Sõidurõõm II kevad 2008 järelkaja
Sõidurõõm II kevad 2008 järelkaja
Nagu tavaks siis teeme teatavaks meiepoolsed punktid, vihjed ja koodid.
Esimene ring, ehk tähistega X oli kaardi järgi orienteerumine, tekst punktides oli lihtsalt informeeriva eesmärgiga.
X1. punkt
Pargi auto õigesti, ära takista liiklust !
Vihje 1: Pirita ringrada - Lükati rahnu lähistel.
Vihje 2: N:59° 27' 37.0", E:24° 51' 55,9"
VÕ5SA
X2. punkt
Jack Sparrow peitis sinna rummi !! Kogu rummist sai suure lõkke. Jäta puujuured rahule !
Vihje 1: Kloostrimetsa küngas vajadusel võta välja labidas !! Otsi heledat laiku !
Vihje 2: N:59° 28' 05.7", E:24° 52' 14,7"
KU4LD
X3. punkt
Allpool jalgu ja ülevalpool kõhtu ! Seal olevat kunagi tangi kodu olnud.
Vihje 1: Kalmistu tee metsas asuv tankivarjend ehk lohk !
Vihje 2: N:59° 28' 04.1", E:24° 51' 16,9"
PO2MM
X4. punkt
Pirita teel asub tööstustarvikute firma Varson, leia vaateaknalt huvitavaid asju.
Õige vastuse saamiseks pead uurima asja üsna lähedalt.
Vihje 1: Varson, Pirita tee 20
Vihje 2: N:59° 26' 51.3", E:24° 48' 16.3"
PIRT8
X5. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E5C28X
Kokku läbimiseks kulub min 51. minutit
Y1. punkt
Aastatel 1707-1710 Tallinna asekuberner nimetas enda järgi trepi Toompea nõlval. Meie tahame
teada mitmest astmest ta koosneb ? ! Vastuseks kirjutage kood kujul BA ja astmete arv.
( näiteks BA245)
Vihje 1: Dietrich Friedrich Patkul, 1707 – 1710 Tallinna asekuberner
Vihje 2: all N:59° 26' 20.1", E:24° 44' 26,5" üleval N:59° 26' 18.4", E:24° 44' 26,9"
Vihje 3: 187 astet
BA187
Y2. punkt ..- -- / -.- .---- ..--- ----- ----- .-.
Vihje 1: UM - 1837 AD Samuel Morse
Vihje 2: N:59° 25' 22.62", E:24° 38' 39,12"
WMBM9
Y3. punkt
Rahvakeeli öökull ehk lihtsalt ......., kõrgevormiline maastikurelieef ehk ...... annab kokku ühe
koha nime, seal asub mahajäetud kordon, täpsustamiseks asub ta Landi bussipeatusest
landiviske kaugusel, seega hiilige vaikselt sinna ja leitke maaalune kütusemahuti mille sisu ei
kõlbaks sinu BMW sõidukisse. Ventilatsoiin on sellel ruumil väga tähtis, ka meie arvasime nii.
Vihje 1: Mahuti kelder bussip. poolses küljes
Vihje 2: N:59° 27' 00.0", E:24° 35' 20,0"
BAI74
Y4. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E8M31Y
Kokku läbimiseks kulub min. 51 minutit
Z1. punkt
Tallinna kõrgeima punkti lähistel võib vaadelda selleks ettenähtud kohas tähistaevast, suuna
taskulamp ida suunas ja leia see õige täht 70-e sammu kauguselt, kuniks öökull sind oma
pesast piilub pead leidma vastuse.
Vihje 1: Tähetorn Nõmmel
Vihje 2: all N:59° 23' 11.1", E:24° 39' 07,9"
ÄNX6A
Z2. punkt
Kangesti tahtsite oma autole kodu, meie loobusime. Kui sa ei usu, siis nõjatu rohelistele ustele
ja mõtle, kas pigem ei oleks mõnusam sõita elektrirongiga ? Ärge süüdistage linnavalitsust, sest
olukord on seal tõesti jube, jälgige surmavaid hoiatusi ja mitte äratada kohalikke elanikke !!
Vihje 1: Värsi tn garaazid
Vihje 2: N:59° 22' 21.4", E:24° 38' 48,9"
KARM5
Z3. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E7K32Z
Kokku läbimiseks kulub min.39 minutit
W1. punkt
Vilts kirjutas foorumis 17.01.2006 ühes teemas: "...siis 140-150 sisse, natuke kässarit ja siis
nalja kui palju. Aga noh peale ....... nautimist, tulid sarvilised ja suunasid meid maa peale tagasi".
Loodan, et Vilts ei vedanud seal kahe metallposti vahele kuut trossi. Kujutan ette, et trossidel
kõõludes kui alla vaatad, näed sa ilusa ilmaga ennast, olen kindel, et sa otsid ju miskit muud !
Vihje 1: Maardu järve elektriliinide alune kallas
Vihje 2: N:59° 27' 05.7", E:24° 59' 56,9"
SOL2L
W2. punkt
Mida see juhi parema käeall siis R tähendas? Vaata, et sa eriti ei kihutaks ja jälgi ikka liiklus-
märke, teel esimeses sõidureas on ebameeldiv lohk. Suurest vaadist pidi sooja saama.Poolel
teel on alles veel roheline putka, millel ilus roheline puuleht, IO. Jäta auto sinna ette, seejärel
43 trepiastet ülesse, mööda betoonseina alla, liigu sujuvalt metallkonstruktsioonide vahele,
kasuta pikksilma või näita mida suudad !
Vihje 1: Dio endine bensiinijaam, Loo viadukt
Vihje 2: N:59° 26' 50.28", E:24° 55' 37,2"
VED7R
W3. punkt
I=u/r : Kui kohendad valemit, (amper;oom;volt) saad teada kus kindlustasid end meie esivane-
mad enne Toompea rajamist. Kohapeal uuri hoolikalt kaarti, neid on 2, vahet ei ole, mõlemalt leia
paik kus Valter Lang labidat kasutas, kontrolli sealset kõrgeimat punkti.
Vihje 1: Iru linnus
Vihje 2: N:59° 27' 23.0", E:24° 54' 13.5"
MÕ3ÕK
W4. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E3J30W
Kokku läbimiseks kulub min 51. minutit
Esimene ring, ehk tähistega X oli kaardi järgi orienteerumine, tekst punktides oli lihtsalt informeeriva eesmärgiga.
X1. punkt
Pargi auto õigesti, ära takista liiklust !
Vihje 1: Pirita ringrada - Lükati rahnu lähistel.
Vihje 2: N:59° 27' 37.0", E:24° 51' 55,9"
VÕ5SA
X2. punkt
Jack Sparrow peitis sinna rummi !! Kogu rummist sai suure lõkke. Jäta puujuured rahule !
Vihje 1: Kloostrimetsa küngas vajadusel võta välja labidas !! Otsi heledat laiku !
Vihje 2: N:59° 28' 05.7", E:24° 52' 14,7"
KU4LD
X3. punkt
Allpool jalgu ja ülevalpool kõhtu ! Seal olevat kunagi tangi kodu olnud.
Vihje 1: Kalmistu tee metsas asuv tankivarjend ehk lohk !
Vihje 2: N:59° 28' 04.1", E:24° 51' 16,9"
PO2MM
X4. punkt
Pirita teel asub tööstustarvikute firma Varson, leia vaateaknalt huvitavaid asju.
Õige vastuse saamiseks pead uurima asja üsna lähedalt.
Vihje 1: Varson, Pirita tee 20
Vihje 2: N:59° 26' 51.3", E:24° 48' 16.3"
PIRT8
X5. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E5C28X
Kokku läbimiseks kulub min 51. minutit
Y1. punkt
Aastatel 1707-1710 Tallinna asekuberner nimetas enda järgi trepi Toompea nõlval. Meie tahame
teada mitmest astmest ta koosneb ? ! Vastuseks kirjutage kood kujul BA ja astmete arv.
( näiteks BA245)
Vihje 1: Dietrich Friedrich Patkul, 1707 – 1710 Tallinna asekuberner
Vihje 2: all N:59° 26' 20.1", E:24° 44' 26,5" üleval N:59° 26' 18.4", E:24° 44' 26,9"
Vihje 3: 187 astet
BA187
Y2. punkt ..- -- / -.- .---- ..--- ----- ----- .-.
Vihje 1: UM - 1837 AD Samuel Morse
Vihje 2: N:59° 25' 22.62", E:24° 38' 39,12"
WMBM9
Y3. punkt
Rahvakeeli öökull ehk lihtsalt ......., kõrgevormiline maastikurelieef ehk ...... annab kokku ühe
koha nime, seal asub mahajäetud kordon, täpsustamiseks asub ta Landi bussipeatusest
landiviske kaugusel, seega hiilige vaikselt sinna ja leitke maaalune kütusemahuti mille sisu ei
kõlbaks sinu BMW sõidukisse. Ventilatsoiin on sellel ruumil väga tähtis, ka meie arvasime nii.
Vihje 1: Mahuti kelder bussip. poolses küljes
Vihje 2: N:59° 27' 00.0", E:24° 35' 20,0"
BAI74
Y4. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E8M31Y
Kokku läbimiseks kulub min. 51 minutit
Z1. punkt
Tallinna kõrgeima punkti lähistel võib vaadelda selleks ettenähtud kohas tähistaevast, suuna
taskulamp ida suunas ja leia see õige täht 70-e sammu kauguselt, kuniks öökull sind oma
pesast piilub pead leidma vastuse.
Vihje 1: Tähetorn Nõmmel
Vihje 2: all N:59° 23' 11.1", E:24° 39' 07,9"
ÄNX6A
Z2. punkt
Kangesti tahtsite oma autole kodu, meie loobusime. Kui sa ei usu, siis nõjatu rohelistele ustele
ja mõtle, kas pigem ei oleks mõnusam sõita elektrirongiga ? Ärge süüdistage linnavalitsust, sest
olukord on seal tõesti jube, jälgige surmavaid hoiatusi ja mitte äratada kohalikke elanikke !!
Vihje 1: Värsi tn garaazid
Vihje 2: N:59° 22' 21.4", E:24° 38' 48,9"
KARM5
Z3. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E7K32Z
Kokku läbimiseks kulub min.39 minutit
W1. punkt
Vilts kirjutas foorumis 17.01.2006 ühes teemas: "...siis 140-150 sisse, natuke kässarit ja siis
nalja kui palju. Aga noh peale ....... nautimist, tulid sarvilised ja suunasid meid maa peale tagasi".
Loodan, et Vilts ei vedanud seal kahe metallposti vahele kuut trossi. Kujutan ette, et trossidel
kõõludes kui alla vaatad, näed sa ilusa ilmaga ennast, olen kindel, et sa otsid ju miskit muud !
Vihje 1: Maardu järve elektriliinide alune kallas
Vihje 2: N:59° 27' 05.7", E:24° 59' 56,9"
SOL2L
W2. punkt
Mida see juhi parema käeall siis R tähendas? Vaata, et sa eriti ei kihutaks ja jälgi ikka liiklus-
märke, teel esimeses sõidureas on ebameeldiv lohk. Suurest vaadist pidi sooja saama.Poolel
teel on alles veel roheline putka, millel ilus roheline puuleht, IO. Jäta auto sinna ette, seejärel
43 trepiastet ülesse, mööda betoonseina alla, liigu sujuvalt metallkonstruktsioonide vahele,
kasuta pikksilma või näita mida suudad !
Vihje 1: Dio endine bensiinijaam, Loo viadukt
Vihje 2: N:59° 26' 50.28", E:24° 55' 37,2"
VED7R
W3. punkt
I=u/r : Kui kohendad valemit, (amper;oom;volt) saad teada kus kindlustasid end meie esivane-
mad enne Toompea rajamist. Kohapeal uuri hoolikalt kaarti, neid on 2, vahet ei ole, mõlemalt leia
paik kus Valter Lang labidat kasutas, kontrolli sealset kõrgeimat punkti.
Vihje 1: Iru linnus
Vihje 2: N:59° 27' 23.0", E:24° 54' 13.5"
MÕ3ÕK
W4. punkt Mida ütles Kapten Trumm, kui laev karile sõitis ?
Vihje 1: Tagasi linnud tagasi !!
E3J30W
Kokku läbimiseks kulub min 51. minutit
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Sel korral oli mäng jah tiba raskem, nagu ka mainisin, luges paljustki sportlik vorm, kes jaksas rohkem ja kiiremini joosta oli eeliseid. See ei peaks veel tähendama, et nii on igal korral. Üritame ikka uuel korral millegi muuga üllatada, ja egas mingi kerge läbijalutamise rada ka põnev ju ei ole.
Fotograafi jutujärgi oli teiepoolne otsimisala 10x suurem kui meie seda seni arvasime olevat. Seega tulevikus teame vihjetega paremini suunata.
Sel korral nagu ka eelmisel tekitas suuri raskusi tagasi mängu algpunkti naasemine, eriti Hr. Hans, lastega tuleb ka tänapäeval vanu häid kodumaiseid multikaid koos vaadata, toob ka endale kasu
Ilm @ vanajumal.ee on õige koht kust saab tellida seda mida muidu ei saa. Eks see tegi asjad ka raskemaks, plaanisime teile kuivailma riukaid, kuid keerukusaste sai 2x tänu vihmale raskem. Igatahes luurele ma teiega läheks !
Kurb muidugi, et Janeki auto otsustas streikima hakata, tehnikaspordi ja motospordi erinevus ju selles ongi, et motospordis sõidetakse 90% ja 10% kulub remondile, tehnikaspordis, on see täpselt vastupidi
Punktide jaotamine tundub ka keerulisem olema, kuna reeglid tegime raskemaks, kuid konkreetsemaks, mõni tiim jääb sel korral vist ikka oma punktidest ilma ja mõne võistkonna ülikiire starti naasemine on hetkel nagu ka F1-s uurimise all !
Minultpoolt taas tänud osalemast ja kohtume tuleval laupäeval.
Fotograafi jutujärgi oli teiepoolne otsimisala 10x suurem kui meie seda seni arvasime olevat. Seega tulevikus teame vihjetega paremini suunata.
Sel korral nagu ka eelmisel tekitas suuri raskusi tagasi mängu algpunkti naasemine, eriti Hr. Hans, lastega tuleb ka tänapäeval vanu häid kodumaiseid multikaid koos vaadata, toob ka endale kasu

Ilm @ vanajumal.ee on õige koht kust saab tellida seda mida muidu ei saa. Eks see tegi asjad ka raskemaks, plaanisime teile kuivailma riukaid, kuid keerukusaste sai 2x tänu vihmale raskem. Igatahes luurele ma teiega läheks !
Kurb muidugi, et Janeki auto otsustas streikima hakata, tehnikaspordi ja motospordi erinevus ju selles ongi, et motospordis sõidetakse 90% ja 10% kulub remondile, tehnikaspordis, on see täpselt vastupidi

Punktide jaotamine tundub ka keerulisem olema, kuna reeglid tegime raskemaks, kuid konkreetsemaks, mõni tiim jääb sel korral vist ikka oma punktidest ilma ja mõne võistkonna ülikiire starti naasemine on hetkel nagu ka F1-s uurimise all !
Minultpoolt taas tänud osalemast ja kohtume tuleval laupäeval.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ütleme nii,et seekord oli tõesti raskem ja jäi nagu mulje,et maa-ala kust me otsima peame on suurem kui eelmine kord.Samas vihjed juhatasid veidi eemale tõesti või noh,raske oli mõnest aru saada.Hakkama saime,aga üks punkt jäi siiski võtmata,kuna jäime ajahätta.Staapi jõudes oli vist alles vaid mõnikümmend sekundit,seega meie strateegia,et kell 03:00 hakkame STAAPI liikuma pidas paika vägagi hästi 
Ilmataadiga muidugi on teised lood.Millegipärast sadas alati siis,kui autost väljas olime.Ja nii kui autosse istusime,jäi vihm järgi
Samas punktide leidmisega väga meeletut raskust ei olnud,kuid ajakadu oli korralik.Näiteks see Jack Sparrow - metsas kottpime,3 võistkonda taskulampidega ja läks ikka tükkaega ennem,kui saime jälile.Ma arvan,et need kaks autot,mis seal metsavahel seisid,nende omanikud ja arvatavasti ka kaaslased ehmusid,kui terve trobikond taskulambilisi peale lendas
Ma olen 100% veendunud,et vanal ei pidanud närv vastu ja langes 
Nõmme Tähetorn oli ka parajalt keeruline,miks ? Seepärast,et ta oli seal pimedas puude varjus ja noo ****,ei näe nii suurt asja ju
Ülejäänutega oli suht enamvähem ja muidugi Värsi tänava garaazideni me ei jõudnudki.
Isegi mina,suitsu,naiste ja napsimees tundsin,et seekord oli organismile ikka paras põnts
Riided märjad ja rasked ja need **** kummikuid oli nii ebamugav järgi vedada ... 
Järgminekord panen tossud,olgu jalad märjad või mitte!
Igatahes mina tänan omaltpoolt korraldajaid ja et nad ikka viitsiksid edasi seda teha.Mõnud laupäeva õhtu sisustamine
Tiim TIFFER!

Ilmataadiga muidugi on teised lood.Millegipärast sadas alati siis,kui autost väljas olime.Ja nii kui autosse istusime,jäi vihm järgi

Samas punktide leidmisega väga meeletut raskust ei olnud,kuid ajakadu oli korralik.Näiteks see Jack Sparrow - metsas kottpime,3 võistkonda taskulampidega ja läks ikka tükkaega ennem,kui saime jälile.Ma arvan,et need kaks autot,mis seal metsavahel seisid,nende omanikud ja arvatavasti ka kaaslased ehmusid,kui terve trobikond taskulambilisi peale lendas


Nõmme Tähetorn oli ka parajalt keeruline,miks ? Seepärast,et ta oli seal pimedas puude varjus ja noo ****,ei näe nii suurt asja ju

Ülejäänutega oli suht enamvähem ja muidugi Värsi tänava garaazideni me ei jõudnudki.
Isegi mina,suitsu,naiste ja napsimees tundsin,et seekord oli organismile ikka paras põnts


Järgminekord panen tossud,olgu jalad märjad või mitte!

Igatahes mina tänan omaltpoolt korraldajaid ja et nad ikka viitsiksid edasi seda teha.Mõnud laupäeva õhtu sisustamine

Tiim TIFFER!
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
tiim "Tiffer"-il läks seekord vast vähe paremini kui eelmine kord.. eks kogemusi veidi juures ju. sai parandatud tiimisisest "töökorraldust", samuti interneti püüdmisel aitas vähe edevam antenn
kuigi ilm oli pisut niiskevõitu, saime hakkama.. keegi väga ei kurtnud ilma üle, välja arvatud mina, kellel läksid kõik klaasid kogu aeg uduseks
seekord siis läbisime raja ilma vihjeid kasutamata (kuigi kiusatus oli vahepeal suur), lõpus jäime siiski ajahätta ja rääkimata viimase punkti võtmisest oli tegemist, et õigeks ajaks tagasi jõuda... see läks napilt
loodetavasti siis järgmine kord liigub mõte kiiremini ...
TarmoV12 @ team "Tiffer" - üritusega rahul, taas üks energiline nädalavahetus veedetud. korraldajatele suured tänud
võid meenutuseks vaadata oma auto teemast, milline see veel varahommikul välja nägi 

kuigi ilm oli pisut niiskevõitu, saime hakkama.. keegi väga ei kurtnud ilma üle, välja arvatud mina, kellel läksid kõik klaasid kogu aeg uduseks

seekord siis läbisime raja ilma vihjeid kasutamata (kuigi kiusatus oli vahepeal suur), lõpus jäime siiski ajahätta ja rääkimata viimase punkti võtmisest oli tegemist, et õigeks ajaks tagasi jõuda... see läks napilt

loodetavasti siis järgmine kord liigub mõte kiiremini ...
TarmoV12 @ team "Tiffer" - üritusega rahul, taas üks energiline nädalavahetus veedetud. korraldajatele suured tänud

juhtub ka parimates peredesiisak kirjutas:...ja vaatab ahastusega oma porist 540


V8
Meie tiimi esimeseks piirkonnaks sai Pirita, esimese punkti leidmisega ei tekkinud probleeme, mis oli kohe jõe ääres...teise punkti leidmisega ( Jacki Sparrow ) oli meil ikka tõsiseid probleeme. Samuti sel ajal ei töötanud meil internet, seega 45 min metsa all kondamist ja otsimist.Kaart hakkas ka juba ära lagunema vihma käes.Lõpuks saime neti tööle ja saime ka vihje.Siis leidsime juba punkti üles, kuna metsaalune oli juba selge
Edasised punktid leidsime juba natuke kiiremini ja need polnud väga keerulised, kuigi ikkagi nuputamist oli. Eriti see Iru linnuste kant, kui selle leidsime ka ikkagi üles kenasti!
Läbimata jäi meil kahjuks kaks punkti ( Tähetorni ja garaazid). Staapi jõudsime tagasi kella 02.48, seega ei oleks me jõudnud erit kaugele uue punkti leidmisega! Kakumäega juhtus selline naljakas asi, et küsisime ühe inimese käest, et kus siin võiks olla piirivalve kordon vms. Inimene ütles, et ei oska öelda, kuidgi ta ise just tuli sealt poolt koeraga jalutamast ( vist isegi sama aiaaugu juurest)
Aga peale väikest maa-ala kammimist leidsime selle ikkagi üles
Vihjeid kasutasime ainult ühel korral! Tallinnat meie tiim väga hästi ei tunne,kuna ise olen elupõline tartlane, üks tiimikaaslane jagab seda natuke rohkem, kuid Atlase kaart oli meile suureks abiks
Ja autos koostöö sujus meil hästi!
Nii, et põnev ! Üritusega väga rahul !
Tiim Ziil-Udus

Edasised punktid leidsime juba natuke kiiremini ja need polnud väga keerulised, kuigi ikkagi nuputamist oli. Eriti see Iru linnuste kant, kui selle leidsime ka ikkagi üles kenasti!
Läbimata jäi meil kahjuks kaks punkti ( Tähetorni ja garaazid). Staapi jõudsime tagasi kella 02.48, seega ei oleks me jõudnud erit kaugele uue punkti leidmisega! Kakumäega juhtus selline naljakas asi, et küsisime ühe inimese käest, et kus siin võiks olla piirivalve kordon vms. Inimene ütles, et ei oska öelda, kuidgi ta ise just tuli sealt poolt koeraga jalutamast ( vist isegi sama aiaaugu juurest)



Nii, et põnev ! Üritusega väga rahul !
Tiim Ziil-Udus
Viimati muutis foxy007, 13.04.2008 17:15 24, muudetud 1 kord kokku.
Mercedes- Benz V250 - 2016
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Tuleta meelde,mis ma sulle stardis nende kummikute kohta ütlesin...Marko S kirjutas: Riided märjad ja rasked ja need **** kummikuid oli nii ebamugav järgi vedada ...
Järgminekord panen tossud,olgu jalad märjad või mitte!
Tiim TIFFER!

Iisak @ lühikeste pükste ja võrktossudega oli väga hea!
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Kui keegi tahab seiklust päevavalges võistlsradadele, siis kell 18.00 võib tulla Ülemistesse, bussis 5 vaba kohta, kuna nagunii nüri olek, siis tooks mõned märgid ära .
1 pilt ka siis kaaslastest :

1 pilt ka siis kaaslastest :
Viimati muutis Cardo, 13.04.2008 23:23 34, muudetud 1 kord kokku.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii,kuna mul kodus igav oli ja Cardo mind kaasa kutsus või noh,välja pakkus punkte korjama minna,siis ma olin yäitsa nõus.Kodanik Hans oli ka kaasas.
Mõned pildid siis :
Maardu järv:



Iru raudteesild:





Itimeeste buss

Iru Linnus:



Tangi kodu:



Käptõn Dzäkk Spärrõu:







Nagu Cardo ütles:"Ma ristisin selle Iisaku auguks!"

Ja Pirita esimene punkt:


Sellega siis tänane reis piirdus.Nagu ma aru sain,siis ülejäänud pandi teiste õlule
Mõned pildid siis :
Maardu järv:
Iru raudteesild:
Itimeeste buss

Iru Linnus:
Tangi kodu:
Käptõn Dzäkk Spärrõu:
Nagu Cardo ütles:"Ma ristisin selle Iisaku auguks!"

Ja Pirita esimene punkt:
Sellega siis tänane reis piirdus.Nagu ma aru sain,siis ülejäänud pandi teiste õlule

- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Kas keegi veel peale meie seda nägi?
13. aprillil kella 01.03 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Kloostrimetsa tee 31 juurest 100 meetrit Merivälja tee poole, kus sõiduauto Mitsubishi Lancer, mida juhtis 31aastane Samvel, kaotas valesti valitud kiiruse tõttu juhitavuse ning sõitis teelt välja vastu valgustusposti ja seejärel vastu puid. Samas sõidukis viibinud 31aastane Toomas toimetaiti vigastustega PERH Mustamäe korpusesse.
13. aprillil kella 01.03 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Kloostrimetsa tee 31 juurest 100 meetrit Merivälja tee poole, kus sõiduauto Mitsubishi Lancer, mida juhtis 31aastane Samvel, kaotas valesti valitud kiiruse tõttu juhitavuse ning sõitis teelt välja vastu valgustusposti ja seejärel vastu puid. Samas sõidukis viibinud 31aastane Toomas toimetaiti vigastustega PERH Mustamäe korpusesse.
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Tere,
Täieliku newbie'na tahaks Perutajate tiimi nimel ka midagi öelda.
Esmalt suur suur aitäh korraldajatele!
Tänu teile jagus tulist mõistatamist ja adrenaliini kontrollaja viimaste minutiteni ning meie näitel ka veidi peale
Suur aitäh kõigile kaasvõistlejaile!
Päris tuline okas jäi hinge, et esimest korda ürituse ajaloos ei suutnud just meie ekipaaž kontrollaja sisse ära mahtuda
EDIT
Tuletan nii endale kui teistele meelde, et lugupidamine kõige ümbritseva ja eriti kaasvõistlejate suhtes võiks säilida. Perutajate ridades ei astunud üles ükski mälumängur, sprinter ega F1-piloot, seega esimese koha punkte me ei läinudki püüdma. Tulemus jäi küll nulliks, aga saime väga lahedalt aega veeta ja ennast proovile panna. Eesmärk täidetud.
Aitäh!
Perutajad - Raitz, Tanel, Priit, Triinu
Täieliku newbie'na tahaks Perutajate tiimi nimel ka midagi öelda.
Esmalt suur suur aitäh korraldajatele!
Tänu teile jagus tulist mõistatamist ja adrenaliini kontrollaja viimaste minutiteni ning meie näitel ka veidi peale

Suur aitäh kõigile kaasvõistlejaile!
Päris tuline okas jäi hinge, et esimest korda ürituse ajaloos ei suutnud just meie ekipaaž kontrollaja sisse ära mahtuda

EDIT

Tuletan nii endale kui teistele meelde, et lugupidamine kõige ümbritseva ja eriti kaasvõistlejate suhtes võiks säilida. Perutajate ridades ei astunud üles ükski mälumängur, sprinter ega F1-piloot, seega esimese koha punkte me ei läinudki püüdma. Tulemus jäi küll nulliks, aga saime väga lahedalt aega veeta ja ennast proovile panna. Eesmärk täidetud.
Aitäh!
Perutajad - Raitz, Tanel, Priit, Triinu
Viimati muutis Raitz, 15.04.2008 08:53 50, muudetud 1 kord kokku.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Kui jutt oli Tifferi ümber bussi lähenemisest siis jõudsime samal ajal aga kuna mängus tuli jälgida liikluseeskirju siis parklas kehtib parema käe reegel...ja see ei olnud veri-ninast-välja esitus, sorry kui teistviisi mõistsite...ja selle 20 sek võime samuti lasta enda arvelt teie arvele kanda...kuigi meil oli päris lõpp sekundite mäng, et aega mahtuda...keskmine sõrm oli võib-olla tõsine liialdus aga see ei olnud kindlasti mitte võetud üleolevas kontekstis...ärgem olgem nii tõsised ja võtkem asja huumoriga rohkem
Viimati muutis Riivo, 14.04.2008 18:54 46, muudetud 2 korda kokku.
´17 4Drive
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
kui need oleme meie, kes Perutajate pahameele on ära teeninud, siis vabandan tiimi nimel
mänguhasart läks väga suureks ja eks me jõudsime murdosa sekundi Teist varem, kuigi teiselt poolt.. käemärk oli sõbralikus toonis mõeldud
veelkord sorry, ma loodan, et see väike intsident ei vähenda Teie indu järgmine kord osaleda

mänguhasart läks väga suureks ja eks me jõudsime murdosa sekundi Teist varem, kuigi teiselt poolt.. käemärk oli sõbralikus toonis mõeldud

veelkord sorry, ma loodan, et see väike intsident ei vähenda Teie indu järgmine kord osaleda

V8
sellist pardakki ma pole mitte kusagil n2inudeivoe kirjutas:Mis seal garaašhide juures sis nii hirmsat oli.?

Muidu olen yritusega mega rahul! Kahju jah, et sutsu IT ga suht nihu l2ks, Aga t2htis pole v6it vaid osav6tt

eks j2rgmine kord 2kki l2heb paremini

Sygav kummardus korraldajatele!
Martin @ kuu-uurijad
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Absoluutselt!
Ja annaks kõigevägevam, et sellest ei tuleks kunagi mingit verist võidu peale hullu panemist.
Väga lahe ja igatahes jälle kohal kui asjaks läheb.
Kusjuures head asja palju ei saa ja et üritus ei muutuks väsitavaks korraldajatele ja ei devalveeruks osavõtjate silmis oleks targem mitte üle paari(kolme) korra aastas teha
Arvan mina.
eerokahkuuuurija
EDIT:
Karm..
Öösel nad vist magasid
Kujutan ette kuidas nad nagu zombid oma urgastest välja hakkaksid imbuma ristiinimese lõhna peale.

Ja annaks kõigevägevam, et sellest ei tuleks kunagi mingit verist võidu peale hullu panemist.
Väga lahe ja igatahes jälle kohal kui asjaks läheb.
Kusjuures head asja palju ei saa ja et üritus ei muutuks väsitavaks korraldajatele ja ei devalveeruks osavõtjate silmis oleks targem mitte üle paari(kolme) korra aastas teha

Arvan mina.
eerokahkuuuurija
EDIT:
Pääsküla prügimäel oled näiteks omal ajal käinud kuhu bomshid omale kodud olid ehitanud s..ta sisse?eivoe kirjutas:Mis seal garaašhide juures sis nii hirmsat oli.?

Öösel nad vist magasid



E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
See teema äkki?Riivo kirjutas:Kui jutt oli Tifferi ümber bussi lähenemisest siis jõudsime samal ajal aga kuna mängus tuli jälgida liikluseeskirju siis parklas kehtib parema käe reegel...ja see ei olnud veri-ninast-välja esitus, sorry kui teistviisi mõistsite...ja selle 20 sek võime samuti lasta enda arvelt teie arvele kanda...kuigi meil oli päris lõpp sekundite mäng, et aega mahtuda...keskmine sõrm oli võib-olla tõsine liialdus aga see ei olnud kindlasti mitte võetud üleolevas kontekstis...ärgem olgem nii tõsised ja võtkem asja huumoriga rohkem
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................