asjad? Et ikka pärast ostjat petta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Löön üleKristjan_K kirjutas:Minul tegi vanaisa enda ladaga nii, auto garaazi, akul klemmid maha ja kõik uksed, kapott ja pagasnik lahti

